دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

جزئیات جنجال دیشب کنسرت لیان/ فرد مشهوری بیرون از تالار شروع کرد به هوار زدن؛ برای چهره معروف پرونده قضایی تشکیل شد 

شنبه، 27 خرداد 1402
کد خبر: 344508
ساعد نیوز: مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی ضمن تشریح تدابیر انجام شده برای مقابله با هنجارشکنی و حفظ شئونات به حمایت قانونی از برنامه‌های هنری دارای مجوز تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، بنیاد فرهنگی هنری رودکی، براساس اعلام مدیرعامل بنیاد رودکی برنامه‌های فرهنگی هنری مجموعه تالار وحدت در روزهای آتی کما فی السابق در زمان مقرر به کار خود ادامه خواهد داد.

مهدی سالم مدیرعامل بنیاد رودکی در پی حواشی ایجاد شده توسط شخص شناخته‌شده در برهم زدن برنامه‌های هنری کشور که شب گذشته با ایجاد التهاب در حاشیه برگزاری یک برنامه موسیقیایی در تالار وحدت موجب بر هم زدن نظم محیطی قبل از برگزاری این رویداد هنری شده بود گفت: قبل از اجرای کنسرت دیشب فردی شناخته‌شده در بر هم زدن برنامه‌های هنری برای دقایق اندکی در بیرون از تالار و خیابان شهریار (پهنه رودکی) به ایجاد هیاهو پرداخت که این امر با حضور به موقع ماموران خدوم نیروی انتظامی تحت کنترل قرار گرفت.

وی با تشریح تدابیر و اقدامات بنیاد رودکی برای مقابله با هر نوع هنجارشکنی و حفظ شئونات در برگزاری رویدادهای هنری و نیز تشکر از نیروی انتظامی در حمایت از نظم برگزاری رویدادهای هنری در سراسر کشور گفت: با توجه به اسناد و صورتجلسه تهیه شده توسط ماموران نیروی انتظامی برای این فرد شناخته‌شده که سابقه طولانی در ایجاد بلوا در اماکن هنری و تحریک احساسات پاک جامعه دینی با سیاه‌نمایی برگزاری رویدادهای هنری دارد، پرونده قضایی تشکیل و به زودی این امر از سوی دفتر حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری خواهد شد.

حواشی شب گذشته در تالار وحدت تهران مربوط به اجرای گروه «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان بود که بنابر اعلام قبلی طی روزهای 23، 24، 25 و 26 خرداد در تالار وحدت با موسیقی بوشهری روی صحنه رفتند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه تخصصی متن
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب