دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

فیلم تجاوز جنسی فجیع و شنیع شادمهر عقیلی به دختر جوانی که شاگردش بود / بی حیایی تا این اندازه؟! 

سه شنبه، 04 مهر 1402
ساعد نیوز: شادمهر عقیلی خواننده پر حواشی که این روزها مدافع ایران و ایرانی شده است در جدیدترین خبرها دختری به تجاوز جنسی از سوی این خواننده اشاره می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از شما نیوز، دختری به نام ماریا ویدئویی را منتشر کرده است که در آن با جزئیات کامل از تجاوز جنسی به وی توسط شادمهر عقیلی می گوید. شادمهر عقیلی هنوز واکنشی به این فیلم نشان نداده است. ماریا دختری است که در این ویدئو ادعا می کند این اتفاق چند سال پیش هنگامی که او تازه به آمریکا رفته بود و شادمهر عقیلی در خانه یکی از دوستانش بود و شادمهر عقیلیآن شب با او ملاقات کرده بود ، اتفاق افتاد.او می گوید که چند روز بعد ، شادمهر عقیلی از او (ماریا) می خواهد که به استودیوی شخصی اش برود و با هم آواز بخوانیم.این اتفاق بعد از آن رخ داد که محسن نامجو اعتراف کرد که چند زن و دختر را مورد آزار جنسی قرار داده است.

از آهنگ مذهبی شادمهر عقیلی تا تجاوز به دختر جوان

شادمهر متولد هفتم بهمن ماه 1351 در تهران است. شادمهر عقیلی دارای سه برادر بنام های محمد تقی، محمد علی ،حمید و یک خواهر بنام پروین می باشد. دو برادر او شهید شدند ( یکی در سربازی و دیگری در زلزله رودبار).

شادمهر عقیلی فارغ التحصیل موسیقی از هنرستان می باشد. فعالیت خود را از کودکی آغاز کرد. با ساز زدن برادرش به موسیقی علاقمند شد و فعالیت خود را در سن 16 سالگی با پیانو شروع کرد. پس از آن در هنرستان به نواختن ترومپت پرداخت،شادمهر بعد از آن ویلن را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد همچنین نواختن بیس را از یوتیوب آموخت.

در سال 1376 از طرف هنرستان همراه یک گروه و فواد حجازی به صدا و سیما رفت. اولین آلبوم بدون کلام خود را که تنظیمی از قطعات قدیمی بود را در سال 1376 منتشر کرد و همزمان فعالیت خود را با صدا و سیما آغاز نمود. شادمهر عقیلی پس از منتشر کردن چند آلبوم و قطعاتی همچون یاس کبود که به حضرت فاطمه زهرا (س) تقدیم شده بود توانست توجه افراد مذهبی را نیز به سمت آثارش جذب کند.


2 پسندیدم 7 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
10 ماه پیش

از ایشون اصرار از ما انکار
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه