دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / کیف و کفش /

کفش تخت پیاده‌ روی برای خانم های باردار مناسب است؟ 

چهارشنبه، 16 تیر 1400
دوران بارداری و انتظار به‌دنیا آمدن فرزند یکی از زیباترین دوران زندگی شما و تجربه‌ای فوق‌العاده جذاب است. باوجود تمام تجربیات شگفت‌انگیز در دوران بارداری، چند مرحله دشوار برای گذراندن این دوره مانند احساس اعتمادبه‌نفس کمتری در ظاهر خود، مبارزه با کمردرد یا تورم پا و درد ناشی از آن وجود دارد.

دوران بارداری و انتظار به دنیا آمدن فرزند یکی از زیباترین دوران زندگی شما و تجربه ای فوق العاده جذاب است. باوجود تمام تجربیات شگفت انگیز در دوران بارداری، چند مرحله دشوار برای گذراندن این دوره مانند احساس اعتمادبه نفس کمتری در ظاهر خود، مبارزه با کمردرد یا تورم پا و درد ناشی از آن وجود دارد. به عنوان یک زن باردار، به مرورزمان بدن شما کم وبیش تغییرات جسمی و روحی را تجربه خواهد کرد. شکل بدن شما تغییر می کند. وزن شما افزایش می یابد و مرکز ثقل تغییر می کند به این معنی که شما متفاوت راه خواهید رفت. بارداری می تواند فشار زیادی به پا، کمر و مچ پا وارد کند بنابراین داشتن کفش بارداری مناسب کاملاً ضروری است.

وزن بدن یک زن در دوران بارداری به طور قابل توجهی افزایش می یابد. به طور خاص، قوس پا می تواند صاف شود و هنگام راه رفتن پاها به سمت داخل می غلتند که این باعث ایجاد فشار بیشتری را بر روی پا و کمر می شود. تصور بر این است که تغییرات هورمون ریلکسین در دوران بارداری نیز با ایجاد این اثرات همراه است. علاوه بر این، رباط ها در دوران بارداری شل تر می شوند که می تواند منجر به بی ثباتی مفصل و کشیدگی عضلات شود. سقوط در دوران بارداری می تواند به شما و احتمالاً کودک شما آسیب برساند.

کفش تخت پیاده روی:

کفش تخت پیاده روی، کفشی بسیار مدرن است که توسط شرکت های بزرگ طراحی شده و به ​​نظر می رسد برای خانم های بارداری که مجبور هستند ساعات زیادی را در طول روز راه رفته یا سرپا بایستند، بسیار مناسب است. جالب است بدانید که این کفش های فوق العاده طوری طراحی شده است که به هیچ وجه دچار لغزش یا سرخوردگی نمی شوند. همچنین، قسمت های زیاد این نوع کفش از پارچه دوخته شده و باعث می شود که عمل تنفس در پاهای مادر باردار به راحتی صورت گرفته و فشار زیادی بر آن ها وارد نشود. اگر می خواهید کفش دوران بارداری شما پوشش لاستیکی نداشته باشد، حتما برای خرید کفش تخت پیاده روی به مراکز معتبر مراجعه کنید، چون بسیاری از شرکت های تولید کفش، اجناس بسیار عالی و مطمئنی را به مشتری های خود ارائه می دهند

به خاطر داشته باشید که این کفش ها طوری طراحی شده است که استفاده از آن ها باعث تقویت حافظه زنان حامله می شود، زیرا در داخل این نوع کفش ها، کف پاها و اطراف پاشنه بسیار راحت است. به غیر از این مزایا، کفش های تخت پیاده روی، با انعطاف پذیری بالایی که دارند، یک جلسه پیاده روی آرامی را برای مادران حامله به ارمغان می آورند. علاوه بر این موارد، این نوع کفش ها در رنگ های مختلفی تهیه شده و در بیشتر فروشگاه ها موجود می باشند. یادتان باشد که در هنگام خرید کفش برای دوران بارداری خود، رفتن به فروشگاه ها بهتر از سفارش دادن اینترنتی است، زیرا حضور در مغازه ها به خانم ها این امکان را می دهد تا در بین انواع متعدد کفش ها با رنگ های مختلف، آنچه را که دوست دارند، انتخاب کنند. در حالت کلی، مزایای استفاده از کفش های تخت پیاده روی در دوران بارداری زنان عبارتند از:

  • نکته اول، این که این نوع کفش ها در مدل ها و رنگ های بسیار دوست داشتنی تولید می شوند. همچنین، کفش های تخت پیاده روی طوری طراحی شده اند که کمتر دچار لغزش و سرخوردگی می شود. به همین دلیل پوشیدن آنها برای زنان باردار بسیار راحت و مطمئن می باشد.
  • همچنین این نوع کفش ها در رنگ های بسیار جذاب در همه فروشگاه ها موجود هستند.
  • استفاده از کفش های تخت پیاده روی، تنفس مناسب پاهای مادران باردار را در تمام طول روز فراهم نموده و در طول فصل های سرد سال نیز پاها را گرم و خشک نگه می دارد.
  • این نوع کفش ها دارای کفپوش فومی محافظ بوده و اطراف پاشنه پاها را راحت نگه می دارد. به همین دلیل استفاده از آن ها در دوران بارداری برای همه زنان کاملا مناسب به نظر می رسد.
  • علاوه بر این موارد، این کفش ها، بسیار سبک وزن بوده و با پوشیدن آن ها، زنان حامله می توانند ساعات زیادی را به طور مداوم پیاده روی کرده یا سرپا بایستند.
  • اما واقعیت دیگری که همه زنان حامله آن را دوست دارند، این است که کفش های تخت پیاده روی با انعطاف پذیری مناسب، تجربه یک پیاده روی خوب و لذت بخش را برای مادران باردار فراهم می کنند.
  • نکته دیگری که در مورد وزن بسیار سبک این کفش وجود دارد، این است استفاده کننده از آن ها، در بیشتر موارد فراموش می کند که کفشی پوشیده است، زیرا هیچ وزن قابل توجهی را در پاهای احساس نمی کند.
  • این نوع کفش ها از الیاف مصنوعی و پارچه های الاستیکی تهیه گردیده است. به همین دلیل، کفش بسیار بادوامی بوده و راحتی کامل را برای زنان باردار فراهم می کنند.

با وجود این همه مزایا، برخی مشخصه های ناخوشایندی هم در این نوع کفش ها وجود دارد که بیشتر زنان باردار، آن ها را دوست ندارند. این معایب عبارتند از:

  • به دلیل این که قسمت رویه این نوع کفش ها از جنس پارچه است، آن ها برای استفاده در محیط های مرطوب مناسب نیستند.
  • برخی از زنانی که قبل از آغاز دوران بارداری خود، از این نوع کفش ها استفاده کرده اند، اذعان دارند که این کفش ها کاملا راحت نیستند و ممکن است زنان را در دوران بارداری کمی ناراحت کنند.
  • همچنین پد یا کف اضافی موجود در داخل این کفش ها، پاهای زنان حامله را کمی بالاتر از حد معمول نگه می دارد. این شرایط همیشه و برای همه افراد راحت نخواهد بود.

صندل های راحت

در انتخاب مدل کفش بارداری باید همه نکات کلی که در مورد زیره و رویه کفش برایتان گفته ایم، رعایت کنید و فراموش نکنید که در این مورد هیچ استثنایی وجود ندارد؛ برای مثال اگر بنا بر شرایط می خواهید از صندل استفاده کنید حتماً به کف صندل توجه کنید. کف صندل نباید به گونه ای باشد که در هنگام استفاده باعث لیز خوردن شما شود. همچنین بهتر است صندلی انتخاب کنید که به راحتی بتوانید آن را بپوشید و مهم تر از همه در آن احساس راحتی کنید. از پوشیدن صندل های لا انگشتی خودداری کنید، چون از پا حمایت کافی نمی کنند و فشار زیادی به کمرتان وارد خواهند کرد.

کفش های قوس دار

در انتخاب مدل کفش بارداری حتماً به قوسی که در قسمت وسط کفش وجود دارد، دقت کنید. وجود این قوس باعث می شود که در هنگام استفاده از کفش در ناحیه کمرتان درد را تجربه نکنید. این کفش ها نسبت به کفش هایی که کف صاف و بدون قوسی دارند، بیشتر مناسب حال و احوال خانم های باردار است.

به پاشنه دارها “نه” بگویید

نگاه کردن به کفش های پاشنه بلند و رنگارنگ داخل جاکفشی و نپوشیدن شان سخت است، اما باید قدرت “نه” گفتن را در این چند ماه بیشتر از همیشه به کار بگیرید و به این کفش های براق و خوش رنگ، “نه” بگویید.

کفش هایی که پاشنه هایی بلندتر از حد استاندارد دارند، خیلی راحت فشار روی کمرتان را مضاعف می کنند.

این کفش ها می توانند دردهای ساده و قابل کنترل را به دردهای حاد و مزمن تبدیل کنند.

همچنین به دلیل افزایش وزن در دوران بارداری و احساس عدم تعادل، احتمال زمین خوردن با کفش های پاشنه بلند افزایش می یابد.

بنابراین همین الان درب جاکفشی را ببندید و از داشتن کفش های تخت و زیبای خود تا اتمام دوران بارداری لذت ببرید.

جنس رویه کفش بهتر است از چرم باشد تا پاها کاملا نفس بکشند. کف کفش نیز باید از جنس لاستیک باشد تا احتمال سرخوردن زن باردار کاهش بیابد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس