دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

اسب سواری خانم های بازیگر سینمای ایران / از ترلان پروانه تا نعیمه نظام دوست و ... + عکس 

دوشنبه، 29 مرداد 1403
ساعد نیوز : مجموعه عکس هایی از خانم های بازیگر اسب سوار سینمای ایران از جمله ترلان پروانه و نعیمه نظام دوست و لیلا بلوکات و... را مشاهده می کنید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، تَرْلان پروانه ، خانم بازیگر متولد 18 تیر 1377 است. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید (1391) برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد.

نعیمه نظام‌دوست متولد 22 آبان 1353 در تهراناست . وی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است و از سال 1370 کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز 72 بازی کرد. نظام‌دوست به‌طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال 1373 وارد عرصه بازیگری شد.

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1360 در تهران است . بازیگر اهل قزوین (عمر محله) است. بازی در نقش نفرتیتی در مجموعهٔ تلویزیونی یوسف پیامبر (1387) از جمله نقش‌های شناخته‌شدهٔ اوست. بلوکات همچنین بنیان‌گذار مؤسسهٔ خیریهٔ مهر لیلا است.

بهاره افشاری متولد 14 تیر 1363 می باشد . وی بازیگر صدا و سیما است. او با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال 1381 وارد عرصه سینما شد. افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود (1384) به شهرت رسید و سپس ایفای نقش در سریال فاصله‌ها (1389) موجب شهرت بیشترش شد. او علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت دارد.

تبسم هاشمی، یکی از بازیگران توانا و خبره در زمینه تئاتر و سینما است. این بازیگر، در مجموعه های تلویزیونی زیادی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

معصومه کریمی متولد 27 آذر 1353 است . او با ایفای نقش سارا همسر بهروز پیرپکاجکی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید و با بازی در نمایش و چند داستان دیگر جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن را از سی‌وششمین جشنواره تئاتر فجر گرفت.

بهاره افشار

تبسم هاشمی

نعیمه نظام دوست

ترلان پروانه

لیلا بلوکات

معصومه کریمی


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 29 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
صحبت های خنده دار آقای قرائتی: دختره بهم میگه شما آخوندا به دو تا مو و فوکول ما گیر ندید منم بهش گفتم اگه منم عماممو دو سانت جلوتر بذارم توام به من گیر میدی +ویدئو😂👌
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(تصاویر) دکوری‌های سنگی و شیک خانه‌ی مینا مختاری و بهرام رادان/ از شومینه پر از سنگ تا جا شمعی و میوه‌‌خوری سنگی/ حتی دکوری‌های اتاق پسرشونم مینیمال و باکلاسه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
(ویدئو) استوری کنایه آمیز شهربانو منصوریان به مبینا نعمت زاده/ اینبار با به رخ کشیدن پزشک جوان انگلیسی که مدال طلای المپیک 2024 را از آن خود کرد
رونمایی پسر هادی چوپان از ست ورزشی اورجینال مارک دار طوسی جذابش در باشگاه لاکچری گرگ پارسی +فیلم/ بچه گرگ با وزنه های سنگین دست و پنجه نرم می کنه
تصاویر دیده نشده از کودکی بازیگر مردمی و با اخلاق جوکر2!/ الیکا عبدالرزاقی چه کوچولو بوده!😍
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه