دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / خبری /

گزارشی از کارآفرین برتر کشور در حوزه ترجمه 

شنبه، 19 آبان 1397
کد خبر: 17362
ساعد نیوز: کارآفرینی جوان 33 ساله تبریزی با جذب بیش از 350 تحصیلکرده از سراسر کشور بصورت حضوری و دورکاری با طراحی سایت ترجمه آنلاین

افزایش نرخ بیکاری به دنبال افزایش آمار فارغ التحصیلان دانشگاهی، آینده مبهمی را برای بسیاری از جوانان رقم می زند. بسیاری از فارغ التحصیلان از بهترین دانشگاه های کشور حتی در مقاطع بالاتر به دلیل نیافتن شغل متناسب با رشته تحصیلی خود ، بیکار مانده اند. برخی از آنها راضی به دست فروشی و کارهای پیش پا افتاده شده اند. متاسفانه گروهی از همین جوانان به دلیل بیکاری و نداشتن درآمد، به بیراهه کشیده شده و به سمت اعتیاد و دزدی و ... رفته اند.

اما در این میان افرادی نیز بوده اند که ناامید نشده و با تلاش های سخت شبانه روزی توانسته اند نه تنها برای خود منبع درآمدی بسازند، بلکه دست چند جوان بیکار دیگر را هم گرفته و انها را هم صاحب شغل و حرفه کرده اند.

آقای دکتر علی پیری، جوان 32 ساله ی تبریزی که 4 سال پیش در نهاد های دولتی جویای کار می شود اما موفق به پیدا کردن شغل نمی شود، ولی به جای ناامیدی با فکر و ایده خلاقانه وارد عمل شده و با راه اندازی یک موسسه موفق در زمینه ترجمه با نام رسمی شبکه مترجمین اشراق برای خود و بیش از 350 جوان دیگر ایجاد اشتغال کرده است و برای اولین بار در ایران درآمدهای ارزی را نیز در کشور در این بخش علی رغم مشکل تحریم های اقتصادی برای کشور به ارمغان آورده است.

 
 

21 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
صمدیان
4 سال پیش

آفرین درود بر چنین جوانانی
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل سابمیت مقاله
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی