دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

کفش های ایر جردن 20 میلیونی هادی چوپان قهرمان مستر المپیا/ خوشرنگ ترین کتانی های نایکی در استایل گرگ ایرانی +عکس 

شنبه، 03 شهریور 1403
ساعدنیوز: در این تصاویر دو مدل از کتانی های برند نایکی مدل ایر جردن را در استایل هادی چوپان قهرمان محبوب مستر المپیا مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، هادی چوپان بدنساز حرفه‌ای و کارکشته و ورزشکار معروف و مشهور کشورمان که در سال 4 مهر 1366 در روستای آبنو شهرستان سپیدان استان فارس متولد شده است. هادی چوپان عضو با سابقه تیم ملی ایران است. او افتخار آفرینی‌های ملی چشمگیری را در کارنامه ورزشی‌اش دارد. هادی چوپان هم اکنون مدیریت یک باشگاه مجهز بدنسازی را در شهر شیراز بر عهده دارد. قهرمانی‌های کثیر و عدیده هادی چوپان موجب شده که به او لقب گرگ ایرانی یا پارسی را بدهند.

یکی از بزرگترین ضعف‌های هادی چوپان ضعف شنوایی است اما او هرگز اجازه نداده که این ضعف، مانع تلاش‌های او در مسیر قهرمانی شود. هادی چوپان پیش از شروع حرفه‌ای بدنسازی برای مدتی به ورزش کشتی و بوکس مشغول بوده است.

هادی چوپان از همان کودکی به فیلم‌های رزمی و بازیگری آرنولد علاقمند بود اولین بار در 13 سالگی در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کرده است. او در ابتدا ورزش کشتی و ورزش‌های رزمی را شروع کرده است و بعد از مصدوم شدن از ناحیه گوش در ورزش رزمی با تشویق مربی کشتی خود به فعالیت در رشته پرورش اندام روی آورد.

در ادامه تصاویری از دو مدل از کتانی های برند نایکی مدل ایر جردن را در استایل هادی چوپان قهرمان محبوب مستر المپیا مشاهده میکنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محمدجواد ظریف و همسرش به تماشای تئاتر الناز شاکردوست و ساعد سهیلی نشستند+ویدیو/ لبخند رضایت همسر وزیر امورخارجه سابق از حضور در نمایش اصیل ایرانی
سفره غذای مفصل وحید بادپی، رقیب لرستانی هادی چوپان در خانه شخصی برای مهمانان ویژه اش+عکس/ماشاء الله خونه نیس هتل 5 ستاره اس!
ویدیو/ خطر انفجار! از زیر درخت بمب‌انداز رد نشوید/ میوه‌های دینامیتی درخت جعبه‌شنی را ببینید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدیو/ داستان انگلیسی «پادشاه گوش‌دراز و کلاه جادویی» با زیرنویس فارسی چسبیده
رونمایی از شاهین رضایی رقیب مو طلایی و خوش چهره ی هادی چوپان با عضله های آهنین و استایل های شیکش/ الحق که لقب آرنولد ایرانی برازندشه
(عکس) گردنبند شیک و فلزی مینا مختاری برای شروع یک روز کاری/واقعا خدای سلیقه و خوش پوشیه👌