کلمات و جملات تحریک کننده در رابطه جنسی

  سه شنبه، 28 بهمن 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
کلمات و جملات تحریک کننده در رابطه جنسی
نقش کلمات در رابطه جنسی انکار ناپذیر است. گاه واژه‌ها می‌توانند کاری کنند که میزان لذت بردن از یک رابطه جنسی چند برابر گردد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، مکالمات زناشویی و رفتارهای تحریک کننده تا پیش از شروع رابطه جنسی بسیار مهم هستند و نقش عمده ای در افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی دارند. برای اینکه بتوانید مردان را تحریک کنید می بایست از کلماتی استفاده کنید که شامل پیامی کلی برای مردان است آن پیام هم چیزی جز لذت بردن شما از رابطه داشتن با مرد نیست. یعنی اینکه مرد شما احساس کند که شما از داشتن رابطه جنسی با او نهایت لذت را می برید. مثلا به او بگویید: "تو خیلی خوب می توانی مرا ارضا کنی" "از این که می توانم در هر لحظه با تو بخوابم ، خیلی احساس خوبی دارم" "دوست دارم فقط با تو بخوابم" "تو خوب بلدی که با یک زن چطور رفتار کنی"

در کنار گفتن این جملات بهتر است از لباس های تحریک کننده مردان نیز استفاده کنیم، لباس های تحریک کننده بپوشید و سعی کنید با انداختن زیور آلات ساده و کم و در عین حال جذاب مرد را بیش از پیش جذب کنید، مراقب باشید که در این کار زیاده روی نکنید چون انداختن بیش از حد زیور آلات مردان را دور می کند. لباس های بدن نما با رنگ ها و مدل های تحریک کننده بپوشید، از عطر یا ادکلن هایی که طرف مقابل تان به آن علاقه مند است استفاده کنید.

استفاده از واژه ای که باعث تحریک همسرتان می شود مانند جرقه ای است که او را برای یک رابطه جنسی با کیفیت آماده می کند. سعی کنید در ابتدا از کلماتی استفاده کنید که برای هر دو طرف آشنا باشد. از گفتن کلماتی که به صورت ناگهانی باعث آزرده خاطر شدن هر طرف بشود بپرهیزید. استفاده از کلمات در رابطه جنسی را می توان به سه مرحله پیش از رابطه، در حین رابطه و پس از رابطه جنسی تقسیم بندی کرد.

۱. کلمات و جملات مناسب پیش از رابطه جنسی

  • "عزیزم موهای تو به این شکل فوق العاده به نظر می رسند"

روی مواردی تمرکز کنید که می دانید همسرتان وقت زیادی برای آنها صرف کرده تا توجه شما را جلب کند و از تلاش های او قدردانی کنید. مثلا همسرتان آرایش مخصوصی انجام داده یا موهای خود را به رنگ خاصی در آورده است. یا شوهرتان صورت خود را تمیز کرده و عطر خوشبویی به خود زده است. به او بگویید که این کارها چقدر برای شما ارزشمند است. معاشقه پیش از انجام یک رابطه جنسی معجزه می کند. استفاده از کلمات مناسب در هنگام معاشقه ذهن هر دو طرف را آماده یک رابطه جنسی قوی خواهد کرد.

  • "من عاشق بوسه های تو هستم"

این مهم است که زنان بدانند که شما دوست دارید آنها را ببوسید و نه فقط به این علت که جذاب هستند یا می خواهید رابطه جنسی برقرار کنید. وقتی از بوسه های او تعریف می کنید، بر روی آن چیزی که واقعا در مورد آنها دوست دارید تمرکز کنید.

  • "لحظه های با تو بودن به من حس زندگی میدن"

اجازه دهید همسرتان بداند که تغییری در زندگی شما ایجاد کرده است که باعث می شود او احساس مهم، ویژه و شهوانی داشته باشد. این یک شکل صمیمی از بیان است که زنان خواهان آن هستند و هنگامی که آن را دریافت کردند، می خواهند با رابطه جنسی بیشتر جبران کنند.

اغلب کلمات تحریک کننده در میان زن و شوهر ها یک نوع بازی جنسی است، که به اندام های جنسی و دیگر نقاط حساس بدن آن ها اشاره دارد. اگر چه شاید استفاده از این کلمات در حالت عادی کاری زشت و خارج از عرف باشد، اما استفاده از آن ها در هنگام رابطه زناشویی در بین تعداد بسیار زیادی از زوجین رایج است. در صورتی که یکی از طرفین تمایل به استفاده از این نوع کلمات نداشته باشد، می توان جایگزین های مناسبی برای آن پیدا کرد:

به عنوان مثال جملات زیر جایگزین بسیار مناسبی برای کلمات تحریک کننده هستند:

  • تو را خیلی دوست دارم
  • تو همه وجود من هستی
  • تو خوش اندام ترین همسر دنیا هستی
  • عاشق رفتار های تو هستم
  • بیا تو را در آغوش بگیرم

به طور کلی استفاده از کلمات محبت آمیز و عاشقانه برای همه افراد لذت بخش است. اما برخی از افراد نیاز به شنیدن جملات یا کلمات تحریک کننده تری دارند. به عنوان مثال جملاتی که در آن ها به اندام های جنسی اشاره شده و در آن ها افعالی مانند خوردن، بوسیدن، نوازش کردن و ... وجود دارد، باعث افزایش میل جنسی در آن ها خواهد شد. زنان و مردان زیادی هستند که با شنیدن چنین کلماتی به شدت دچار تحریک می شوند و میل جنسی در آن ها به شدت افزایش می یابد. در این حالت، شاید این روش برای رسیدن به اوج لذت جنسی کمک کننده باشد.

۲. کلمات و جملات مناسب در حین رابطه جنسی

بعد از انجام عشق بازی و در ابتدای دخول چیزی نگویید تا کمی خجالتی و عشوه گر به نظر برسید ولی بعد از انجام دخول و در حین انجام کار، جملات بی پرده تری را به زبان بیاورید. مثلا جملاتی با معانی: "چقدر خوب این کار را انجام میدهی" "چقدر محکم این کار را می کنی" "دوست داری من همیشه ماله تو باشم" و... را با واژه هایی جنسی تر بیان کنید.

۳. کلمات و جملات مناسب بعد از رابطه جنسی

  • "وای": ساده و کوتاه است، این یک کلمه عالی بلافاصله بعد از این است که رابطه جنسی شما به اتمام رسیده و ذهن شما به هم ریخته است.
  • "متشکرم": رابطه جنسی یکی از با ارزش ترین هدیه هایی است که یک زن می تواند به مرد بدهد، پس بگویید متشکرم. کمی قدردان باشید و اینکه شما رابطه جنسی را فقط یک اهدا کردن نمی دانید.
  • "من این را دوست داشتم وقتی که تو ...": این تنها یک تعریف نیست این کار به او اجازه می دهد که بداند شما چه چیزی دوست دارید، و او چه کاری را باید مجددا انجام دهد و شما می توانید برای ساعت ها و حتی روزهای بعد از رابطه جنسی با او، مهارت های او را ستایش کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
بهنام
2 ماه پیش

واقعاً عالی بود ممنون عزیزم.
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (388 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (164 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (57 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (38 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (35 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) کیک دو بعدی زیبا و هنری دخترهای رضا صادقی برای بابای خوش صداشون در روز پدر / فقط قیافه سگ بولداگشون 😂 (5 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) 4 پسر و 2 دختر رهبر معظم انقلاب، داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس