دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

کاریکاتور مستهجن از آقای رئیس‌جمهور در وان حمام +عکس 

یکشنبه، 31 اردیبهشت 1402
ساعد نیوز:شخصیت‌های سیاسی در دولت ترکیه‌ واکنش‌های تندی به کاریکاتور اخیر مجله فرانسوی شارلی ابدو از رجب طیب اردوغان نشان داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از اعتماد، شخصیت‌های سیاسی در دولت ترکیه‌ واکنش‌های تندی به کاریکاتور اخیر مجله فرانسوی شارلی ابدو از رجب طیب اردوغان نشان داده‌اند.

این مجله فکاهی فرانسوی، پس از انتخابات اخیر ترکیه، کاریکاتوری از اردوغان را با اشاره به حادثه مرگ «کلود فرانسوا»، خواننده فرانسوی ملقب به «کلوکلو»، که در سال 1978 در اثر برق گرفتگی در حمام فوت کرده، را منتشر کرده و در ضمن آن نوشته «همچون کلوکلو، تنها سرنوشت ما را از دست او نجات خواهد داد».

مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه گفته: «مجله بی شرم شارلی ابدو هنوز ذره‌ای انسانیت نداشته و همچنین به توهین به مردم ترکیه ادامه می‌دهد.»

فخرالدین آلتون، مدیر ارتباطات اردوغان نیز مجله شارلی ابدو را «چندش آور» خواند و گفت «مهم نیست که شما چه کار می‌کنید. شما نخواهید توانست اردوغان را مرعوب کنید.»

شارلی ابدو به انتشار کاریکاتورهای جنجال‌برانگیز و بی‌پروا شهره است. در سال 2015 در حمله‌ای تروریستی به دفتر این مجله 12 نفر کشته و 10 نفر زخمی شدند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
ترجمه تخصصی متن
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍
هزینه چاپ یک کتاب