انواع کرم پودر برای ارایش صورت

  جمعه، 17 مرداد 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
انواع کرم پودر برای ارایش صورت
کرم پودر یکی از اصلی ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد؛ یک زیرسازی خوب می تواند شما را بسیار زیباتر کند و یک زیرسازی بد نه تنها صورت را مصنوعی نشان می دهد بلکه رنگ های آرایشی را نیز بدرنگ نشان می دهد.

کرم پودر یکی از اصلی ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد؛ یک زیرسازی خوب می تواند شما را بسیار زیباتر کند و یک زیرسازی بد نه تنها صورت را مصنوعی نشان می دهد بلکه رنگ های آرایشی را نیز بدرنگ نشان می دهد. البته هدف از استفاده از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش این است که پوست حالت یکنواخت پیدا کند .به دنبال کرم پودری باشید که یک درجه از رنگ پوست شما روشن تر باشد و بعد از این تکنیک های آرایشی برای پنهان کردن نقاط ضعف صورتتان استفاده کنید. این ماده آرایشی مهم ترین وسیله آرایشی در کیف شماست. با استفاده از یک کرم پودر خوب (کانسیلر) براحتی می توانید جوش ها و لکه های پوستیتان را بپوشانید. البته کرم پودر خوب براحتی پیدا نمی شود. این ماده آرایشی می تواند سریع صورت شما را روشن کرده و به پوست شما شادابی و طراوت خاصی دهد- مخصوصا زمانیکه در چهره شما آثار بی خوابی دیده میشود یک کرم پودر خوب می تواند چهره خسته شما را به یک صورت شاداب تبدیل کند.

انتخاب کرم مناسب

کرم پودری را انتخاب کنید که با تُناژ پوست شما در تناسب باشد و اختلاف رنگ زیادی ایجاد نکند. تناژهای مختلف کرم پودر، برای انواع صورت با رنگ های مختلف و متناسب با جنس پوست تولید می شوند و پوست را یکدست می کنند. بعضی از کرم پودرها دارای ضد آفتاب است که از پوست در برابر اشعه مضر خورشید و آلودگی های محیطی محافظت می کند. برای پخش کردن کرم پودر به طور یکنواخت روی پوست باید از اسفنج، برس یا ابرهای مخصوص استفاده کرد.اگر می خواهید کرم هم رنگ با پوست خود را خریداری کنید، بهتر است کمی از آن را روی فک خود بزنید. اگر اختلاف رنگی مشاهده نکردید، رنگ مناسب را پیدا کرده اید.

طرز استفاده از کرم پودر

پیش از شروع آرایش، صورت را به خوبی تمیز و پاکسازی کنید. سپس با مرطوب کننده های رقیق مانند انواع لوسیون، پوست را بپوشانید. دو تا سه دقیقه صبر کنید تا جذب پوست شود. سپس مقدار کمی از کرم پودر را روی بخش های مختلف صورت و گردن بزنید. به آرامی آن را پخش کنید و به هیچ وجه با پوست خود خشن برخورد نکنید. بهتر است بین کرم زدن و پخش کردن آن وقفه ایجاد نشود، زیرا کرم به سرعت خشک می شود و نمی توانید آن را به طور یکنواخت پخش کنید.

از گردن خود غافل نشوید. مقداری کرم پودر به گردن بزنید تا در رنگ پوست تفاوتی ایجاد نشود. پس از اینکه صورت خود را به خوبی پوشش دادید، یک دستمال مرطوب را کف دست پهن کنید و به آرامی روی صورت ضربه بزنید، با این روش، کرم های اضافه روی سطح پوست که جذب نشده یا ضخیم تر از بخش های دیگر است، پاک می شود.

کرم پودر استیکی

کرم پودر استیکی به صورت جامد و ماتیکی است پس دانه های رنگی بیشتر و پوشانندگی بهتری دارد. اگر کرم پودر مایع را نمی پسندید و می خواهید پوستتان را به خوبی پوشش دهید، کرم پودر استیکی ایده آل شماست. زنان پرمشغله از سهولت، قابلیت حمل و اثربخشی این محصول بهره می برند.می توانید این کرم پودر را به طور مستقیم روی پوست خود بمالید و با براش یا اسفنج آن را یکدست کنید. کرم پودر استیکی، به دلیل خشک بودن، برای پوست های معمولی و چرب عالی است. با این حال، ممکن است روی پوست های خیلی خشک بماسد و ظاهر آن را ناخوشایند کند.

کرم پودر مایع

این کرم، پوستتان را به طرز شگفت انگیزی یکدست می کند. تقریباً برای هر نوع پوستی می توانید از این کرم پودر استفاده کنید. کرم پودر مایع را می توانید با براش یا اسفنج به کار ببرید و آن را به راحتی روی پوست خود پخش کنید.این نوع کرم پودر از نظر قوام، زمان ماندگاری و میزان آبرسانی انواع متفاوتی دارد. بنابراین، در این دسته انتخاب شما گسترده تر است. مثل همیشه، مطمئن شوید، قبل از مصرف این نوع کرم پودر، پوستتان را کاملا با برنامه ی مراقبت از پوست آماده کرده اید.

کرم پودر پودری

کرم پودر پودری کمترین شباهت را به کرم پودرهای دیگر دارد. افزون بر این، ماندگاری آن نسبت به سایر انواع کرم پودر، کمتر است. از آنجا که پوست شما به طور مداوم در طول روز چربی تولید می کند، لازم است که پودر را تجدید کنید. بنابراین، اگرچه این نوع محصولات گزینه ی مناسبی برای مات کردن درخشش پوست چرب هستند ولی ماندگار نیستند.همچنین، از آنجا که کرم پودر پودری خطوط ریز و نواحی خشک تر پوست را برجسته می کند، افرادی که پوستشان خشک است یا چین و چروک دارد، کمتر مایلند از آن استفاده کنند.

کرم پودر کرمی

آبرسانی این نوع کرم پودر بیشتر از انواع دیگر است. اگر می خواهید لکه های خشک روی پوستتان، جلب توجه نکنند و کرم پودر به طور کامل روی پوستتان بنشیند، فرمولاسیون کرمی مطلوب ترین انتخاب است.این نوع کرم پودر به صورت پمپی، تیوبی و فشرده در بازار موجود است. مانند کرم پودر مایع، کرم پودر کرمی را با استفاده از براش یا اسفنج مخصوص به کار ببرید. کرم پودرهای کرمی از نظر قوام، نمای نهایی، زمان ماندگاری و غیره متفاوتند. در این میان خیلی مهم است که به طور کامل تحقیق کنید تا بهترین محصول را برای خود بیابید.

چرا باید از کرم پودر استفاده کرد؟

کرم پودر، پایه ای است که بر روی آن کل آرایش خود را انجام خواهید داد. به طور دقیق تر، کرم پودر نوعی محصول آرایشی است که به صورت (و گاهی اوقات گردن، سینه و بدن) اعمال می شود تا پوست یکنواخت تر شود.همان طور که خواندید، این محصول از نظر بافت، رنگ و قوام طیف گسترده ای دارد. به همین علت، برای اینکه بهترین نوع کرم پودر را برای خود پیدا کنید، درک تفاوت های آنها مهم است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (395 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (69 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (51 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (52 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس