کفش اسپرت و نکات مهم آن

  سه شنبه، 23 فروردین 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
کفش اسپرت و نکات مهم آن
کفش های اسپرت یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین نوع کفش هایی است که در میان مردم وجود دارد و در همین راستا مغازه ها و همچنین سایت های مختلفی برای فروش این محصول بی نظیر وجود دارد که خرید و پیدا کردن یک کفش باکیفیت و متناسب را برای کاربران کمی دشوار تر می کند. در این مقاله در مورد کفش اسپرت و نکات مهم آن صحبت خواهیم کرد.

امروز با پیشرفت تکنولوژی طراحان معروف کفش های کتانی از تکنولوژی پیشرفته تری جهت بهبود راحتی و دوام بالای کفش های کتانی بهره می گیرند. در صورتی که برای شما ضرورت برای خرید کفش های کتانی وجود داشته باشد بایستی برای انتخاب یک کفش کتانی مناسب به نکات و اصولی توجه داشته باشید تا بعد از خریداری آن کفش احساس پشیمانی نکنید. در صورت انتخاب غلط و نادرست یک کفش اسپرت دخترانه و پسرانه جهت ورزش کردن ، به جای اینکه در هنگام ورزش کردن لذت ببرید و نهایت استفاده را از ورزش کردن ببرید حواستان پرت کفش تان باشد یا درد زانو داشته باشید یا اینکه کفش پای شما اذیت شود و در نهایت شاید کارتان به بیمارستان نیز کشیده شود. اکنون می خواهیم چند نکته ی بسیار مهم در مورد کفش های اسپرت را برای شما بازگو کنیم که امیدواریم برایتان مفید باشد.

کفش اسپرت

وزن متناسب کفش اسپرت

وزن کفش یکی از مهمترین نکاتی است که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد. همانطور که می دانید کفش های اسپرت در انواع مختلف با وزن های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. همانطور که می دانید کفش های اسپرت بیشتر برای پیاده روی و راه رفتن های طولانی مورد استفاده قرار می گیرند. پس باید از کفش هایی با وزن سبک و کم استفاده شود تا در هنگام استفاده و و راه رفتن و همچنین بالا و پایین پریدن ها موجب آزار و اذیت پا نشود و به پا هیچگونه آسیبی وارد نکند. یکی از زیره های رایج در کفش های اسپرت که وزن کمی دارد زیره های ای وی آ (EVA) بوده که علاوه بر وزن پایین انعطاف خوبی داشته و ماندگاری بالایی هم دارد و به مخاطبان محصولی با طول عمر خوب ارائه می دهد.

جنس و تنفس پذیر بودن کفش اسپرت

مورد دیگری که در انتخاب و خرید کفش های اسپرت بسیار حائز اهمیت است و باید به آن بسیار توجه شود جنس کفش و همچنین داشتن قابلیت تنفس پذیری آن می باشد. در واقع تنفس پذیری به این معناست که به راحتی هوا توانایی عبور و مرور از داخل کفش به بیرون آن و بلعکس را راشته باشد. بدین صورت کفش هایی که از این قابلیت بهره می برند را می تواند مدت زمان طولانی نیز پوشید چراکه پا ها درون این مدل از کفش ها فرصت نفس کشیدن را دارند. جنس کفش نیز باید بسیار راحت و لطیف باشد تا فرد در اثر اصطکاک های متعدد و زیادی که طی فعالیت های شدید ورزشی خواهد داشت دچار التهابات و تاول نشود.

نوع کفی کفش اسپرت

نوع کی کفش های اسپرت هم مهم می باشد و به عبارتی نکته ی دیگری برای خرید کفشی مناسب و کاربردی می باشد. یکی از ویژگی هایی که باید کفی کفش های اسپرت داشته باشند کپسول ها یا لایه هایی با خاصیت ضربه گیری یا توانایی پخش کردن فشار وارد آمده بر کفی کفش می باشد. تا بدین صورت کف پا های کاربر در هنگام پیاده روی و راه رتن های طولانی و یا دویدن دچار هیچگونه مشکلی نشود و در کل به آن ها آسیبی وارد نشود.
کفش اسپرت

ظاهر و اندازه کفش اسپرت

بجز تمامی موارد گفته شده ظاهر کفش نیز مورد بعدی می باشد که توجه کردن به آن بسیار مهم می باشد. از آن جهت که کفش یکی از نکات حائز اهمیت هر استایلی می باشد باید از ظاهر و طراحی فوق العاده ای بهره ببرند. در همین راستا ما به شما کفش های فروشگاه اینترنتی سامان شوز را معرفی می کنیم. زیرا کفش های موجود در این وبسایت علاوه بر اینکه دارای طراحی شیک و زیبایی می باشند کاملا استاندارد و متناسب می باشند. همچنین شایان ذکر است که بگوییم به دلیل اینکه در کفش های اسپرت شما دائما در حال راه رفتن یا حتی دویدن هستید و با شدت بسیار بیشتری نسبت به حالت عادی روی پنجه پا فرود می آید و در نهایت فشار بسیار بالاتری بر پنجه های پا وارد می شود و این استحکام مانع از آسیب دیدن پنجه ها می شود باید از کفشی با اندازه ی استاندارد و مناسب با پاهای خود استفاده کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (639 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (60 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (31 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان