کاربردی ترین نرم افزار اندرویید

  دوشنبه، 29 دی 1399   زمان مطالعه 9 دقیقه
کاربردی ترین نرم افزار اندرویید
در این مقاله ۱۵ تا از پرکاربردترین برنامه های اندوید که هر کسی باید روی گوشی خود نصب کند را به شما معرفی می کنیم و لینک دانلود آنها را برای دانلود رایگان قرار داده ایم تا در صورت تمایل دانلود کنید.

برنامه پرتاب: Nova Launcher

تصویر

بیش از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ کاربر این برنامه را روی گوشی خود نصب نموده اند. Nova Launcher یکی از بهترین برنامه های اندرویدی است که سالهاست در فروشگاه Play Store قرار دارد. این پرتاب صاف و سبک با تن سفارشی است. بسته های آیکون های متعدد در فروشگاه Play برای تغییر ظاهر آن در دسترس هستند. Nova Launcher از سفارشی کردن برنامه کشویی پشتیبانی می کند، دارای بار اسکرول، مدال های اعلان، سفارشی سازی پوشه ها و آیکون ها و بسته های تقریبا دوازده حرکات برای سهولت استفاده است. شما می توانید این برنامه را به رایگان دانلود کنید.همچنین لازم است بدانید نسخه اصلی این برنامه بسیاری از ویژگی های دیگر از جمله برخی از حرکات قفل شده را غیر فعال می کند.

۲- دستیار برنامه: Google Assistant

تصویر

Google Assistant یک دستیار شخصی مصنوعی است که توسط Google ایجاد شده است و به کاربران اجازه می دهد حرکت، ارتباط برقرار کردن و کارهای زیادی انجام دهد. شما می توانید از دستیار گوگل در دستگاه های Android یا iOS خود برای اجرای برنامه ها، پرسیدن هر گونه سوال، بازی کردن، برنامه ریزی و … استفاده کنید. این برنامه برای همه مدلهای گوشی های هوشمند اندروید در دسترس است.

۳- برنامه صفحه کلید: Swiftkey

تصویر

صفحه کلید SwiftKey بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این برنامه از هوش مصنوعی استفاده می کند و قادر است به راحتی پیش بینی کند که کاربر چه چیزی را تایپ خواهد کرد. Swiftkey ویژگی های Autocorrect و تایپ ژست برای ورود سریع تر را دارد. علاوه بر این، یک موتور جستجوی داخلی GIF دارد، پس این اپلیکیشن، طیف گسترده ای از تم ها و یک صفحه کلید عالی برای افراد دو زبانه است. امنیت Swiftkey بسیار بالاست بطوری که اطلاعات شخصی و مهم مانند رمز عبور و اطلاعات حساس نظیر شماره های کارت اعتباری را ذخیره نمی کند. به طور کلی، Swiftkey تجربه تایپ کردن شما را افزایش می دهد و یکی از برنامه لازم و ضروری در دستگاه Android شما است.

۴- برنامه تماس ویدیویی: Google Duo

تصویر

Google Duo یکی از بهترین برنامه های تماس ویدیویی برای Android با رابط کاربری ساده است. کارکردن با این برنامه بسیار آسان است و شما بعد از وارد شدن به برنامه باید شماره خود را تأیید کنید و می توانید تماس های ویدئویی سریع را درست مثل برقراری تماس تلفنی استاندارد انجام دهید. ویژگی “Knock Knock” منحصر به فرد شما اجازه می دهد تا پیش از تماس تلفنی، یک پیش نمایش زنده از تماس گیرنده داشته باشید. برنامه Google Duo برای کاربران آندروید و iOS قابل دسترس است.

۵- برنامه یادداشت برداری: Evernote

تصویر

اپلیکیشن Evernote ابزار متقابل پلت فرم برای یادداشت برداری در فرمت های مختلف از جمله متن، عکس، صدا، ویدئو، طرح ها و غیره است. اکثر کاربران این برنامه را در زندگی روزمره خود زیاد بکار می برند. Evernote همچنین دارای ویجت صفحه نمایش برای دسترسی سریع به یادداشت های خود است که دارای قابلیت همگام سازی می باشد.

۶- برنامه های اداری: WPS Office + PDF

تصویر

WPS یک برنامه Office Suite رایگان است که قابلیت های زیادی را در خود جای داده است. این نرم افزار کاملا سازگار با مایکروسافت ورد، اکسل، پاورپوینت و ادغام PDF، ارائه، صفحه گسترده، یادداشت، اسناد Google و غیره است. این نرم افزار همچنین با یک مبدل PDF رایگان، خواننده، ویرایشگر همراه با توانایی های اشتراک فایل، حالت پنجره، رمزنگاری داده ها، و غیره استفاده از آن بصری و آسان است و شما همچنین می توانید به Cloud Drive متصل شوید تا اسناد خود را بصورت خودکار به پلت فرم ابر ذخیره کنید. به طور کلی، این یکی از بهترین دفترهای Android است.

Foxit Mobile PDF نیز یکی از بهترین های موجود در خط خوانندگان PDF برای اندروید است. در نتیجه، آن را در لیست بهترین برنامه های اندروید قرار می دهیم. نرم افزار سبک وزن PDF به شما اجازه می دهد تا مشاهده، حاشیه نویسی و محافظت از فایل های PDF در دستگاه اندروید خود را داشته باشید و شما می توانید اسناد ویرایش شده خود را به طور مستقیم در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و غیره به اشتراک بگذارید. با پیوست پی دی اف، می توانید فایل PDF خود را با پیوند فایل به اشتراک بگذارید، نظرات و بحث در اسناد PDF را به اشتراک بگذارید و حتی پیگیری کنید که چه کسی فایل PDF خود را بخواند یا ویرایش کند.

۷- برنامه اخبار گوگل: Google News

تصویر

افرادی که بدنبال کسب جدیدترین اطلاعات از دنیای پیرامون خود هستند می توانند این برنامه را دانلود و نصب کنند. برنامه Google News برای ارائه بیشترین اخبار مربوطه در خبرخوان با استفاده از تکنیکهای A.I شناخته شده است. جای تعجب نیست که این یکی از بهترین برنامه های خبری است که باید استفاده کنید. برنامه Google News یک تب “برای شما” ارائه می دهد که خبرهای شخصی را نشان می دهد و با استفاده از “پوشش کامل”، خبرنامه های مشابه توسط ناشران مختلف را نشان می دهد.

۸- برنامه مدیریت فایل: ES File Explorer

تصویر

ES File Explorer یکی از محبوب ترین برنامه های مدیریت فایل Android با تمام ویژگی های لازم است. آن را با یک تجزیه و تحلیل فضایی به شما کمک کند آزاد کردن فضای بر روی دستگاه شما. اشتراک گذاری رسانه ها با سایر کاربران ES File Explorer از طریق WiFi آسان است. ES File Manager همچنین همراه با یک مدیر برنامه که در آن شما می توانید از برنامه های پشتیبان گیری یا حذف پشتیبان استفاده کنید. شما حتی می توانید برنامه های سیستم را با امتیازات ریشه حذف کنید. این ویژگی “Root Explorer” ویژگی های زیادی را برای دستگاه های ریشه دار باز می کند. با این حال، برنامه نشان می دهد بسیاری از تبلیغات مزاحم و با هدف در قدرت کاربران است. برای کاربرانی که ریشه نداشته اند و نیازی به امکانات پیشرفته ندارند، لیست بهترین برنامه های Android File Manager مطمئنا مفید خواهد بود.

۹- برنامه ذخیره ساز فضای ابری: Google Drive

تصویر

اپلیکیشن Google Drive یک سرویس ذخیره سازی گسترده ابری است که به شما امکان فضای آزاد برای ذخیره و دسترسی به فایلهای شما در اینترنت را میدهد. شما می توانید از طریق تمام فایل ها و پوشه های ذخیره شده در درایو خود می توانید به مرور ، اشتراک گذاری، انتقال، دانلود، تغییر نام و یا چاپ هر گونه فایل از برنامه بپردازید. همچنین این برنامه شامل سندنگارها، برگه ها و اسلایدهای Google است که میتوانید اسناد، صفحات گسترده، فرمها، سخنرانیها و غیره را ویرایش کنید و آنها را در درایو ذخیره کنید. کاربران می توانند به ۱۵ گیگابایت فضای آزاد در Google Drive، Gmail و Google Photos دسترسی داشته باشند. این برنامه اندروید ضروری به شما کمک می کند تا فایل های با ارزش خود را به صورت رایگان بر روی فضای ذخیره سازی ابری ذخیره کنید.

۱۰- برنامه پیام رسان: WhatsApp

تصویر

تقریبا همه شما با این برنامه آشنایی دارید. WhatsApp یک برنامه پیام رسان رایگان است که کاربران می توانند با استفاده از خدمات اینترنت تلفنی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این برنامه از طریق اتصال به اینترنت تلفن خود ۴G ،۳G ،۲Gیا Wi-Fi قابل استفاده است. این قابلیت را برای ارسال پیام های متنی و پیام های صوتی، به اشتراک گذاری لینک ها، تصاویر و مکان، برقراری تماس های ویدئویی و غیره توسط شما با هر کاربر دیگری در سراسر جهان فراهم می کند. این یکی از برنامه های پیام رسانی امن گوشی های اندویدی است و همچنین از محیط دسکتاپ قابل دسترسی است.

۱۱- برنامه مرورگر: Google Chrome

تصویر

اپلیکیشن Google Chrome که بعنوان بهترین مرورگر شناخته می شود! یک برنامه مرورگر متقارن است. ویژگی های رایگان و ضروری مانند زبانه های نامحدود، پشتیبانی از HTML5، همگام سازی دسکتاپ، لینک های سریع به سایت های مورد علاقه، ساخته شده در جستجوی گوگل و ترجمه گوگل و غیره از جمله مشخصات بارز آن است. این برنامه راحت و سریع است و تجربه مرور امن با بسیاری از گزینه های قابل تنظیم را امکان پذیر می کند.

۱۲- برنامه اشتراک گذاری فایل: Xender

تصویر

برنامه Xender یکی از برنامه هاییست که به شما پیشنهاد می کنیم روی گوشی اندروید خودتان نصب کنید. Xender این امکان را برای شما فراهم می کند تا شما بدون هیچ زحمتی از حمل کابل USB، فایل ها را با رایانه مبادله کنید زیرا هیچ نرم افزاری جانبی برای ارسال یا دریافت فایل ها لازم نیست. علاوه بر این، صد برابر سریعتر از بلوتوث برای انتقال فایل بین هر دستگاه است،حتی سریعتر از برنامه انتقال فایل شریت.

مهمترین ویژگی های این برنامه عبارتند از:

به اشتراک گذاری هر نوع فایل در هر مکان در هر زمان
عدم نیاز به داده های تلفن همراه
انتقال فایلها با سرعتی حدود ۲۰۰ برابر سرعت انتقال بلوتوث
پشتیبانی از اندروید، IOS، Tizen، ویندوز و…
بدون نیاز به اتصال USB و نصب نرم افزار کامپیوتر
انتخاب بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر
بیش از ۱۰۰ میلیون فایل انتقال داده شده روزانه
پخش تمام موسیقی و فیلم ها

۱۳- برنامه پخش ویدئو: MX Player

تصویر

پخش کننده ویدیویی اندروید MX Player تقریبا از تمامی فرمت های فایل ویدیویی و صوتی اصلی پشتیبانی می کند. MX Player ویژگی های زیادی را شامل می شود از جمله ویرایش فریم های زیرنویس، انتقال سریع و حرکات کنترل صدا، حرکات برای بزرگنمایی و خروج از یک ویدیو، قفل بچه روی صفحه و بسیاری موارد دیگر. MX Player به صورت رایگان در دسترس است.

۱۴- برنامه نقشه های گوگل: Google Maps

تصویر

اپلیکیشن Google Maps خدمات نقشه برداری وب برای ناوبری در GPS، ترافیک، حمل و نقل و جزئیات مربوط به میلیون ها نفر را انجام می دهد. Google Maps می تواند نقشه های خیابانی، تصاویر ماهواره ای، اطلاعات ترافیکی در زمان واقعی، برنامه ریزی مسیر کوتاه و غیره ارائه می دهد. این برنامه نقشه های دقیق بیش از ۲۰۰ کشور و مناطق را پوشش می دهد. با کمک خدمات Google Maps شما می توانید به راحتی به یک مکان ناشناخته حرکت کنید. در صورت بروز مشکلاتی با Maps مانند سرعت برنامه آهسته یا مشکل رابط کاربری، می توانید از Android Auto، یک برنامه ناوبری Google دیگر استفاده کنید که به طور خودکار تمام دستگاه شما را برای ردیابی در هنگام رانندگی بهینه سازی می کند.

۱۵- برنامه ویرایش عکس: PicsArt

تصویر

برنامه ویرایش عکس PicsArt با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود، یکی از برنامه های مورد علاقه برای کاربران اندروید است. شما با تعداد گزینه هایی که برای سفارشی کردن عکس های خود دارید، باید از آن غافل شوید. علاوه بر این شما می توانید عکس های ویرایش شده خود را به اشتراک بگذارید. قابلیت های این برنامه شامل: کولاژ، نقاشی روی عکس ها، قاب ها، برچسب ها، برداشت آزاد، ابزار کلون، تغییر شیب، ابزار تعویض چشم انداز و … می باشد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (455 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (125 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (105 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (32 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (23 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (20 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (15 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از کارت عروسی دختر آیت‌الله طالقانی در سال 47 +عکس قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود نگاهی به تخت خواب نوزادی شیک دختر زیبای مهران غفوریان/ چه فرشته کوچولوی ناز و دلبری+عکس پسر واقعی سارا والیانی بازیگر نقش آسیه در گیلدخت / یک پسر زیبا و دوست داشتنی تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس سابمیت مقاله چیست؟ چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان قهر کردن «شهربانو منصوریان» در مراسم تجلیل از مدال‌آوران+فیلم تعیین زمان دقیق برای اعلام نتایج آزمون ارشد مراحل اکسپت مقاله تصاویری تاریخی از اولین سفر خارجی رهبر معظم انقلاب 40 سال پیش تسهیلات ویژۀ بنیاد نخبگان برای دانش‌آموزان مدارس سمپاد هزینه چاپ یک کتاب خلاقیت عجیب آرایشگر خوش ذوق در تبدیل موی مشتری به سبد میوه حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای شینیون در سطح خاورمیانه😂 سلاخی هولناک دختر 21 ساله به دست پدر خشمگین/ به طور نامحسوس دخترم رو تحت نظر گرفتم و دیدم که افراد ناشناسی به خانه‌اش رفت و آمد دارند ماشین سواری خنده دار شهاب حسینی با رنوی طوسی داغون در اوج شهرت/ تو خیابون فرشته تهران خاموش شد!+ویدیو نگاهی به خونه زندگی لوکس و تجملاتی بهنوش بختیاری با رونمایی از میز مفصل غذا و میوه برای مهمانان+عکس/ سلیقه‌ش حرف نداره👌 تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب صحبت های خنده دار رشید اصفهانی: من معلم بودم هر سال هم 100 درصد قبولی میدادم الان که بچه ها رو میبینم یا معتادن یا تو زندان😅 +فیلم مراحل چاپ کتاب نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب اوج خلاقیت خنده دار یک دانش آموز ایرانی خوش ذوق برای نمره گرفتن از خانم معلم/ چقدرم دست و دلباز+عکس قیمت استخراج مقاله از پایان نامه اسکورت سفت و سخت محمود احمدی نژاد در سفر جدیدش به این کشور+ویدیو/ رژه خودروها برای محافظت از رئیس جمهور سابق رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه لیلا حاتمی +عکس / عاشقانه های لیلا و علی مصفا ارزش صد بار دیدن رو داره👌 صحبت‌هایی دختر غرفه داری که با پوشش نامتعارفش با رهبر معظم انقلاب دیدار کرد+ویدیو/ نه حضرت آقا و نه محافظان هیچکدوم به من درباره حجابم تذکر ندادند خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل نارگیل/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از خوانندگی پسر کویرنورد با آهنگ چاووشی/ تنهای بی سنگ صبور! +فیلم چهره دلنشین و معصومانه پسر و دختر زیبا و اصیل پیمان معادی، آرمان سریال افعی تهران+عکس محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه همسر واقعی و باکلاس پیمان معادی، آرمان سریال افعی تهران/ چقدرم خانومش شبیه خودشه+عکس لباس های سِت جورجینا همسر رونالدو با آقای فوتبالیست/ چه خوش ذوق و عاشقانه +عکس چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟ مراحل سابمیت مقاله رونمایی از ماشین نوستالژی پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ/ فروشی هم نیست!! +عکس پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC رونمایی ستاره سادات قطبی از نقاشی احساسی و زیبای یک دختر تهرانی برای پدر جوان فوت شده‌اش در بهشت زهرا/ با چسب چسبونده روی قبر+عکس اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تیتر امروز   
قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود
تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس
تعیین زمان دقیق برای اعلام نتایج آزمون ارشد
تسهیلات ویژۀ بنیاد نخبگان برای دانش‌آموزان مدارس سمپاد
سلاخی هولناک دختر 21 ساله به دست پدر خشمگین/ به طور نامحسوس دخترم رو تحت نظر گرفتم و دیدم که افراد ناشناسی به خانه‌اش رفت و آمد دارند
مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!!
قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی
واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران
جاساز مواد در معده برای فروش در زندان
«آنجلینا جولی» موی خود را برای این دختر دانشجوی آمریکایی قیچی نمی‌کند؟+تصاویر
اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران+عکس و فیلم
کشف حجاب، سرو مشروبات الکلی و فروش ژامبون‌ با گوشت حرام در رستوران‌های بالای شهر / طرح نور در این رستوران‌ها هم اجرا شود
اتاق شکنجه شوگرمامی برای پسر جوان در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
افشای راز های عجیب و افسردگی شدید جواد رضویان در برنامه زنده/رضویان:خداوند را فراموش کردم..