ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه با 1.5 میلیون تومان کسب و کار راه بیندازم؟

  شنبه، 25 تیر 1401   زمان مطالعه 10 دقیقه
چگونه با 1.5 میلیون تومان کسب و کار راه بیندازم؟
یکی از سوالاتی که افراد ممکن است با آن مواجه شوند این است که اگر بخواهم با پول کم سرمایه گذاری کنم، بهترین راه کدام است؟ مثلا اگر ۵ یا 10 میلیون تومان داشته باشم، آیا می‌‌توانم سرمایه گذاری خوبی انجام بدهم؟ اگر سرمایه من کمتر از صد میلیون تومان باشد، چطور؟ در ادامه این مطلب به معرفی برخی شغل های پردرآمد که نیاز به سرمایه چندانی ندارند می پردازیم.

هر انسانی برای رفع نیازهای مالی روزمره خود نیازمند داشتن شغل است. عموم مشاغل با کار کردن برای شخصی تحت عنوان، کارفرما، مافوق یا عناوین این چنینی تعریف می گردد. در این میان افرادی هم هستند که ترجیح می دهند شیوه متفاوتی برای کسب سود، داشته باشند. داشتن کسب و کار شخصی و کارآفرینی، برای این افراد ارزش بیشتری دارد. در مطلب پیش رو قصد داریم به معرفی کسب و کارهای کوچک بپردازیم. مشاغلی که می تواند برای اشخاص با توجه به شرایط و ویژگی های شخصی آن ها انتخاب شود و به کسب درآمد منجر شود.

چرا شروع یک کسب و کار کوچک بهتر از شروع یک کسب و کار بزرگ است؟

برای کسانی که هنوز هیچ کسب و کاری به نام خود ندارند، شروع یک کسب و کار کوچک می تواند ریسک کمتری به دنبال داشته و درصد موفقیت بیشتری هم برای آن ها ایجاد کند. نه تنها از جهت تحلیل بازار و رقبا بلکه دردسرهای مدیریتی، حقوق کارکنان و تمام هزینه هایی که برای کسب و کارهای بزرگ تر وجود دارد از جمله دلایل قانع کننده ای هستند تا راه اندازی یک کسب و کار کوچک را در اولویت قرار دهند.

کسب و کار

کار آفرینی با سرمایه کم

آیا واقعا مشاغلی وجود دارند که بتوان با کمتر از 1,500,000 تومان راه اندازی کرد؟ بله، با تکنولوژی های دیجیتالی امکان کار آفرینی با سرمایه کم وجود دارد. اولین کسب و کار میتواند با پول کم یا بدون هیچ پولی آغاز شود و امکان پیشرفت داشته باشد. کارهای آنلاین یکی از کارهایی است که می توان با کمتر از 1,500,000 تومان آغاز کرد ولی تعداد کارهایی که می توانید با این هزینه شروع کنید ممکن است شما را غافلگیر کند! حتی برخی از این کارها به هیچ سرمایه ای به جز وقتتان نیاز ندارند. نکته اصلی این است که کم هزینه ترین راه را برای فروش پیدا کنید و از سودتان، برای قدم بعدی استفاده مفید کنید. بعضی از کارآفرینان با استفاده از این فرمول بدون کمک دیگران میلیون ها تومان کسب کرده اند. این کار معمولا مستلزم شروع کسب و کار از خانه است، و مانند همه ایده های عالی شغلی، این ایده با برآورده کردن یک نیاز آغاز میشود. حتی اگر میخواهید چیزی بفروشید، حوزه ای را که به آن کمتر توجه شده است، پیدا کنید و بهترین خدمات لازم را در آن بخش ارائه دهید.

ایده های عالی شغلی کوچک که می توانید با کمتر 1,500,000 تومان راه اندازی کنید

این ایده ها مستلزم کمی وقت و حوصله و برنامه می باشند. با کمی زحمت میتوانید با این ایده ها شروع کرده و سرمایه خود را افزایش دهید.

1- قطعات دست دوم اتومبیل

برای نشان دادن محدوده کارهایی که می توان با کمتر از 1,500,000 تومان انجام داد، با کاری غیرمحتمل شروع میکنیم. مثلاً شما می توانید قطعات دست دوم و کارکرده اتومبیل خودتان را در سایت های مختلف مثل سایت شیپور ، دیوار و … بگذارید و بفروشید. با خرید و فروش قطعات دست دوم ماشین های سواری و حتی ماشین های باری ( بزرگ ) می توانید سرمایه اندک خود را افزایش دهید و با پیشرفت کارتان وب سایت مخصوص شغلتان را ایجاد کنید.

2- محصولات الکترونیکی کلیک بانک (ClickBank)

برای راه اندازی تجارت محصولات دیجیتالی بدون هیچ سرمایه ای، میتوانید به صورت رایگان حسابی در ClickBank.com باز کنید و تعدادی از محصولاتتان را در صفحه فیس بوک، اینستاگرام یا وبلاگتان تبلیغ کنید. شما که خارج کشور هستید خیلی راحت وارد این سایت می شوید. زمانی که مقداری کارمزد دریافت کردید، با پرداخت 50 دلار ( معادل تقریبی 700,000 تومان) حساب فروشنده (vendor account) باز کنید.( البته زمانی که در ایران هستید، باید از فیلتر شکن استفاده کنید) سپس به صورت PDF کتاب الکترونیکی در مورد هرچیزی که خوب می دانید، بسازید و آن وقت میتوانید بلافاصله فروشتان را آغار کنید. کلیک بانک هزینه 1 دلار( معادل ۱۴۰۰۰ تومان) به علاوه 7.5 درصد از هر فروش را دریافت می کند، اما شما قیمت را تعیین می کنید و تصمیم می گیرید که چند درصد از فروشتان را حاضرید با هزاران عضوی که میتوانند محصولات تان را بفروشند، شریک شوید (قیمت معمول 50 درصد است). برخی از فروشندگان ادعا دارند که با فروش از طریق کلیک بانک ده ها میلیون دلار کسب کرده اند.

3- کتاب های دست دوم

قیمت های کتاب درسی را در حراجی های اشیاء دست دوم و از دست فروش های دوره گرد پیدا کنید و ببینید خریداران چقدر برای آنها می پردازند، و بعد شما نصف آن قیمت یا کمتر را پیشنهاد دهید. سود فروش کتاب های درسی و دانشگاهی زیاد است؛ اما خریداران آنلاین انواع زیادی از کتاب های دست دوم را می پسندند. کار دیگری که می توانید انجام دهید، خرده فروشی آنها در سایت دیوار است. این راهی برای شروع کار بدون هیچ سرمایه ای است. زمانی که روش کار بازار را یاد بگیرید، میتوانید از سودتان حداکثر استفاده را کنید؛ مثلا: می توانید با خرید کتاب های دست دوم ارزان از سایت های دیگر و فروش آنها در سایت های بزرگ فروش آنلاین، خرید و فروش همزمان انجام دهید.

4- رنگ کردن خانه

در بسیاری از کشورها، برای نقاش بودن نیاز به مجوز ندارید. و اگر با رنگ کردن فضای داخلی شروع کنید، می توانید با کمترین تجهیزات آن را انجام دهید. همچنین می توانید نکته های مفیدی از ویدیو های اینستاگرام در مورد رنگ کردن خانه، و مقداری تمرین، رنگ آمیزی خانه را یاد بگیرید. از رنگ کردن خانه های مختلف شروع کنید و شغل خود را ارتقا دهید. می توانید چند سال بعد شرکت رنگ سازی راه اندازی کنید و پول زیادی دریافت کنید.

5- تمیز کردن پنجره ها

یکی دیگر از ایده های کار آفرینی با سرمایه کم که میتوانید با کمتر از 1,500,000 تومان شروع کنید، کار تمیز کردن پنجره هاست. البته، برای با کیفیت تمیز کردن پنجره های فروشگاه های بزرگ ممکن است به تجهیزاتی با قیمت بیشتر از 1,500,000 تومان نیاز داشته باشید.

تمیز کردن پنجره

نابراین با خانه ها و تجهیزات اولیه شروع کنید و بعد با استفاده از درآمد خود تجهیزاتتان را کامل کنید. می توانید هر کدام از این کارها را در ویدیوهای مختلف در شبکه های اجتماعی یاد بگیرید.

6- نگه داری از حیوانات خانگی

پرستاران حیوانات خانگی برای یک شب ماندن حدود 200.000 تومان حق الزحمه دریافت می کنند و قیمت معمول برای یک ساعت سر زدن به حیوانات 100.000 تومان است. می توانید در باشگاه های تعالیم حیوانات مانند: سگ و اسب و … مشغول به کار شوید. ابتدا باید با ارائه خدماتتان به دوستان و خانواده شروع کنید و از منافع آن، برای ساختن رزومه حرفه ای استفاده کنید. در نهایت برای بیشتر کردن درآمد این شغل، به کارمند یا زیر دست احتیاج خواهید داشت. همچنین میتوانید یک شغل مراقبت از حیوانات خانگی ایجاد کرده و آن را گسترش دهید .

7- تاکسی سرویس

با وجود پلتفرم های مسافربری مانند اسنپ ، تپسی و… میتوانید بدون ذره ای پول خرج کردن، ماشینی که دارید را به کار تبدیل کنید. اگر کارتان خوب پیش رفت، میتوانید با پولی که کسب میکنید یک تاکسی سرویس دائمی راه اندازی کنید. البته اگر هدفتان بدست آوردن سود بیشتر است، باید در نهایت کارمند یا زیر دست استخدام کنید.

8- تدریس خصوصی

تدریس خصوصی نیز یکی از کارهایی است که می توان با کمتر 1,500,000 تومان شروع کرد. در گذشته انجام تدریس خصوصی سخت تر بود؛ اما امروزه پلتفرم های آنلاین این کار را راحت تر از همیشه کرده اند. میتوانید به دانش آموزان یا دانشجویان در درس هایشان کمک کنید. و با تدریس خصوصی به ازای هر ساعت تا 100,000 تومان دریافت کنید. بعد از آن مشتریان محلی برای خود جمع کرده و پس از مدتی می توانید کار خود را گسترش دهید.

9- خدمات راهنمای گردشگری

اینترنت موانع راه اندازی کسب و کارها را بسیار کاهش داده است. در مورد کارت های تجاری فکر نکنید یا تلاش نکنید که آژانس های مسافرتی را وادار کنید خدمات راهنمایی گردشگری شما را به بقیه پیشنهاد دهند (حداقل نه در ابتدا). اگر مکانی را خیلی خوب میشناسید، به سادگی می توانید خودتان به تنهایی، به عنوان تور لیدر کار کنید . زمانیکه چگونگی کار را یاد گرفتید و مقداری پول درآوردید، میتوانید مسافرانی که قصد سفر دوباره را دارند تشویق کنید تا مستقیما به خود شما (و کارمندان جدیدتان) رجوع کنند.

10- تنظیم اظهارنامه مالیاتی

چه راهی بهتر (و ارزان تر) از حقوق گرفتن برای آموزش دیدن برای یادگیری کاری است؟ در وب سایت های شغلی شرکت هایی را خواهید یافت که حاضرند به شما برای کار تنظیم اظهارنامه مالیاتی آموزش دهند (حداقل در طول فصل مالیات). زمانی که کار را یاد گرفتید، میتوانید خودتان کار را شروع کنید. برای کاهش هزینه میتوانید کار را در خانه شروع کنید و بعد از مدتی بدون کمک دیگران دفتری با چند کارمند تاسیس کنید.

11- کار کف سازی

از دیگر ایده های کار آفرینی با سرمایه کم آموزش ضغل نصابی است . می توانید با خرید ابزار آلات ساختمانی کف سازی مانند: پارکت و … کار نصب پارکت را به آسانی انجام دهید. و با گسترش کارتان شرکت بزرگ دکوراسیون داخلی را راه اندازی کنید. به دنبال شروعی کم هزینه باشید و سپس با استفاده از درآمدتان کارتان را گسترش دهید.

12- خدمات نظافت

دوباره به نقطه شروعی کم هزینه فکر کنید تا هزینه شروع کارتان را زیر 1,500,000 تومان نگه دارید. می توانید با تمام وسایل و تجهیزاتی که از آنها برای تمیز کردن خانه خود استفاده میکنید، خانه های افراد مختلف را تمیز کنید و بعد سودی که به دست می آورید را بر روی تجهیزات مخصوص برای بقیه مشتری ها سرمایه گذاری کنید. بعد از چند سال شما می توانید درآمد میلیونی و تعداد زیادی کارمند داشته باشید.

13- فروش در بازار کهنه فروشان

بازار کهنه فروشان در خیلی از شهرها هنوز وجود دارند و می توانید نزدیکترین بازار به خودتان را با راهنمای آنلاین پیدا کنید. اگر بودجه کمی برای شروع دارید، بازاری پیدا کنید که به شما اجازه دهد، پول مکان را روزانه پرداخت کنید (قیمت معمول کمتر از 150,000 تومان است). زمانی که در بازار کار میکنید، به دنبال مکان مناسب و کم هزینه ای باشید که بتوانید سود حاصل از فروشتان را روی آن سرمایه گذاری کنید.

14- فروش اجناس دست دوم

هرکسی میتواند اجناسی که نمی خواهد مانند : وسایل منزل، موبایل ، لوازم خانگی ، پوشاک و … را داخل سایت دیوار و … بگذارد . از فروختن چیزهایی که نمیخواهید، شروع کنید. با درآمدی که به دست می آورید، میتوانید موقعیت مناسبی بیابید. مثلا: بعضی از فروشنده ها در حراجی های اشیای خانگی یا مغازه های دست دوم فروشی، خواهان کالاهای ارزانی که میتوانند دوباره بفروشند، هستند.

15- صابون خانگی

اگر بتوانید دستورالعمل های آموزش آنلاین صابون سازی را بخوانید و از آن پیروی کنید، می توانید کمی اطلاعات پایه در مورد کار صابون سازی به دست بیاورید. این کار به چند ماده و ابزار نیاز دارد. برای ساختن صابون باید روغن های مختلف را با قلیاب و رایحه ها مخلوط کنید. میتوانید قالبی برای 12 صابون در سایت های مختلف، با کمتر از 200,000 تومان بخرید. البته نمی توانید با صابون های کارخانه ای رقابت کنید؛ بنابراین باید محصولات ویژه ای درست کنید. مثلا: استفاده از رایحه ای جدید و ناب یا بسته بندی و بازاریابی خلاقانه ممکن است به شما کمک کند. اول می توانید صابون هایتان را به دوستان بفروشید یا غرفه ای در بازار کهنه فروشان یا نمایشگاه های صنایع دستی راه بیندازید. برخی از افراد سرگرمی صابون سازی خود را به کاری با درآمد چندصد میلیونی تبدیل کرده اند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (196 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (93 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (86 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (44 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (42 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (41 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (38 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (36 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (36 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (32 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد کباب پزِ تبریزی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/هیتلر هم مغز اینو نداشت!🤣 (31 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز دفاع جانانه محمدحسین میثاقی از بانوان پرسپولیسی هتک حرمت شده / از اون سربندت خجالت بکش ... پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 شباهت بی حد و اندازه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی به مادرش+عکس رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس (فیلم) لحظه وحشتناک ظاهر شدن یک فروچاله بزرگ در استرالیا! / خوب شد آدم اون دور و بر نبود (فیلم) تیدا سگ زنده یاب "سگی که قبل تر در حادثه متروپل کمک بسیاری کرده بود" برای یافتن کودک 4ساله مفقود شده در علفزارها! (عکس) جشن دندونی ساده و صمیمی سام نوه اکبر عبدی در خانه شان/ماشالا چه خونه لاکچری دارن، دیوارکوبهای نقره شون فقط! رونمایی از استایل شیک دامادی علی دایی در تالار/ مهریه عجیب همسر اردبیلی ابرستاره فوتبال ایران چیست؟+عکس استایل شیک و امروزی هادی کاظمی در جشن تولد همسرش سمانه پاکدل/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس (ویدئو) سکانس فوق خنده دار برنامه "شب آهنگی"/ بازم حامد آهنگی یک استعداد گوگولی و خوش انرژی دیگه رو کشف کرد، خدا حفظشون کنه (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد
تیتر امروز   
آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...