با انواع جنس کابینت آشپزخانه آشنا شوید

  دوشنبه، 12 آبان 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
با انواع جنس کابینت آشپزخانه آشنا شوید
یکی از مهمترین المان ها به منظور زیبا سازی آشپزخانه به شمار می آید.

کابینت آشپزخانه

یکی از مهمترین المان ها به منظور زیبا سازی آشپزخانه به شمار می آید. آشپزخانه از قدیم تا کنون مجهز به کابینت بود ه و تنها نوع آن و نحوه چیدمان آن بوده است که دچار تغییر و تحول شده است. کابینت در دنیای مدرن امروز نمونه های بسیار متنوعی را به خود اختصاص داده است. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم شما را با کابینت های مدرن که برای آشپزخانه ها اپن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد آشنا کنیم. از یک سو شما را با کابینت های جدید و از سوی دیگر با ایده پردازی های در زمینه رسیدن به یک آشپزخانه ایدئال راهنمایی می کنیم. با ما همراه باشید تا منحصر به فرد تری دکوراسیون از آن شما باشد.

در این مطلب به عنوان جامع ترین مطلب مربوط به کابینت آشپزخانه، به تمام سوالات شما در مورد انواع کابینت پاسخ میدیم. اگر دنبال محتوای خاصی درباره کابینت آشپزخانه میگردین پیشنهاد میکنیم از فهرست مقاله استفاده کنید و با کلیک روی عنوان، مستقیما به همون بخش از مطلب برید:

  1. کابینت آشپزخانه هایگلاس

  2. کابینت آشپزخانه ام دی اف

  3. کابینت آشپزخانه ممبران

  4. کابینت آشپزخانه وکیوم

  5. کابینت آشپزخانه چوبی

  6. کابینت آشپزخانه روکش چوب

  7. کابینت آشپزخانه فلزی

  8. طراحی کابینت آشپزخانه

  9. قیمت انواع کابینت

  10. پرسش و پاسخ درباره کابینت

چرا کابینت آشپزخانه ، مهم ترین اجزاء درون آشپزخانه است؟

اهمیت کابینت های آشپزخانه، نه تنها در پوشش دهی فضای کاربردی محیط آشپزخانه است، بلکه نقش ویژه ای در نمای خانه و بالطبع، زیبایی کل خانه دارد. با انتخاب طرح های زیبای کابینت که متناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل تان باشد، می توانید ظروف، لوازم برقی و سایر وسایل مورد نیازتان را پوشش دهید و در یک کلام نظم و زیبایی را به دل آشپزخانه بیاورید.

انواع کابینت آشپزخانه

انواع کابینت بر اساس مواد سازنده آن موارد و تنوعی بسیاری را شامل می شود. مهم ترین کابینت های آشپزخانه را با توجه به مواد سازنده آن می توان موارد زیر دانست:

چوب:

از قدیمی ترین و محبوب ترین متریال های سازنده کابینت های آشپزخانه ایرانی محسوب می شوند. این کابینت ها با توجه به ترکیبات و نوع ساخت انواع کابینت های MDF، روکش چوبی، تمام چوب، PVC، ممبران و هایگلاس را شامل می شوند. عمده چوب های بکار رفته در ساخت این کابینت ها راش، افرا، گردو، بلوط، خرده چوب، چوب مصنوعی، صنوبر، انجیلی و درخت گلابی

فلز:

استفاده و به کارگیری از کابینت های فلزی تقریبا منسوخ شده اند. با توجه به قیمت ارزان این نوع از کابینت آشپزخانه از جنس های فولاد خام، ورق گالوانیزه، استیل

بهترین نوع کابینت برای آشپزخانه را با توجه به نوع جنس مواد سازنده، کیفیت، قیمت و زیبایی آن انتخاب می کنند. با آگاهی از مهم ترین انواع ساخته شده از کابینت و شناخت معایب و مزایای آن می توانید خریدی آگاهانه و منصفانه داشته باشید و تا سال های سال از آن استفاده کنید.

کلام آخر راجب کابینت آشپزخانه

همان طور که در تصاویر ارائه شده مشاهده کردید سه رنگ اصلی برای کابینت کردن آشپزخانه همیشه مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ سفید، مشکی و رنگ قهوه ای این سه گزینه به شمار می آیند. از رنگ سفید برای یک دکوراسیون مدرن و ساده استفاده می شود. رنگ مشکی برای دکوراسیون کردن به سبک اشرافی و لوکس بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و رنگ قهوه ای یکی از رنگ های روتین و پرکاربرد برای دیزاین کردن کابینت های آشپزخانه محسوب می شود. به شما برای دیزاین آشپزخانه های مدرن تان پیشنهاد می دهیم از لوستر های سقفی به صورت خطی و ردیفی استفاده کنید. در تمام ایده پردازی های ارائه شده این سبک مشاهده می شود. از سوی دیگر اگر تمایل دارید آشپزخانه شما به سبک کلاسیک دیزاین شود در طرح و رنگ کابینت آشپزخانه بیشتر دقت کنید. در ادامه نمونه های دیگری از کابینت های آشپزخانه ارائه می شود امید است به ایده پردازی بیشتر شما کمکی شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (474 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (379 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (123 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (111 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (109 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (41 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (32 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (24 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (21 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (20 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) نگاهی به طلاهای بهاره رهنما که همسر سابقش سر عقد به او هدیه داد+عکس/ از حلقه ایی زرد رنگ تا گردنبندی به شکل الله (13 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (13 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز