کارهای ساده ای که در تایلند شما را به زندان می اندازد!

  چهارشنبه، 24 شهریور 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
کارهای ساده ای که در تایلند شما را به زندان می اندازد!
ساعد نیوز : شاید باور نکنید اما کار های ساده ای هستند که اگر آنها را در کشور های دیگر انجام دهید به زندان خواهید رفت

کارهای ساده ای که در کشورهای دیگر حکم زندان دارد

وقتی تصمیم دارید به یه کشور دیگه سفر کنید حتما و حتما باید قبل از رفتن اطلاعاتی درباره قوانین بومی اونها به دست بیارید. قوانینی که برای توریست ها بیشتر سختگیری میکنن تا برای مردم بومی خودشون.

پس مراقب باشید چون ممکنه به خاطر کارهایی که اصلا انتظارش رو ندارید راهی زندان بشید مثل جمع کردن صدف یا کمک کردن به یه نیازمند.

اگه واقعا نمی خواهید توی کشور بیگانه به دردسر بیفتید یا بازداشت بشید با کارهای ساده ای که در کشورهای دیگه مجازات زندان داره آشنا شید.
جمع آوری صدف، غذا دادن به ماهی ها و حمل ورق های بازی در تایلند
خیلی راحت توی یه روز آفتابی در تایلند با جمع کردن صدف ها و مرجان های ساحلی با زندان مواجه میشید. چند توریست روسی بخاطر خرید صدف از یکی از فروشگاه های محلی تایلند محکوم به زندان شدن. هر نفر ۲۰۰۰ دلار جریمه دادن و یک سال هم زندان محکوم شدن فقط بخاطر خریدن چند تا صدف.

در تایلند علاوه بر ممنوع بودن جمع آوری صدف برای توریست ها غذا دادن به ماهی های زنده هم مجازات به حساب میاد و هر کسی که این قانون رو رعایت نکنه به یک سال زندان محکوم میشه.
اگه می خواید موقع آفتاب گرفتن ورق بازی کنید بد نیست دوباره درموردش کمی فکر کنید. یکی از قوانین تایلند که در سال ۱۹۵۳ ثبت شده داشتن بیشتر از ۱۲۰ ورق رو مجازات میدونه پس اگه با بیشتر از ۲ دسته ورق دستگیر بشید راهی زندان میشید.

تصویر


قسم خوردن در استرالیا
وقتی دارید با یه استرالیایی حرف می زنید باید خیلی مراقب باشید که قسم نخورید حتی اگه قصدتون شوخی باشه. در کوئینزلند و ویکتوریا مجازات قسم خوردن در حضور جمع ۶ ماه زندانه.

تصویر


وصل شدن به وای فای دیگران در سنگاپور
در سنگاپور وقتی می خواید به وای فای وصل بشید باید خیلی مراقب باشید. اگه به یه وای فای باز وصل بشید بدون این که اطلاعی داده باشید طبق قانون سنگاپور کار شما با هکرها هیچ فرقی نداره و بخاطر این کار به ۳ سال زندان محکوم میشید.

تصویر

راه رفتن بدون کارت شناسایی و آوردن دارو به ژاپن
وقتی ژاپن می رید کارت شناسایی رو حتما با خودتون ببرید اگه پلیس زندان متوقفتون کنه و کارت شناسایی نداشته باشید به ۲۳ روز زندان محکوم میشید.
اگه عادت دارید موقع سفر با خودتون دارو می برید در مورد ژاپن باید بیشتر مراقب باشید. در ژاپن بردن بعضی داروها مخصوصا داروهای سرماخوردگی و آنفلوانزا ممنوعه. اگه می خواید توی فرودگاه دستگیر نشید قبل از سفر در مورد لیست داروهای ممنوعه تحقیق کنید.

تصویر


غذا دادن به بی خانمان ها و تف کردن در ایالت متحده
مردم شهر فورت لودردیل در فلواریدا در مورد قانون منع غذا دادن به بی خانمان ها در حضور جمع خیلی جدی هستن. اون ها به قدری سختگیر هستن که حتی یکی از کشیش های ۹۰ ساله کلیسا رو بخاطر این کار به ۲ ماه زندان محکوم کردن. کسانی که می خوان به نیازمندها کمک کنن باید در یک مکان کاملا خصوصی و با اجازه مسئولین بومی شهر این کار را انجام دهند.
یکی دیگه از قوانین جالب فلوریدا که هر کسی توی عمرش یک بار اونو شکسته تف کردن در مکان های عمومی است.

تصویر

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (109 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (69 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (20 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (8 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (7 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) اتاق خواب اروپایی و امروزی بهاره رهنما با طراحی مدرن+عکس/ انصافا سلیقه خاصی داره! (1 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (8 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (8 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (7 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (10 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (1 نظر)
تیتر امروز   
پسران و دختران رهبر معظم انقلاب داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی
زنان در کجای برنامه‌های انتخاباتی ایستاده‌اند؟
پسر کنکوری که عاشق دختر بی بند و بار شد و به کشیدن گل روی آورد!
حلوای نذری بهانه ورود به خانه ی مرد ثروتمند/جنایت 24 میلیارد تومانی...
مریم رجوی دچار حمله شد | سرکرده منافقین را با دز بالای دارو زنده نگه داشته اند
رهبر انقلاب: مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است
ملاک های دختر سردار سلیمانی برای انتخاب رئیس جمهور+عکس
اعلام نتایج مرحلۀ اول فراخوان «دکتر‌معلمی» دانشگاه فرهنگیان‌
از تکاپوی نامزدهای انتخاباتی تا جشن ده کیلومتری عید غدیر در حواشی داغ امروز چهارشنبه 6 تیر 1403
خداداد افشاریان همه را لو داد/ دستگیری شهاب زندی مدیر عامل باشگاه شمس آذر قزوین!
چک کردن موبایل همسر کار درستی است؟