دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

کاهش شدید دما به منفی 20 درجه 

شنبه، 07 بهمن 1396
کد خبر: 2376
ساعدنیوز: هشدار سازمان هواشناسی به کاهش دما به منفی ۲۰درجه در برخی مناطق کشور از جمله استان‌های آذربایجان شرقی و غربی

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، با کاهش دما به‌تدریج در روز شنبه بارش در غرب دامنه‌های البرز و زاگرس غالباً به‌شکل برف خواهد بود. کاهش دما از روز شنبه تا یکشنبه قابل توجه خواهد بود و انتظار می‌رود صبح یکشنبه مناطق سردسیر در آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل کمینه دما به منفی 15 تا منفی 20 درجه سلسیوس برسد. همچنین کاهش قابل ملاحظه دما در سواحل دریای خزر از روز شنبه تا یکشنبه خواهد بود و در مناطق جلگه‌ای گیلان کمینه دما به حدود منفی 5 درجه سلسیوس خواهد رسید.

امروز بارش برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، چهارمحال بختیاری و بارش باران در گیلان، غرب و ارتفاعات مازندران، گلستان، ارتفاعات خوزستان، زنجان، قزوین، لرستان، البرز، تهران که در مناطق کوهستانی و سردسیر این استانها بارش به‌شکل برف خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که به‌تدریج در سایر مناطق استانهای یادشده نیز بارش برف رخ دهد.

کاهش دما در شمال‌غرب و غرب کشور روز شنبه و در مناطق شمال، مرکز و تهران بین شنبه تا یکشنبه قابل توجه خواهد بود و هوای نسبی سرد تا سه‌شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت به‌طوری که کمینه دما در روز یکشنبه در شمال‌غرب  در برخی مناطق به حدود منفی 20 درجه سلسیوس خواهد رسید.

همچنین روند افزایش دما از روز چهارشنبه (11 بهمن) پیش‌بینی می‌شود. از امروز تا اواخر فردا در برخی مناطق به‌خصوص جاده‌های کوهستانی شمال، شمال‌غرب و دامنه‌های البرز  بارش برف همراه وزش باد موجب کولاک و کاهش دید خواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله !
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل اکسپت مقاله
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک