دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

کامنت های طوفانی هواداران سپاهان در صفحه شخصی انزونزی کاپیتان تیم ملی فرانسه در اینستاگرام حماسه ساز شد +عکس 

شنبه، 27 مرداد 1403
ساعدنیوز: استیون انزونزی برای انجام مراحل پایانی مذاکراتش با سپاهان، ساعاتی پیش وارد اصفهان شد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، تیم فوتبال سپاهان یکی از تیم‌های پر کار پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود و جواد آقایی‌پور، حسین گودرزی، صالح حردانی، محمدامین حزباوی، محمد مهدی محبی، مهدی لیموچی و وحدت حنانوف را به خدمت گرفت.

در هفته‌های گذشته شایعه مذاکره اصفهانی‌ها با استیون انزونزی هافبک فرانسوی سابق رم به گوش می‌رسید، اما آمدن این ستاره فرانسوی به سپاهان در هاله‌ای از ابهام بود.
خبرها حاکی از این است انزونزی ساعاتی پیش به اصفهان رسیده تا مراحل پایانی مذاکراتش با سپاهان را انجام دهد و اگر اتفاق خاصی نیفتند باید منتظر رونمایی این هافبک نام آشنا در اصفهان باشیم.

انزونزی که سابقه حضور در باشگاه‌های بزرگی مثل رم، گالاتاسرای و سویا را دارد موفق به کسب قهرمانی جهان در سال 2018 با تیم ملی فرانسه و لیگ اروپا در فصل 2016-2015 با سویا را در کارنامه خود دارد.

بدون شک حضور این بازیکن فرانسوی در لیگ برتر ایران می‌تواند به یکی از بزرگترین نقل و انتقالات این فصل و حتی تاریخ لیگ برتر در حضور بازیکنان خارجی در ایران را رقم بزند.

در شرایطی که حضور پرتعداد بازیکنان خارجی ناشناخته و بی‌کیفیت باعث وضع قوانین خاصی در خصوص بازیکنان خارجی شد و بازی کردن آنها در کمتر از 60 درصد مسابقات لیگ با کسر سهمیه خارجی برای فصل بعد آن باشگاه همراه است، سپاهان دست روی نام بزرگ و شناخته‌شده‌ای گذاشته است.

هواداران فوتبال در ایران انزونزی را با قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه به یاد می‌آورند و حالا بازیکنی که بزرگترین افتخار در سطح ملی را دارد قرار است در لیگ ایران به میدان برود.

این بازیکن فرانسوی در سه فصل اخیر به آسیا آمد و بعد از دو فصل بازی برای الریان، فصل گذشته را در قونیه اسپور ترکیه سپری کرد و حالا در 35 سالگی مورد توجه سپاهان قرار دارد.

سپاهان اصفهان با نهایی کردن این انتقال در حالی که یک هفته از شروع لیگ می‌گذرد می‌تواند بزرگترین انتقال تابستانی خود را با جذب این هافبک دفاعی 1 متر و 96 سانتی‌متری رقم بزند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(عکس) رونمایی از استایل متفاوت رئیس دفتر سید محمد خاتمی در دولت اصلاحات با تی شرت و شلوار کتان و کفش اسپرت / این ورژن آقای ابطحی هم دیدنیه ...
تهدید آقای بازیگر برای مهران غفوریان: عکس داخل استخرت رو منتشر می‌کنم +ویدئو
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مهران غفوریان : امکاناتش رو داشتیم بچه مون رو خارج به دنیا بیاریم ولی هم من هم مامانش خواستیم ایران به دنیا بیاد +فیلم
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
حال و هوای فروشگاه لباس ورزشی علی دایی در روز افتتاحیه +عکس/ از حضور افتخاری رضا گلزار و امیر جعفری تا سید جواد هاشمی و ......
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی