ساعدنیوز
ساعدنیوز

جزئیات وام 5 میلیاردی برای پزشکان

  دوشنبه، 12 تیر 1402 ID  کد خبر 346737
جزئیات وام 5 میلیاردی برای پزشکان
ساعد نیوز: بعضی از بانک‌ها طرح‌های ویژه یا بسته‌های تسهیلاتی برای پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص طراحی کرده‌اند که متقاضیان بسته به تخصص و نیازی که دارند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از روزنامه هفت صبح، بعضی از بانک‌ها طرح‌های ویژه یا بسته‌های تسهیلاتی برای پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص طراحی کرده‌اند که متقاضیان بسته به تخصص و نیازی که دارند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. مبلغ این تسهیلات فوری از یک میلیارد و 500 میلیون تومان تا پنج میلیارد و 200 میلیون تومان است که هر کدام شرایط خاصی برای پرداخت دارند. مبلغ وام‌های در نظر گرفته شده برای پزشکان تقریبا بالاست، به همین دلیل مبلغ اقساط ماهانه آن‌ها هم مقادیر قابل توجهی خواهد بود

و حتی ممکن است به 70میلیون تومان در ماه هم برسد که البته با توجه به بازه زمانی بازپرداخت این وام‌ها که معمولا تا سقف 60ماه است و با بررسی تورم سالیانه ممکن است این اعداد و ارقام بعد از یکی دو سال آن هم برای پزشکان خیلی رقم بالایی نباشد. البته دریافت این وام‌ها برای پزشکان عمومی و متخصص و فوق تخصص خیلی هم آسان نیست، بعضی از بانک‌ها بخشی از وام را مسدود می‌کنند و تا قسط آخر را نگیرند، مبلغ مسدودی را آزاد نمی‌کنند، بعضی از بانک‌ها نیز برای پرداخت سپرده بلندمدت یک‌ساله می‌خواهند و بسته به میزان سپرده مبلغ وام را محاسبه می‌کنند.

‌دو تا 2/5 میلیارد برای خرید مطب
پزشکان عمومی، متخصص، فوق تخصص، دندانپزشکان و دامپزشکانی که مشتری بانک شهر هستند، می‌توانند تا سقف دو میلیارد تومان از این بانک وام بگیرند. برای دریافت این وام دو میلیاردی متقاضیان وام باید در یکی از شعب این بانک حساب قرض‌الحسنه داشته باشند. سود وام دو میلیارد تومانی طرح سلامت 23درصد است و کسانی که موفق می‌شوند این وام را دریافت کنند حداکثر تا 60 ماه زمان دارند تا اقساط ماهانه را بپردازند.

پزشکانی می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند که پروانه کسب و طبابت داشته باشند. ضمانت اصلی برای این وام دو میلیارد تومانی داشتن ضامن رسمی است. با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت آن و سود، میزان هر قسط 56 میلیون و 380 هزار تومان است. کل سود وام نیز حدود یک میلیارد و 382 میلیون تومان تخمین زده شده، یعنی مجموع رقم وام و سود آن به حدود 3 میلیارد و 382 میلیون تومان می‌رسد.

این بانک در کنار وام دو میلیارد تومانی تسهیلات دیگری نیز برای پزشکان با تخصص‌های مختلف در نظر گرفته است. پزشکان متخصص، فوق‌تخصص و جراح برای خرید مواد و ملزومات مصرفی و تجهیزات اداری می‌توانند تا سقف پنج میلیارد و 200 میلیون تومان وام بگیرند. پزشک دندانساز برای خرید مواد و لوازم و تجهیزات اداری می‌تواند برای مبلغ سه میلیارد و 900 میلیون تومان درخواست وام بدهد.

روانشناسان، مشاوران و روانپزشکان نیز می‌توانند برای تجهیزات مطب و محل مشاوره وام یک میلیارد و 800 میلیون تومانی بگیرند. کسانی که مدرک مامایی دارند و می‌خواهند مطب بزنند برای خرید لوازم و تجهیزات اداری می‌توانند برای دریافت وام یک میلیارد و 560 میلیون تومانی اقدام کنند. وامی که این بانک برای متخصص بیهوشی و اتاق عمل و هوشبری در نظر گرفته یک میلیارد و 820 میلیون تومان است.

کسانی که مدرک گفتار درمانی، رفتار درمانی، دارند می‌توانند برای خرید لوازم و تجهیزات اداری وام یک میلیارد و 560 میلیون تومانی بگیرند. افرادی که مدرک فیزیوتراپی، سونوگرافی، پرتو درمانی، پاتوبیولوژی، پرتونگاری، رادیوتراپی و رادیولوژی دارند می‌توانند برای دریافت وام دو میلیارد و 600 میلیون تومانی درخواست بدهند. کسانی که مجوز تاسیس آسایشگاه سالمندان، آسایشگاه اعصاب و روان، مراکز مشاوره و خدمات پرستاری دارند نیز می‌توانند از این بانک وام دو میلیارد و 800 میلیون تومانی برای خرید لوازم و تجهیزات دریافت کنند.

5/2 میلیارد وام فوری
بانک دی برای پزشکان وام فوری تا سقف دو میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته است. این وام برای پزشکان عمومی دو میلیارد تومان است ولی پزشکان متخصص و فوق تخصص می‌توانند دو میلیارد و 500 میلیون تومان از این بانک وام بگیرند. نرخ سود این وام 23 درصد است و به سپرده‌گذاری نیاز ندارد.

نکته مهمی که درباره این وام فوری وجود دارد این است که 20درصد از مبلغ وام تا زمان تسویه کامل وام مسدود می‌شود و در صندوق بانک باقی می‌ماند. یعنی 400 میلیون تومان از وام پزشکان عمومی و 500 میلیون تومان از وام پزشکان متخصص و فوق‌تخصص مسدود می‌شود و تا پرداخت آخرین قسط حق برداشت این مبلغ برای وام گیرنده وجود ندارد. مهلت در نظر گرفته شده برای بازپرداخت این وام 60 ماه است که پنج سال وام گیرنده به 20درصد مسدودی دسترسی نخواهد داشت.

برای دریافت این وام پزشکان باید پروانه نظام پزشکی داشته باشند. اگر متقاضی بدهکاری معوق یا چک برگشتی داشته باشد، وام به او تعلق نمی‌گیرد. همچنین برای ضمانت این وام به سند ملکی نیاز است. قسط وام برای پزشکان متخصص و فوق‌تخصص که دو میلیارد و 500 میلیون تومان وام می‌گیرند ماهانه حدود 70 میلیون و 476 هزار تومان است. اما پزشکان عمومی که دو میلیارد تومان وام دریافت می‌کنند طی پنج سال باید ماهانه حدود 56میلیون و 380 هزار تومان به حساب بانک بریزند.

سه میلیارد تسهیلات آنی
همه پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان می‌توانند با افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت، ضمن نگهداری وجوه نزد بانک و اخذ سود سپرده از تسهیلات آنی ویژه پزشکان بانک تجارت استفاده کنند. فقط کسانی می‌توانند برای دریافت این وام فوری اقدام کنند که هیچ بدهی بانکی و چک برگشتی نداشته باشند.

همچنین باید مجوز نظام پزشکی و پروانه طبابت داشته باشند. زمان بازپرداخت این وام فوری بین 12 تا 60 ماه به انتخاب وام‌گیرنده متغیر است. مثلا اگر متقاضی مبلغ سه میلیارد تومان سپرده بلند مدت یک‌ساله داشته باشد می‌تواند برای دریافت وام با سود چهار درصد اقدام کند. اگر بخواهد در مدت 12 ماه اقساط وامش را بپردازد 75 درصد از پولی که سپرده به او پرداخت می‌شود.

این رقم برای مدت قرارداد 24 و 36 ماه حدود 80 درصد از پولی است که در بانک سرمایه‌گذاری کرده. اگر فرد وام‌گیرنده بخواهد قرارداد 60 ماهه بنویسد 85 درصد از پولی که به حساب بانک سپرده به او تعلق می‌گیرد. مثلا اگر پزشکی سه میلیارد تومان را برای مدت یک‌سال در صندوق بانک بگذارد با قرار داد 60 ماهه حدود دو میلیارد و 550 میلیون تومان می‌تواند وام بگیرد، یعنی 85درصد از پولش. این فرد باید ماهی 46میلیون و 962هزار تومان قسط بدهد.

دو میلیارد برای تجهیز مطب
بانک سینا برای پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص طرح ویژه تسهیلات آنی در نظر گرفته که از 500 میلیون تا سقف دو میلیارد تومان است. این وام برای تجهیز درمانگاه و مطب به پزشکان متقاضی پرداخت می‌شود. مبنای این تسهیلات، میزان تحصیل پزشک است. پزشکان عمومی 500میلیون تومان، پزشکان متخصص یک میلیارد تومان و پزشکانی که مدرک فوق تخصص دارند تا دو میلیارد تومان می‌توانند وام بگیرند.

پزشکان برای دریافت این وام به سپرده‌ قبلی نیاز ندارند، اما بخشی از پول وام تا پایان تاریخی که کل مبلغ وام تسویه شود، مسدود و در حساب بانک باقی می‌ماند. این بانک برای پرداخت این وام 5/22درصد از مبلغ کل یعنی 783 میلیون از وام دو میلیاردی را نگه می‌دارد. از دیگر شرایط دریافت این وام نداشتن چک برگشتی یا بدهی وام معوق بانکی است.

البته پزشکان برای دریافت این وام باید دو ضامن پزشک داشته باشند که زیر برگه قرارداد وام را امضا کنند. همچنین مطب یا دفتر کار هر پزشک متقاضی باید در محدوده‌ همان شعبه‌‌ای از بانک سینا باشد که متقاضی برای گرفتن این تسهیلات اقدام کرده است. مدت زمان بازپرداخت این وام به انتخاب پزشک از پنج ماه تا پنج سال ‌و مبلغ ماهانه هر قسط برای سقف وام دو میلیارد تومانی در بازه‌ 60 ماهه، حدود 56میلیون و 380 هزار تومان می‌شود.

5/1میلیارد برای خرید تجهیزات
پزشکانی که برای تجهیزات مطب یا نوسازی به پول نیاز دارند تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون تومان می‌توانند از بانک مهر اقتصاد وام بگیرند. متقاضی برای دریافت این وام باید 22درصد از مبلغ وام را از قبل تامین و در حسابی دیگر نزد بانک مسدود کند. با این اوصاف پزشکی که می‌خواهد از این بانک یک میلیارد و 500 میلیون تومان وام بگیرد باید از قبل مبلغ 330 میلیون تومان به حساب بانک بریزد و بعد برای دریافت وام اقدام کند.

نکته مهمی که متقاضی باید به آن توجه کند این است که این مبلغ نزد بانک مسدود می‌شود و بعد از اینکه همه اقساط وام به حساب بانک واریز شد، این مبلغ توسط بانک آزاد می‌شود. متقاضی برای دریافت این وام حتما باید جواز کسب و پروانه طبابت داشته باشد. علاوه بر آن، نباید بدهکاری به بانک یا چک برگشتی داشته باشد. سود این وام 18درصد است و بانک برای ضمانت سند ملکی می‌خواهد. حداکثر زمان بازپرداخت این وام یک میلیارد و 500 میلیون تومانی 60 ماه است و کسانی که موفق به دریافت این وام می‌شوند باید ماهانه حدود 38 میلیون تومان برای اقساط کنار بگذارند.

7/1میلیارد برای خرید لوازم
بانک توسعه تعاون از یک میلیارد و 700میلیون تا سقف سه میلیارد تومان به افراد متخصص وام می‌دهد. پزشکان عمومی و پزشکان متخصص و فوق‌تخصص، جراح‌های متخصص، دندانپزشک‌های عمومی و متخصص، دکترهای علوم آزمایشگاهی، رادیولوژیست‌ها، سونوگرافیست‌ها، فیزیوتراپیست‌ها، اپتومتریست‌ها، پزشکان داروساز، دامپزشک‌ها و موسسات خدمات درمانی و بهداشتی به حیوانات می‌توانند از طرح همراه سلامت توسعه تعاون استفاده کنند.

پزشکانی که در شهرستان طبابت می‌کنند و یا در مناطق محروم هستند طبق دستور کار شعبه‌های بانک برای دریافت این وام اولویت بیشتری دارند. در این طرح، متقاضی دریافت وام به ضامن نیاز ندارد و فقط باید یک سند ملکی داشته باشد و در رهن بانک بگذارد. متقاضی وام بعد از افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه و سرمایه‌گذاری‌ سه ماهه می‌تواند وام بگیرد، البته اگر کارشناس‌های بانک برآورد هزینه‌های بازسازی و قیمت کالاهای خریداری شده را تایید کنند.

پزشکان فوق‌تخصص، دندانپزشک متخصص، پزشک فوق‌تخصص جراح و پزشک متخصص جراح برای خرید ابزار و تجهیزات حداکثر تا سقف سه میلیارد تومان و برای تعمیر و بهسازی محل کار حداکثر تا سقف یک میلیارد و 300 میلیون تومان می‌توانند وام بگیرند. مبلغ این وام برای پزشکان متخصص، دندانپزشک عمومی و متخصص، دکتر علوم آزمایشگاهی، رادیولوژیست، سونوگرافیست و فیزیوتراپیست و برای خرید ابزار و تجهیزات حداکثر تا سقف یک میلیارد و 700 میلیون تومان و برای تعمیر و بهسازی محل کار حداکثر تا سقف 750میلیون تومان است.

همچنین پزشکان عمومی، دامپزشک‌ها، اپتومتریست‌ها می‌توانند برای خرید ابزار و تجهیزات حداکثر تا سقف 450 میلیون تومان و همچنین برای تعمیر و بهسازی محل کار حداکثر تا سقف 450 میلیون تومان وام بگیرند. پزشکان داروساز برای تعمیر داروخانه و خرید لوازم می‌توانند 850میلیون تومان از این بانک وام بگیرند.

سود این وام 23درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن نیز 48 ماه اعلام شده است. متقاضی این وام نباید به بانک بدهکار و یا چک برگشتی داشته باشد. همچنین برای دریافت این وام متقاضی باید حداقل 3 ماه در بانک گردش حساب داشته باشد. با این اوصاف اگر پزشکی موفق به دریافت وام یک میلیارد و 700میلیون تومانی شود باید در یک بازه زمانی 48 ماهه هر ماه مبلغ 54میلیون و 487 هزار تومان قسط وام بپردازد. همچنین قبل از دریافت وام باید شش میلیون و 700 هزار تومان برای تشکیل پرونده و کارشناسی ملک هزینه کند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (282 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (107 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (76 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (48 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (30 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو نوشته تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی درباره حمل بار با ماشینش+ویدیو/ اینجور صحنه ها مختص شهر اولین ها ست و بس👌
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده