دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

جزئیات جدید از ترور سرگرد حسین پیری؛ کدام گروهک تروریستی مسئولیت ترور را به عهده گرفت؟ 

شنبه، 03 شهریور 1403
کد خبر: 404950
ساعدنیوز: روز گذشته پایگاه خبری پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: رئیس اداره آگاهی شهرستان خاش سیستان و بلوچستان توسط افراد مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از فرارو، سرگرد «حسین پیری»، رئیس اداره آگاهی شهرستان خاش، روز گذشته (جمعه) به ضرب گلوله مقابل منزلش به شهادت رسید. این حادثه در حوالی بلوار بهداشت، نزدیک به منطقه هفتاد متری خاش رخ داده است. به گفته شاهدان عینی، وی هدف تعداد زیادی گلوله قرار گرفته و در اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

عصر دیروز گروهک تروریستی جیش‌الظلم با صدور اطلاعیه‌ای مسئولیت این ترور ناجوانمردانه را بر عهده گرفت.

اطلاعیه پلیس

پایگاه خبری پلیس در خصوص ترور «حسین پیری» رئیس اداره آگاهی خاش، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

پایگاه خبری پلیس با صدور یک اطلاعیه، در خصوص ترور «حسین پیری» رئیس اداره آگاهی خاش، جانشین پلیس اطلاعات و پاوا (پلیس امنیت عمومی فراجا)‌ی شهرستان خاش، توضیحاتی ارائه کرد.

پایگاه خبری پلیس در اطلاعیه‌ای، ترور «حسین پیری» رئیس اداره آگاهی خاش را تایید و اعلام کرد: «رئیس اداره آگاهی شهرستان خاش توسط افراد مسلح ناشناس ترور شد و به شهادت رسید.»

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس دیروز «جمعه، دوم شهریور 1403»، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «تیراندازی افراد ناشناس مسلح به سلاح گرم به سمت ستوان‌دوم «حسین‌علی پیری» جانشین پاوا شهرستان خاش که ملبس به لباس شخصی بود، منجر به شهادتش شد.»

این اطلاعیه می‌افزاید: «او ساعت 14:47 امروز «جمعه، دوم شهریور ماه»، حین ورود به منزلش، واقع در بلوار «بهداشت» خاش، پس از اتمام ماموریت نماز جمعه، مورد اصابت گلوله به نواحی سینه و سر قرار گرفت و شهید شد.»

تشکیل پرونده قضایی برای ترور رئیس اداره آگاهی و جانشین پلیس اطلاعات شهرستان خاش

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: «روز «جمعه»، افرادی ناشناس اقدام به ترور «حسین پیری» جانشین پلیس اطلاعات شهرستان خاش کردند.»

او ادامه داد: «افراد ناشناس اطراف منزل این شهید کمین کرده بودند که حین ورود شهید پیری به منزل اقدام به ترور وی کرده‌اند.»

دادستان مرکز استان سیستان‌وبلوچستان گفت: «در حال حاضر، در رابطه با این حادثه پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات مقدماتی در حال انجام است و ضابطان قضایی در محل حضور دارند.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
بازیگران و هنرمندان ایرانی که تهدید به قتل شدند و یا کشته شدند! از پرونده تراژدی داریوش مهرجویی و تکه تکه شدن بابک خرمدین تا پیام تهدید برای صابر ابر+عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
با این فیلم پرتاب می‌شوید به دهه شصت و خاطراتش / کاش می‌شد برگردیم به اون دوران ...
تبدیل پایان نامه به مقاله
نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
نگاهی به مراسم عقد ساده برادر محسن تنابنده با رونمایی از عروس خانم کم سن و سال و عاقد مراسم که نوه امام خمینی بود+عکس/ خوشبخت بشین
ویدیو/ خطر انفجار! از زیر درخت بمب‌انداز رد نشوید/ میوه‌های دینامیتی درخت جعبه‌شنی را ببینید