کاشت مژه هیدن

  چهارشنبه، 29 بهمن 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
کاشت مژه هیدن
این نوع از اکستنشن بصورت موقت پیوند زده می شود و برای آن از چسب های موقتی استفاده خواهد شد. همچنین در کنار تکنیک های دیگر یک روش نسبتا محبوب در میان افراد به ویژه بانوان است که بدون جراحی صورت می گیرد و هیچ عوارضی ندارد.

اکستنشن را با تار هایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می سازند و در میان مژه ها قرار می دهند. در این روش مژه اضافه تک به تک لابه لای مژه های پلک بالا با چسب اضافه می شود و به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی یا آرایش زیاد چشم ها نیست

کاشت مژه کلاسیک: در این روش تارهای مژه توسط افراد ماهر (مژه کار) با چسب مخصوص روی مژه های طبیعی چشم چسبانده می شود.

کاشت مژه تار به تار: برای بهبود کم پشتی مژه ها و ایجاد ظاهر طبیعی و یک دست تر از این روش استفاده می شود. تکنیک تک انبر، تکنیک دولاین، کاشت مژه روسی، کاشت مژه ترکیه ایی، کاشت روش ال، کاشت مژه بوته ایی، کاشت مژه ایتالیایی، کاشت مژه خلیجی، کاشت مژه اداری، کاشت مژه نیمه، همه موارد مربوط به تکنیک تار به تار هستد.

کاشت مژه هیدن

این نوع از اکستنشن بصورت موقت پیوند زده می شود و برای آن از چسب های موقتی استفاده خواهد شد. همچنین در کنار تکنیک های دیگر یک روش نسبتا محبوب در میان افراد به ویژه بانوان است که بدون جراحی صورت می گیرد و هیچ عوارضی ندارد.

همانطور که از نام این مدل پیداست، کاشت مو بصورت هیدن انجام می شود که به دلیل داشتن ظاهری طبیعی، توانسته جایگاه خوبی در میان افراد پیدا کند. در روش کاشت مژه هیدن، پلک های شما در حین کار باز خواهد بود و پس از انجام آن، دیگر نیاز نیست از مواد آرایشی برای زیبا کردن چشم هایتان استفاده کنید.

در اکستنشن مژه موقت از تارهای مو مصنوعی استفاده شده و مژه ها با چسب موقت زده می شوند؛ به طوریکه ماندگاری پایینی داشته و نسبت به اکستنشن دائمی با چسب دائمی از عمر کمتری برخوردار است. بنابراین، شرکت در کلاس کاشت مژه کمک خواهد کرد تا علاوه بر حفظ سلامت چشم مراجعه کنندگان در حین کار، تکنیک های مختلف را یاد گرفته و در رابطه با روش صحیح انجام دادن این کار به یک فرد متبحر تبدیل شوید

کاشت مژه ی والیوم در متد کاشت مژه ی هیدن

کاشت مژه ی هیدن کوچک ترین آسیبی به مژه های اصلی افراد نمی زند. مژه ی والیوم در حقیقت مژه های ساخته شده از ابریشم با قطر بسیار نازک است. این مژه ها از دسته های چهار تا هفتایی مژه ی به هم چسبیده تشکیل شده اند و این دسته ها بر روی تار مژه قرار می گیرد. نکته ی جالب توجه سبک بودن بیش از اندازه ی این دسته های ابریشمی است. این دسته ها به قدری سبک و نازک هستند که برخلاف مژه های مصنوعی هیچ گونه سنگینی روی مژه یا پلک خود احساس نمی کنید. قبل از اضافه کردن دسته های مژه ی والیوم، تکنسین از یک starter استفاده می کند تا چسب به خوبی روی مژه ها بنشیند. بعد از آن یک دسته از اکستنشن را به یک تار مژه می چسباند و با فرم دادن آن در همان لحظه، آن را به حالت طبیعی درمی آورد. این مرحله در زیبایی و داشتن حالت طبیعی مژه ها اهمیت زیادی دارد و بسیار مهم است که هر دسته از مژه های والیوم فقط بر روی یک تار مژه چسبیده شود. این نکته را حتما به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از ریزش مژه و افزایش میزان دائمی بودن مژه های کاشته شده تا بیست وچهار ساعت بعد از انجام مراحل کاشت مژه ی والیوم چشم های خود را با آب نشورید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (224 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (111 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (92 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (62 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (58 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (56 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (54 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (35 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (32 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (29 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (23 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (23 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه یکشنبه 7 مرداد 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 7 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 7 مرداد 1403
فال انبیاء روزانه یکشنبه 7 مرداد 1403
چه کنیم حمام و سرویس بهداشتی همیشه خوشبو باشد؟
کرم کاپوچینو پنیری، یک دسر فوق‌العاده و جذاب
آلیشا لیمن اینفلوئنسر معروف و محبوب سوئیسی در یوونتوس هم تیمی نامزدش شد +تصاویر
پرسپولیس مرگ هوادارش را به فسخ قرارداد بیرانوند نسبت داد! / شکایت عجیب درویش از دورازه‌بان یاغی
دیدار جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با خانواده امیرسرلشکر شهید کریم بیاتی اشکفتکی
آیین تکریم از پیشکسوتان رسانه ملّى برگزار شد
تصادف وحشتناک و له شدن خودروی سواری پژو 206 در مرند
کونگ فو آزاد آذربایجان شرقی جایگاه نخست استان را کسب کرد
انتصاب نماینده انجمن کمیته تک رزم آذربایجان شرقی
هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان مرند رتبه نخست استانی را کسب کرد
دختر 14 ساله تبریزی با خودرو وارد پارکینگ یک خانه شد! + فیلم
منتخب روز   
سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم