کارگاه آموزشی "عشق تجارت است"

  سه شنبه، 30 مرداد 1403 ID  کد خبر 404393
کارگاه آموزشی "عشق تجارت است"
ساعدنیوز: دکتر حجت بقایی کارگاه آموزشی عشق تجارت است را برگزار می‌کند.

دکتر بقایی طراح و مجری این کارگاه در گفتگویی با ساعدنیوز گفت :

برخی به من خُرده گرفتند و گفتند : عشق فقط می بخشد ، عشق تجارت نیست.

و من پرسیدم این یعنی سوختن و ساختن

شما می گویید انسان باید بسوزد ،

چون عاشق است ،

خوب عشق معنوی یک چیز است و عشق دنیایی چیز دیگر .

این چه عشقی است که طرف مقابلت در حد نیاز با تو رفتار کند.

من می گویم عشق یک نوع معامله است ، و در کارگاه به مواردی اشاره خواهم کرد و شرکت کنندگان هم صد در صد مواردی را ذکر می کنند که به راحتی این جمله اثبات می شود .

من نمی خواهم عقیده تان را تغییر دهید. من می خواهم نسل جدید که می داند ، هم نسلیهای خودم هم تا حدودی آن چیز رادکه می دانند به دیگران هم منتقل کنند تا شاهد عشق منطقی باشیم. عشق رُمانتیک باور کنید بسیاری از زندگیها را از بی سرومان می کند. عشق تجارت است . همین‌...

لازم به ذکر است کارگاه آموزشی عشق تجارت است توسط دکتر حجت بقایی طراحی و اجرا می شود. این کارگاه به صورت VIP و صرفا برای دانشپذیرانی است که دو کارگاه قبلی را گذرانده اند. گواهی پایان دوره پس از قبولی در این کارگاه صادر خواهد شد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سلن اردم کیه؟ ما خودمون شهربانو منصوریان داریم؛ باور ندارید؟ تصاویر جدید ‌شیرزن قهرمان رو ببینید! +ویدئو (170 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز برق کار آبادانی، برای نجات مردم از گرما حماسه آفرید/ لقب فرشته زمینی برازنده شماست! (75 نظر) نگاهی به جشن تولد رسول خادم در کنار کودکان بی سرپرست / کتاب گینس ، ثبت کن نام پهلوان مان را که رکورد مردانگی را شکست 👏 (73 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: دختره بهم میگه شما آخوندا به دو تا مو و فوکول ما گیر ندید منم بهش گفتم اگه منم عماممو دو سانت جلوتر بذارم توام به من گیر میدی +ویدئو😂👌 (41 نظر) نگاهی به سبک چیدمان مدرن رستوران علی دایی در کامرانیه تهران / از صندلی های بنفش و گیاهان تا سقف شیشه ای و پرده های ساده +عکس (37 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده شمالی برای همسر باردارش حماسه آفرید+فیلم/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (36 نظر) چیدمان دکور عزای قاجاری ستاره اسکندری برای پدرش در منزل شخصیشان+عکس/تزئینی زیبا با شمعدونی های شاه عباسی و رومیزی ترمه و قاب عکس (35 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (34 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (34 نظر) مادر شوهر جوان آیسان آقاخانی +عکس / رضا گلزار چه مامان مهربونی داره😍 (31 نظر) 17 اُمین سال تولد امیررضا فرامرزی پسر بچه شیطون سریال « از سرنوشت یک »/ این همه تغییر چهره بعد از 5 سال خیلی جالبه (31 نظر) نگاهی به تاج‌ گل‌های اعیانی و گرانقیمت افتتاحیه رستوران محمدرضا گلزار در تهران؛ تبریک و شادباش دوستان و هنرمندان به سوپراستار سینما و برادرش+عکس (28 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (27 نظر) قدرت نمایی جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان وسط دریای خزر +فیلم/ غول بابلسری حجم حیرت آور ماهیچه هایش را به رخ کشید (26 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (22 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال حافظ با تفسیر روز چهارشنبه 31 مرداد 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه چهارشنبه 31 مرداد 1403
مروری بر زندگی جالب مهدی طارمی؛ از بازی در یک فیلم تا ماجرای مخالفت مادرش با ازدواج ستاره تیم ملی با بازیگر مشهور
هویت بازیکن اسرائیلی ای که سردار آزمون با او عکس گرفت فاش شد +جزئیات و تصاویر/ مونس دبور مسلمان است یا یهودی؟
خلاقیت خانواده شوشتری در برگزاری مراسم سالگرد فوت پدرشان / انسانیت شما ستودنیست ...
بیوگرافی و زندگی خصوصی هوشنگ حریرچیان، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
مبینا نعمت زاده: 2500 دونات و شکلات نذر کرده ام تا در کربلا پخش کنم
کارگاه آموزشی "عشق تجارت است"
فیلم پرتاب ساخته عارف غفاری نژاد، منتخب بخش رقابتی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 تهران
فوت و فن خانه‌داری؛ روش تازه نگه داشتن سبزی خوردن به مدت یک هفته
روانشناسی کودک؛ راهکارهای طلایی برای آموزش دوست‌یابی به کودکان در مدرسه+وظایف والدین
شهید مطهری:کوروش خیانت کار است
خبر بد برای عناصر ضد انقلاب: آرزو بدری زنده است و لبخند می‌زند
رونمایی از جگرکی فریبا نادری و همسرش با ایده بکر پسرخاله مهرداد طباطبایی
مراسم نامزدی جواد عزتی بازیگر سریال زخم کاری و همسرش مه لقا باقری در باغ مظفر +عکس
منتخب روز   
خاطره خنده دار مهران مدیری : تو خیابون شریعتی تهران ایست بازرسی نگهت میداره میگه برگرد دست و بذار روی ماشینت شروع میکنه به گشتن میگه این چیه میگم سوئیچمه یکم پایین تر این چیه میگم اینم زانومه نگاهی به چیدمان ساده اتاق کار شخصی هاشمی رفسنجانی +فیلم/ از نقشه ایران با نمایی از خلیج فارس تا تخت خواب و کامپیوتر شخصی خاطره خنده دار مهران مدیری : میگه رفتم کلاس زبان استاد گفت هِلو منم گفتم سلام علیکم گفت زهرمارو سلام حق نداری یه کلمه فارسی حرف بزنی+ویدئو افتادن عینک از دست سیدعباس عراقچی در مجلس همانا و شکار این لحظه توسط عکاس دوربین به دست همانا+عکس شعر خوانی شاعر یزدی در محضر آیت الله خامنه ای و خنده های از ته دل رهبر انقلاب / شاعر : همه را شکل یار می بینم ، پیرزن را نگار می بینم همسر شهید مجبور به فروش روکش دندان شد+ عکس در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی