دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

خاله قاصدک مجری برنامه کودک رو یادته؟ وسواس گرفته رفته پیش روانشناس! / این سکانس سمی از سریال پرمخاطب ساختمان پزشکان رو به هیچ وجه از دست نده😂😂 

پنجشنبه، 03 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید قسمتی از سریال طنز و پرمخاطب «ساختمان پزشکان» با هنرمندی بهنام تشکر و حضور خاله قاصدک مجری برنامه کودک، مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، مریم وطن پور 27 آذر 1359 در شهر تهران به دنیا آمده است، وی فارغ التحصیل کارشناسی فیلم سازی می باشد و اکنون به عنوان مجری کودک صدا و سیما شناخته می شود.

خانم وطن پور فعالیت خود را از رادیو و زیر نظر مرحوم « مهران دوستی » آغاز کرده است در ادامه تدوین و بازیگری را نیز تجربه کرده است.

بسیاری کودکان مریم وطن پور را با اسم «خاله قاصدک» می‌شناسند، خاله قاصدک یکی از شخصیت های مجموعه تلویزیونی قاصدک می باشد که برای کودکان و نوجوانان ساخته می شود.

خاله قاصدک می گوید زمانی که پروژه دعوت شد نام «ایستگاه شادی» برای برنامه انتخاب شده بود اما من اسم قاصدک را پیش نهاد دادم چون قاصدک برای ما نماد خوش خبری و خوش یمنی می باشد در پی انتخاب این اسم من هم «خاله قاصدک» شدم. وقتی در کوچه و خیابان بچه ها با خنده من را خاله قاصدک صدا میزنند بالاترین لذت را تجربه می‌کند.

ساختمانِ پزشکان یک مجموعهٔ طنز تلویزیونی ایرانی است که از 31 اردیبهشت تا 8 مرداد 1390 به کارگردانی سروش صحت از شبکه سه سیما پخش شده‌است.

این مجموعه در 57 قسمت از 31 اردیبهشت 1390 تا 8 مرداد 1390 در حوالی ساعت 20:45 تا 21:50 دقیقه از شبکهٔ سوم سیما پخش شد. این مجموعه به نویسندگی و کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محسن چگینی ساخته شده‌است.

شما در این مطلب می‌توانید قسمتی از سریال طنز و پرمخاطب «ساختمان پزشکان» با هنرمندی بهنام تشکر و حضور خاله قاصدک مجری برنامه کودک، مشاهده کنید.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
مراحل سابمیت مقاله
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه