دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

جزئیات اولین قرار عاشقانه ی رونالدو و جورجینا / ماجرای جالب شروع این عشق جهانی ، فکر میکنید چی شد که رونالدو یهو عاشق پیشه شد ! 

سه شنبه، 09 مرداد 1403
ساعد نیوز : جزئیات اولین دیدار عاشقانه ی رونالدو و جورجینا را با هم ببینیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، جورجینا یکی از مشهورترین همسران یک فرد معروف در روی زمین است، اما نمی‌توان گفت که همیشه زندگی لوکس و اشرافی داشته.

قبل از اینکه شانس دیدار تصادفی با اسطوره فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو به این مدل 27 ساله اسپانیایی رو کند و زندگی‌اش از این رو به آن رو شود، در خانه‌ای تنگ و مشترک زندگی می‌کرد و با درآمد ماهی 250 پوندی که از فروشندگی به‌دست می‌آورد اموراتش را می‌گذراند.

رونالدو که اکنون 36 ساله است در مصاحبه‌ای که در سال 2019 با ITV داشت گفت که با اولین دیدار با جورجینا در فروشگاه گوچی یعنی جایی که جورجینا دستیار فروش بود، عشق حقیقی زندگی‌اش را پیدا کرد.

نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو، برای نخستین بار از ماجرای اولین قرار عاشقانه خود و ستاره پرتغالی پرده برداشت.

جورجینا رودریگس برای اولین بار از ماجرای نخستین قرار ملاقات خود با کریستیانو رونالدو پرده برداشت. این زوج در سال 2016 زمانی که فوق ستاره پرتغالی برای رئال مادرید بازی می‌کرد با هم آشنا شدند.

رودریگس در مورد اولین قرار ملاقاتشان صحبت کرد و ادعا کرد وقتی رونالدو از او درباره بیرون رفتن با او پرسید، او قبلاً غذا خورده بوده اما با این حال، او برای شام با کریستیانو بیرون رفت.

نامزد آرژانتینی رونالدو در این خصوص گفت: «کریستیانو به من گفت می‌ خواهی با من برای شام بیایی؟ در حالی که دو ساعت قبل شام خورده بودم، این پیشنهاد را پذیرفتم!»

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس مدت زیادی است که ازدواج کرده اند . آنها پنج فرزند با هم دارند که دو تای آنها فرزندان جورجینا هستند. این زوج در حال حاضر در ریاض پایتخت عربستان سعودی زندگی می‌ کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 09 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
نگاهی به مراسم افتتاحیه رستوران لاکچری علی دایی در اردبیل و رد شدن شهریار فوتبال ایران از زیر قرآن/ دعای مردم ایران همیشه پشت شماست+عکس
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
حسین کنعانی زادگان با مرسدس بنز فوق لاکچری اش به رنگ نارنجی هالیوودی در جلوی درب باشگاه پرسپولیس / این ماشین نیست دقیقا رویا ست مثل ماه شب چهاردهم 😍
خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت