دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری ارتباطات /

قابلیت جدید اینستاگرام: ویدئوی اسلوموشن 

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1397
کد خبر: 5714
ساعد نیوز: کاربران با بهره‌گیری از این قابلیت می‌توانند به ضبط و آپلود ویدئوهای اسلوموشن یا صحنه آهسته در استوری ها بپردازند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از زومیت:

اینستاگرام در سال‌های اخیر با افزودن ‌تدریجی قابلیت‌های متنوع و جدید، این پلتفرم را به مکانی جذاب و کاربردی برای افراد و شرکت‌های علاقه‌مند به اشتراک‌گذاری تصاویر تبدیل کرده است. اکنون خبر خوب برای دوستداران اینستاگرام که خواهان قابلیت‌ها و ابزارهای جدیدتر هستند، این است که این اپلیکیشن به‌زودی برخی قابلیت‌های جالب توجه معرفی خواهد کرد.

ظاهرا اینستاگرام مشغول آزمایش برخی قابلیت‌های جدید است. از جمله‌ی این ویژگی‌ها «واکنش‌های سریع» است که کاربران با استفاده از ایموجی‌ها می‌توانند همانند فیسبوک به سرعت احساس خود را نسبت به استوری‌ها نشان دهند. ویژگی بعدی، عملکرد ضبط ویدئوی اسلوموشن یا صحنه آهسته برای استوری‌ها است. همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، کاربران با بهره‌گیری از این قابلیت می‌توانند به ضبط و آپلود ویدئوهای اسلوموشن بپردازند.

علاوه بر این، یک دکمه‌ی بی‌صدا برای پروفایل‌ها افزوده شده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند از مشاهده‌ی پست‌های یک کاربر مشخص در فید خود جلوگیری کنند. این ویژگی که به قابلیت بی‌صدا در توییتر شباهت دارد، به کاربران امکان می‌دهد بدون لغو دنبال کردن افراد که ممکن است گاهی موجب دلخوری بین دو طرف شود، آن‌ها را بی‌صدا کنند.

در نهایت آخرین ویژگی مربوط به مشاهده‌ی آرشیو استوری‌های اینستاگرام در حالت تقویمی می‌شود. این قابلیت در واقع به کاربران امکان می‌دهد تاریخ استوری‌های آرشیو‌شده را به‌صورت تقویمی مشاهده کنند. بر اساس نظرات برخی از کاربران، به نظر می‌رسد که بعضی از این قابلیت‌ها هم‌اکنون برای آزمایش در اختیار عده‌ای قرار گرفته است.

اینستاگرام هنوز وجود این قابلیت‌ها را تأیید نکرده است؛ اما اگر تیم اینستاگرام مشغول آزمایش این ویژگی‌ها باشد، هیچ تضمینی وجود ندارد که تمام آن‌ها به این اپلیکیشن افزوده شوند. برای کسب جزئیات بیشتر باید در انتظار اخبار بعدی باشیم.


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی