دکوراسیون خانه های ساده و شیک چگونه است؟

  سه شنبه، 13 آبان 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
دکوراسیون خانه های ساده و شیک چگونه است؟
بسیاری از افراد برای دستیابی به خانه ای شیک و دوست داشتنی، راه ها و ایده های سخت و سنگین را انتخاب می کنند و از ایده های ساده برای دکور خانه چشم پوشی می کنند

خانه های ساده و شیک

بسیاری از افراد برای دستیابی به خانه ای شیک و دوست داشتنی، راه ها و ایده های سخت و سنگین را انتخاب می کنند و از ایده های ساده برای دکور خانه چشم پوشی می کنند . برای رسیدن به دکوراسیونی ایده آل و دوست داشتنی، کافی است از ایده های ساده استفاده کنید و با اصول مهم و اصلی طراحی دکوراسیون ساده ، منزل تان را زیبا و شیک نمایید.

دکوراسیون ساده و خوش رنگ با ثمره های طبیعت

برای اینکه حس شادابی و سرزندگی در فضای آشپزخانه حکم فرما شود ، یک ظرف از میوه های خوش رنگ مانند لیمو و پرتقال را بر روی میز آشپزخانه قرار دهید و یا یک گلدان پر از گل های طبیعی روی میز بگذارید .

برای زیبا و به روز شدن دکوراسیون داخلی آشپزخانه های معمولی و ساده، بهتر است که همیشه محیط آشپزخانه تمیز و مرتب باشد. سطح روی کابینت ها خالی از وسایل باشد. از نگهداری وسایل خراب و بلا استفاده در فضای آشپزخانه هم اجتناب کنید. نورپردازی مناسب هم یکی دیگر از نکاتی است که برای جذاب تر شدن ظاهر فضای آشپزخانه ساده باید به آن توجه کرد.

تصویر

اولین و مهم ترین اتاق در خانه که دکوراسیون و چیدمان آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است اتاق و سالن پذیرایی است. برای آن که سالن پذیرایی تان ساده به نظر برسد باید در چیدمان و رنگ وسایل تان دقت کنید از رنگ های خنثی، ملایم و روشن برای اتاق های خانه تان استفاده کنید.

معمولا در دکوراسیون ساده از دکوری ها و اکسسوری های مدرن بیشترین استفاده را می کنند. مبلمان راحتی با رنگ های نخودی، کرم قهوه ای و سفید با کوسن های بزرگ و کوچک طرح دار از ویژگی های دکوراسیون ساده می باشد.

سعی کنید از رنگ های کرم و قهوه ای بیشتر در دکوراسیون آپارتمان خود استفاده کنید. این رنگ در عین حال که رنگی روشن است گرمی ملایمی به دیوار ها و کف خانته تان می بخشد. استفاده از پارکت و پارکت لمینت های روشن ایده ی جدید و ساده ایست برای پوشش کف اتاق پذیرایی تان. پارکت لمینت ها را می توانید از بازرگانی دکورچوب با طیف وسیعی از رنگ ها مانند پارکت های روشن، پارکت های طلایی و تهیه نمایید.

اگر اهل مطالعه هستید اما فضای کافی برای محیا کردن اتاق کار و اتاق مطالعه ندارید، بهترین کار نصب کتابخانه در اتاق نشیمن و پذیرایی تان است. می توانید در ضلعی از اتاق پذیرایی دکور بزنید و قسمتی را به کمد و کتابخانه اختصاص دهید. حتی می توانید در قسمت های مختلف قفسه های کتابخانه ی کوچکتان از دکوری های ساده و کوچک استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب

برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب رنگ های پرمایه را توسط اکسسوری های کوچک وارد اتاق کنید و از ملحفه و روبالشتی های ساده و سفید رنگ استفاده کنید زیرا حس خوابیدن در رختخواب به رنگ سفید حسی وصف ناشدنی است!

استفاده از پارتیشن به جای دیوارهای آجری

شما برای جدا سازی قسمت های مختلف منزل می توانید از پارتیشن کمک بگیرید. این کار سبب می شود در صورت عدم نیاز به جداسازی خانه را به حالت اولیه بازگردانید. به این دلیل استفاده از پارتیشن توصیه می شود که در خانه های کوچک با این کار محدودیت زیادی ایجاد نمی شود. به عنوان مثال به راحتی می توانید با استفاده از یک پارتیشن چوبی با ارتفاع کم کار خصوصی سازی را در اتاق خواب به انجام برسانید و محیطی برای تعویض البسه خود مهیا کنید. از سوی دیگر با استفاده از یک پارتیشن شیشه ای لوکس کار جدا سازی اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن را ممکن سازید

توصیه های نهایی

در پایان برای شما چند توصیه داریم، اگر می خواهید در عین سادگی شیک بودن را در منزل خود داشته باشید یک لیست آماده کنید. کلیه وسایلی که کاربردی در منزل شما ندارند را لیست کنید و برای جمع کردن آن ها اقدام کنید. مبل های شما اگر از پارچه های گل دار تهیه شده است در اولین فرصت رو کش آن ها را با پارچه های ساده تعویض کنید. دکوری های مختلفی که در گوشه و کنار منزل قرار داده اید را از محیط خارج کنید. سبک های مدرن می طلبند که سادگی بر اساس اصول کاربردی دنبال شود؛ یعنی شما از وسایلی استفاده کنید که برای شما کاربرد دارد. اینکه بخاری ها را جمع کنید و از سیستم گرمایشی کف ساختمان استفاده کنید خود می تواند یک ایده بسیار خوب باشد. همه این کارها شاید در شروع قدری هزینه بر باشد اما شما تا مدت های طولانی می توانید در منزل خود با لذت اوقات را سپری کنید. پرده های قدیمی را کنار بگذارید و با پرده های مدرن که به صورت برقی باز و بسته می شوند دست دوستی بدهید. دیگر زمان تغییر فرا رسیده است بهتر است برای متفاوت بودن سادگی را از این پس پیشه کنید. بدون تردید هر کسی که با این تغییرات به منزل شما بیاید از هوش و سلیقه شما انگشت به دهان می ماند. همه شما در این زمینه صاحب سبک هستید نکات ارائه شده تنها به منظور ایده پردازی های بیشتر برای شما بوده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (472 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (373 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (224 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (121 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (101 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (63 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (38 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (27 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (24 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (18 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (12 نظر)
تیتر امروز