دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

جزئیات نقشۀ شوم مادربزرگی که نوه‌هایش را ربود! 

پنجشنبه، 12 مهر 1403
کد خبر: 411338
ساعدنیوز: دستگیری مادربزرگی که برای انتقام از عروس سابق خودش، دست به آدم‌ربایی زده بود. جزئیات نقشۀ زن میانسالی که 2 کودک را به بهانۀ مهدکودک دزدید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تسنیم، چندی پیش، زن جوانی به یکی از کلانتری‌های شمال تهران مراجعه کرد و در مقابل افسر نگهبان گفت: «به‌دلیل اختلافات طبقاتی از همسرم جدا شدم و دو دختر و پسر خردسال دارم که با من زندگی می‌کنند، ساعتی پیش برای خرید به میدان میوه و تره‌بار رفتم، اما وقتی به خانه برگشتم، بچه‌هایم نبودند.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و از بهزیستی و بیمارستان‌های تهران استعلام گرفتند، اما اثری از دو کودک خردسال پیدا نکردند.

با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وقوع جنایت، کارآگاهان پدر کودکان را مورد بازجویی قرار دادند. او در اظهارات متناقضی گفت: با همسرم مشکل دارم، اما این به‌معنای دخالت من در این ماجرا نیست، زمانی که فرزندانم گم شدند، سر کار بودم، من هم نگران فرزندانم هستم و از همسرم به‌خاطر ناتوانی در مراقبت از آنها شکایت دارم.

تیم جنایی در ادامه تحقیقات متوجه شدند که مادربزرگ پدری کودکان در این ماجرا دست دارد و تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف خانه نیز این موضوع را تأیید کرد، مأموران به خانه مادربزرگ مراجعه و کودکان را پیدا کردند.

این زن میانسال در جریان تحقیقات گفت: عروسم با زیاده‌خواهی و دریافت مهریه سنگین، زندگی پسرم را نابود کرد، او به فرزندانش بسیار وابسته است و به همین دلیل می‌خواستم او را اذیت کنم، آن روز مقابل خانه‌شان ایستادم تا عروس سابقم از خانه خارج شود؛ سپس زنگ آیفون را زدم، وارد خانه شدم، و نوه‌هایم را به‌بهانه بردن به مهدکودک با خود بردم، این موضوع را فقط با پسرم در میان گذاشتم.

دو کودک خردسال به آغوش مادر خود بازگشتند و مراحل قانونی پرونده همچنان ادامه دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 12 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
کشف دیوارنگاره‌های شگفت‌انگیز و رنگارنگ تالار شاه‌نشینیِ بانویی قدرتمند در پرو/ از انسان‌هایی با چند دست و پا گرفته تا ماری که شبیه اژدهاست+تصاویر
(تصاویر+ ویدیو) واکنش‌های متفاوت ستاره سادات قطبی، مجری صدا و سیما، نسبت به حمله‌ی موشکی ایران به اسرائیل
حسن ریوندی : انرژی مثبت مال خارجیاست تو ایران صبح لبخند بزنی کائنات میگه اِ الان حالتو می گیرم ،تا ایرانی جماعت ثابت نکنه از تو بدبخت تره وِل کن نیست
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدیو خنده‌دار) یادی کنیم غیرتی شدن بهرام افشاری، بهتاش سریال "پایتخت"، برای نازنین بیاتی/ نازنین بیاتی و اینهمه شیطنت، باور نکردنیه خوب
دست مریزاد اندیشمند جهان عرب به رهبر معظم انقلاب پس از حمله موشکی به اسرائیل؛ احسنت ای خراسانی+عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله
مروری بر حضور افتخارآمیز احسان علیخانی در مناطق زلزله زده خوی/ از دلداری به اهالی تا سفره هفت سین ساده و سالی که در چادر تحویل شد+عکس