دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

خواهرکشی به سبک دختر شیرازی 

پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399
کد خبر: 77320
ساعد نیوز : دختری که با انگیزه ای نامشخص خواهر خود را کشته بود، در بازجویی ها اعترافات تکان دهنده ای داشت

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از کارگر آنلاین، دختری که با انگیزه ای نامشخص خواهر خود را کشته بود، در بازجویی ها اعترافات تکان دهنده ای داشت چند روز قبل کشف جسد یک دختر جوان در خانه ای در یکی از خیابان های شیراز به ماموران گزارش شد. آن ها پس از اطمینان از صحت موضوع بلافاصله به محل مورد نظر عزیمت کرده و با جسد دختر جوانی که در اتاقی افتاده بود رو به رو شدند.

با حضور ماموران در محل و تحقیقات اولیه مشخص شد، جسد متعلق به دختر حدودا 30 ساله است که به علت نامشخصی به قتل رسیده بود.

با تشکیل پرونده مقدماتی و دستور بازپرس ویژه قتل، پرونده در دستور کار ماموران اداره ویژه قتل پلیس شیراز قرار گرفت.

تحقیقات آغاز شد اما هیچ مورد مشکوکی در ابتدا دیده نشد و در بررسی جسد آثار هیچ گونه ضرب و شتم و... دیده نشد، تا اینکه کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینات لازم اعلام کردند که وی به دلیل مسمومیت ناشی از استفاده از دارو به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده این جنایت در آگاهی و شروع رسیدگی به پرونده، کارآگاهان این پایگاه با بررسی های پلیسی سرنخ هایی به دست آورده که حکایت از دست داشتن یک آشنا در این جنایت داشت از این رو تحقیقات خود را در این رابطه متمرکز کرده و پی بردند که خواهر مقتوله در این جنایت نقش داشته است از این رو برای دستگیری وی وارد عمل شده و نامبرده را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.به این ترتیب تحقیقات از خانواده مقتول آغاز شد که در جریان آن پرده از جنایتی هولناک فرو افتاد. در حالی که تحقیقات ماموران از خانواده وی ادامه داشت تنها مظنون این جنایت نیز بازجویی شد.

تمامی شواهد از وقوع قتل به دست خواهر خبر می داد اما متهم به انکار دست داشتن در قتل ادامه می داد اما وقتی با مدارک محکمه پسند رو به رو شد در حالی که چاره ای نداشت لب به اعتراف گشود و به قتل خواهر خود اعتراف کرد.

قاتل در اعترافات خود، اختلاف با خواهرش را عامل اصلی قتل عنوان کرد و گفت: به خاطر اختلافاتی که با خواهرم داشتیم روز حادثه یک نوشیدنی مسموم تهیه کردم و نزد خواهرم رفتم و از او خواستم تا برای صحبت در خصوص برخی اختلافات، به اتاق بیاید. زمانی که خواهرم نوشیدنی مسموم را نوشید، بیهوش شد و ازحال رفت.وقتی خواهرم از هوش رفت، پس از دقایقی بود که متوجه شدم نقشه ام عملی شده و او کشته شده است.با اعترافات متهم برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد. گفتنی است این پرونده هم اکنون در دادسرای جنایی شیراز تحت بررسی است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل اکسپت مقاله
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه