کارگاه تولید زعفران قلابی در تهران پلمب شد

  دوشنبه، 18 بهمن 1400 ID  کد خبر 191492
کارگاه تولید زعفران قلابی در تهران پلمب شد
ساعدنیوز: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ یک کارگاه تولید و پخش زعفران قلابی را پلمب کردند.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرفوری، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در این باره گفت: مدتی قبل ماموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از طریق منابع خبری اخبار و اطلاعاتی را درباره فعالیت افراد سودجو و فرصت طلب به دست آورده و متوجه شدند که این افراد اقدام به تولید و توزیع زعفران تقلبی کرده و از این طریق درآمد قابل توجهی نیز به دست آورده اند.

وی با بیان اینکه برای انجام این عملیات با مقام قضایی هماهنگی های لازم انجام و مجوزهای مربوطه دریافت شد، گفت: در ادامه ماموران به محل کارگاه این افراد در یکی از مناطق جنوبی تهران رفته و در حالی که متهمان قصد انتقال زعفران های قلابی به دیگر استان ها را داشتند، آنان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

ولیپور گودرزی ادامه داد: همچنین محل دستگیری این افراد نیز مورد بازدید قرار گرفت که در جریان آن 12 کیلوگرم زعفران تقلبی، تعداد زیادی بسته بندی تقلبی، مقادیری رنگ خوراکی و ... از محل کشف و ضبط شد. این محل با دستور قضایی پلمب شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت: این افراد اعتراف کردند که قصد داشتند زعفران های قلابی را به وسیله قطار به دیگر استان ها برده و در آنجا با قیمت زعفران واقعی به فروش برسانند.

به گفته وی، برای دو متهم دستگیر شده پرونده ای تشکیل شده و این افراد به همراه اقلام کشف شده و ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (260 نظر) نگاهی به حال و هوای اتاق علی دایی در بیمارستان هنگام عیادت چهره های مشهور از شهریار ایران+عکس/ از خوش و بش همسر دایی با کی‌روش تا احوالپرسی فردوسی‌پور و عابدزاده (114 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (108 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (57 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (56 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (50 نظر) خلاقیت خنده دار مرد جنوبی با طراحی آفتابه اتوماتیک حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (30 نظر) طرح خاص و منحصربفرد کیک تولد نبات دختر شاهرخ استخری؛ کیکی با دیزاین چهره کارتونی نبات و تزئینی چشم نواز با آبنبات های سبز رنگ +عکس (26 نظر) خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "مَمَّد" ها حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍 (23 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (15 نظر) (فیلم) تسلط جالب رهبر معظم انقلاب به زبان عربی هنگام گفتگو با پسر اسماعیل هنیه / بَلِّغوا تَعزیَتی ... (14 نظر) شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم (12 نظر) نگاهی به خونه زندگی ساده و صمیمی رضا داوودنژاد ؛ از کیک هزار طبقه کنار همسر تا هفت سین و تِراس باصفا و دورهمی😍 (11 نظر) نگاهی به وسایل میز آرایش سانیا سالاری، ارغوان سریال دلدادگان در اتاقش؛ از سیگار و فندک تا کِرِم و انواع لوازم آرایش+عکس (10 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای ترک سیگار همسرش حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
توضیح قوه قضائیه درباره حکم شروین حاجی‌پور
طیب نیا و پورمحمدی می‌توانند گره معیشت مردم را باز کنند؟
(ویدیو) حیاط پر گل و سبزه خانه‌ی باصفای عمو‌پورنگ، داریوش فرضیایی/ چه مبلمان خوشرنگی! اصلا فکرشو میکردین عمو‌پورنگ اینقدر باسلیقه و مرتب باشه؟
(تصاویر) عجیبترین حیوانات واقعی و بامزه که شبیه نقاشی‌های کودکان هستند/فقط اون دلفین نهنگی پوزه کوتاه و قورباغه بارانی
(ویدئو) وضعیت تلخ و غیرقابل باور رضا رویگری پس از گذشت سیزده سال در بستر بیماری
ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
پزشکیان: ایران و روسیه شرکای راهبردی با روابطی رو به گسترش هستند
سکانس دیده‌نشده‌ی سینمای ایران/ عاشقانه جذاب هدیه تهرانی و مهران مدیری در اولین و آخرین فیلم مشترکشان / بعد از 10 سال چرا این‌دوتا چرا هیچ تغییری نکردن؟
(ویدئو) احساسی ترین رویارویی اکبر عبدی با مادرش که اشک لیلا حاتمی و تمام حاضران را در آورد
از خیانت آنلاین تا صمیمیت با جنس مخالف / خیانت را کادوپیچ نکنیم!
(عکس) هنرمند افغانی که جهانیان را حیرت‌زده کرد/ خلاقیت هنرمند افغانی برای نشان دادن لگدمال شده فرهنگ کشورش توسط طالبان
(ویدئو) اجرای نوستالژی و بی نظیر "گروه سون" با همراهی حامد آهنگی در برنامه شب آهنگی / صدای حامد خیلی قشنگ بود؛ ثابت کرد تو همه چی استعداد داره
انتشار فراخوان سومین جشنوارۀ دانشجویی موسیقی صبا
اطلاعیه برای دانشجویان متقاضی درخواست مهمانی و تغییر رشتۀ دانشگاه پیام‌نور
(ویدیو) سکانس تاریخی سریال پایتخت/ وقتی ارسطو و رحمت، نقی رو سر کار میذارن/ میگه انگلیسی حرف بزنید/فقط تیپ ارسطو🤣🤣
منتخب روز   
چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک (فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم