دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

جزئیات انفجار در خیابان سهروردی تهران | +عکس و تعداد مصدومین 

پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1402
کد خبر: 339977
ساعد نیوز: مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت جزئیات انفجار در خیابان سهروردی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در ساعت 17:30 روز جاری پنجشنبه مورخه 21 اردیبهشت ماه انفجاری در خیابان سهروردی به کلانتری 104 عباس آباد اعلام شد.

با حضور ماموران انتظامی و تیم های امدادی در محل و بررسی بعمل آمده مشخص شد: یک مغازه خشکشویی به علت انفجار کپسول گاز دچار حریق شده که به علت آن به چندین دستگاه خودرو پارک شده نیز خسارت وارد گردیده است.

در این گزارش آمده است: خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی در پی نداشته و تنها سه نفر از شهروندان شامل متصدی مغازه و دو رهگذر دچار جراحت جزئی شدند که اقدامات درمانی بر روی آنان صورت گرفته است.

نقص در دستگاه دیگ بخار اتوشویی باعث انفجار در خیابان سهروردی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز گفت: نقض در عملکرد دستگاه دیگ بخار اتوشویی منجر به این حادثه شده است.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 17:02 عصر امروز وقوع یک انفجار در مغازه خشکشویی در خیابان سهروردی جنوبی به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله 2 ایستگاه آتش‌نشانی در مدت زمان 4 دقیقه راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند؛ در محل حادثه مشاهده شد، در یک باب مغازه خشکشویی و اتوشویی به وسعت تقریبا 20 متر که بالای این مغازه 2 واحد مسکونی نیز وجود داشت، انفجار شدیدی رخ داده است.

ملکی با بیان اینکه حادثه انفجار به 2 مغازه‌ دیگر و 4 دستگاه خودرو خسارت وارد کرده بود، ادامه داد: 4 نفر در این انفجار مصدوم شدند که یک نفر از آنها به صورت سرپایی درمان و باقی دیگر مصدومان راهی مراکز درمانی شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه انفجار منجر به حریق نشده است، متذکر شد: کارشناسان آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد، نقض در عملکرد دستگاه دیگ بخار اتوشویی منجر به این انفجار شده است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
هزینه چاپ یک کتاب