دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

جزئیات بخش رقابتی جشنواره بین‌ المللی موسیقی فجر 1403 اعلام شد 

شنبه، 28 مهر 1403
کد خبر: 413788
ساعدنیوز: رکنا: با اعلام دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی این دوره با موضوع و محوریت «وفاق ملی» منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از رکنا؛ چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده اهالی موسیقی ایران، اعتلای هنر موسیقی و ارتقای سطح سلیقه و فرهنگ شنیداری مخاطبان، مراقبت از هویت ملی مبتنی بر آموزه‌های آیینی و ایرانی، تقویت و حمایت از هنر خلاق به‌ویژه ایده و اجراهای صدا و موسیقی نسل جوان و همچنین شناسایی و تحکیم شکل و محتوای کیفی برای گونه‌های مختلف موسیقی، از تاریخ 23 تا 29 بهمن سال 1403 با موضوع و محوریت وفاق ملّی برگزار می‌شود.

فراخوان بخش رقابتی چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به‌صورت آلبوم باکلام و بی‌کلام در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، ارکسترال ایرانی، کودک و نوجوان، موسیقی فیلم، کتاب موسیقی، پایان‌نامه و رساله، جایزه اجرای صحنه‌ای و جایزه بخش‌های آهنگسازی، تک‌آهنگ منتشر شده است.

علاقه‌مندان از روز سه‌شنبه 1 آبان تا پنجشنبه 15 آذر 1403 می‌توانند با توجه به فراخوان، با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com مراحل ثبت نام خود را در سامانه «بامک» انجام دهند.

چهلمین جشنواره بین‌ المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از 23 تا 29 بهمن‌ماه سال جاری در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، موسیقی فیلم، آهنگسازی، اجرای صحنه‌ای، تک‌آهنگ و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 28 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
دیدار جالب الناز شاکردوست با مادر واقعی فائزه + فیلم روبرو شدن مادر فائزه با عبدالحمید ریگی، قاتل هر دو فرزندش
نگاهی به حال و هوای کافه رستوران مذهبی در تهران؛ از الزام به رعایت حجاب و ممنوع بودن سیگار تا استفاده از نخل در طراحی داخلی و دائم الوضو بودن آشپزها+عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
نگاهی به میز صبحانه وسوسه برانگیز بهروز تابانی رقیب تبریزی هادی چوپان +فیلم/ شیرشاه ایرانی عاشق نیمروی هرکولی و دسر موز
حسن ریوندی : بزرگترین درد آدم اینه شب غذای شور بخوری بعد بخوای بری آب بخوری میبینی یه لیوان آب رو اُپنه وقتی میخوری میبینی یه جفت دندون مصنوعی هم رفت تو دهنت