کارنامه خالی و ادعاهای بی اساس: چرا منصوریان از اخراج یک سرمربی بی کیفیت ناراحت است؟

  چهارشنبه، 03 دی 1399 ID  کد خبر 124095
کارنامه خالی و ادعاهای بی اساس: چرا منصوریان از اخراج یک سرمربی بی کیفیت ناراحت است؟
علیرضا منصوریان با حضور در برنامه فوتبال برتر و استفاده از منابع بیت المال و وقت رسانه ملی بر علیه منافع فوتبال آذربایجان و ایران اتهام های بی اساسی را متوجه یکی از پیشگامان در عرصه سرمایه گذاری در ورزش کرد. به راستی چرا منصوریان در تلاش است تا از اخراج یک سرمربی بی کیفیت در سطح عالی فوتبال ایران گلایه کند؟

به گزارش سرویس ورزشی ساعد نیوز، علیرضا منصوریان با حضور در باشگاه تراکتور آذربایجان قرار بود هم خودش را احیا کند و هم خدماتی را به فوتبال آذربایجان و کشور عزیزمان ایران ارائه دهد. علیرضا منصوریان بعد از مدتها دوری از سطح اول فوتبال ایران، بلافاصله بعد از مطرح شدن پیشنهاد مالی تراکتور به این تیم آمد و در همان ابتدا، پیراهن تراکتور را "ناموس" خودش خواند. حرکت های احساسی منصوریان با پاک کردن استوری های استقلالی اش بعد از حضور در باشگاه تراکتور به عنوان سرمربی شروع شد. 5 بازی در لیگ برتر با نتایج ضعیف و باورنکردنی و از دست رفتن 9 امتیاز حساس در بازی های خانگی و خارج از خانه حاصل کار حضور کوتاه اما پرحاشیه منصوریان در تبریز بود.

نبود امکان به کارگیری سرمربی خارجی و نیز اجحاف های شدید صورت گرفته در حق پرهوادارترین تیم آسیای مرکزی و جنوبی از طریق محروم سازی طولانی مدت سرمربی پیشین که موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شده بود، قرعه کار را به نام علیرضا منصوریان زد. اعتماد مالک کارآفرین و خوش فکر باشگاه به مشاوران و باور به نیروی جوانی تیم و تلاش در جهت استفاده از ظرفیت های داخلی مربیگری در نهایت با یک عملکرد ضعیف از سوی تیم فنی و سرمربی باشگاه مواجه شد. تیم تراکتور تحت رهبری سرمربی موقتش مسعود شجاعی، از دو بازی 6 امتیاز گرفته است. و منصوریان به عنوان سرمربی تام الاختیار، از 5 بازی 6 امتیاز گرفته است! طبیعتاً در هر جای دنیا هم سرمربی بر اساس راندمان کاری اش و کارنامه ای که کسب کرده است، قضاوت می شود نه چیز دیگری.

تصویر

تیم تراکتور آذربایجان قرار است به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال جمهوری اسلامی ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد. طبیعی است که تیمی در این سطح و برنامه های بلندپروازانه همیشه با ریسک پائیین عمل می کند و همیشه در تلاش است از امکانات موجود بیشترین بهره را ببرد. علیرضا منصوریان بر اساس کارنامه ضعیف اش از تیم تراکتور آذربایجان و با تصمیم مدیران این تیم اخراج شد. هواداران میلیونی باشگاه تراکتور آذربایجان با این تیم زندگی می کنند و همه ایران و جهان می دانند که هواداری فوتبال برای پرشورها صرفاً بحث رنگ نیست. تراکتور انگیزه بسیاری از فوتبال دوستان آذربایجان برای زندگی است. آنها سختی های زندگی را با شیرینی طرفداری از تیمی اصیل به فراموشی می سپارند. مهندس زنوزی بعد از خرید تیم باشگاه تراکتور همیشه در تلاش بوده است که بهترین ها را برای پرشورها رقم بزند. نتایج فوق العاده چندین فصل گذشته علیرغم تمام بی مهری ها و کارشکنی ها دل هواداران را برای فتح قله های دیگر گرم کرده است.

علیرضا منصوریان با حضور در یک برنامه تلویزیونی که قرار است به عنوان حامی فوتبال کشور عمل کند، به تبلیغ علیه مدیریت و مالک تیم باشگاه تراکتور آذربایجان پرداخت. او از هر فرصتی برای بی ارزش جلوه دادن تلاشهای مجدانه مهندس زنوزی برای احیای سرمایه گذاری در ورزش کشور و حضور سرمایه گذار خصوصی در ورزش کشور استفاده کرد. او به جای دفاع از کارنامه خالی اش، دل میلیون ها هوادار تیم تراکتور را شکست و به داشته ها و برنامه های فوتبالی آذربایجان تاخت. منصوریان به جای انتقاد از تیم های پایتخت که دستشان در جیب بیت المال است و هزاران میلیارد ردیف بودجه ای برای تأمین دست مزدهای میلیاردی نورچشمی هایشان دارد بست و از رویکرد انتقادی مهندس زنوزی به فضای فوتبالی و ورزشی کشور انتقاد کرد. مهندس زنوزی بارها اعلام کرده است که او مخالف بی عدالتی در فوتبال است و حضور او در فوتبال، فقط تلاش برای برپایی عدالت و نوآوری و سرمایه گذاری بیشتر برای اعتلای ورزش کشور است. بدیهی است، مسئولان رسانه ملی باید از برنامه سازان نامسئولی که حتی اجازه واکنش و پاسخگویی به اتهامات بی اساس مطرح شده در فوتبال برتر را به مسئولان باشگاه بزرگ تراکتور آذربایجان نمی دهند، بپرسند که چرا رسانه ملی بازیچه یک سرمربی بی کارنامه شده است؟


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
مهدی
4 سال پیش

چقدر رنگی عمل کردید تو نوشتن متن واقعا تاسف
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (548 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (343 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (301 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (117 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (33 نظر) نگاهی به نمای بیرونی و داخلی خانه آیت الله هاشمی رفسنجانی/ از درب و آیفون ساده تا مبلمان زیبا ولی معمولی پذیرایی+عکس (23 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (15 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای اعلام موجودی کارت بانکی حماسه آفرید+ویدئو/هیتلر هم مغز اینو نداشت... (11 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (10 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (10 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 14 تیر 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 14 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 14 تیر 1403 + فیلم
بهترین بادام هندی ابران متعلق به کدام شهر است
7 مکان دیدنی و زیارتی کربلا که تا عمق وجوتان را می لرزاند!
کشف باورنکردنی دربارۀ مورچه‌ها؛ آن‌ها هم‌نوعانشان را «جراحی» می‌کنند
15 سالگی از خانه فرار کردم و هرگز برنگشتم/ پدر و مادرم پزشک بودند /مادرم مقصر بود چون...
متن و جملات ادبی برای تسلیت ماه محرم / با بوی محرم الحرام تو حسین ایام عزا و غصه آغاز شود
نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب
نسبت فامیلی ماهچهره خلیلی، خواهر مختار در سریال مختارنامه و پروین سلیمانی چه بود؟+عکس
«طلا خوری» خوراک لاکچری بازان ایرانی/ سرو بستنی، قهوه، آب و ترافل با طعم طلا | قیمت خوراکی‌های گران قیمت بچه پولدارها چقدر است؟
برآورد آمریکا و اسرائیل مداخله مستقیم ایران در جنگ با حزب الله است
راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس