خانم ها شما بازیگر سینما هستید نه شمع محفل! / به پول آسان قناعت نکنید

  سه شنبه، 20 شهریور 1403 ID  کد خبر 407783
خانم ها شما بازیگر سینما هستید نه شمع محفل! / به پول آسان قناعت نکنید
ساعدنیوز: روزنامه هفت صبح نامه‌ای انتقادی برای صحرا اسداللهی و محیا دهقانی نوشت و از حضور آن‌ها در ریلیتی‌شوها انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، هفت صبح نوشت:

مدارک تحصیلی و متفرقه محیا دهقانی رنگ ووارنگ است. کارشناسی تئاتر دارد و یکی دو دوره بازیگری در موسسات مختلف را هم گذرانده و یک ورزشکار درجه یک رشته ای رزمی است و فهیم است و دقیق.

یا صحرا اسداللهی لیسانس معماری دارد و فارغ التحصیل دوره بازیگری حمید سمندریان است .

هردو 30 سال را رد کرده اند و این روزها بیشتر وقتشان در رئالیتی شوهایی می گذرد که لباس های آن چنانی تن آنها می کنند و آرایش های گوتیک و اگزوتیک بر چهره شان می نشانند و کلوزاپ های افراطی هم همراهشان می کنند و باید در یک فضای نوجوانانه، قاتل پیدا کنند وشهروند و شهردار و از این جور مسخره بازی ها و یا به عنوان مجری حرف بزنند و کرشمه های کوچک و درشت را همراه چهره خود کنند و تماشاگران را سرگرم و برای هرکدامشان هم 300 یا 400 میلیون تومان به جیب بزنندو صفحات اینستاگرام خود را پر کنند. این جاست که ارزش بازیگرهایی مثل سحردولتشاهی و هانیه توسلی و طناز طباطبایی و الناز شاکردوست و پریناز ایزدیار مشخص می شود. بازیگرانی که هنوز بازیگر هستند و رنج می برند و تلاش می کنند تا کاراکترهای جالبی را به مردم هدیه کنند. محیا خانم ،‌ صحرا خانم و بقیه دوستانی که به این شوهای نازل تلویزیونی خو کرده اید . شما زیبایید. شکی درآن نیست اما قرار نیست زیبایی چهره تان راه بازیگری و راه صعود به مراحل بالاتر این هنر را ببندد. به پول های آسان قناعت نکنید.شاید انتظاری از مثلا خانم ها طرلان پروانه یا مریم مومن و حتی لیلا اوتادی نباشد اماشما تحصیل کرده اید. برای بازی کردن و بازیگری تقلا کرده اید. تلاش کنید . به خودتان بیایید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(عکس) واکنش هوتن شکیبا به بیلبورد تبریک ماه ربیع شهرداری تهران / خودمون اسم داریم واسه ماه‌هامون (799 نظر) همسر رضا رویگری: هیچ کس حاضر نبود یک روز کنار او باشد و من 8 سال کنارش بودم (285 نظر) ژیلا صادقی : توی مسیر زندگیم فرصت مادر شدن رو برای همیشه از داست دادم / اشک های ژیلا صادقی در برنامه تلویزیونی (270 نظر) شهربانو منصوریان: تو کیش خونه دارم اما اومدم هتل؛ چون آدم یه روزم شده باید مثل شاه زندگی کنه/ توصیه‌های طلایی شیرزن ایران +ویدیو (225 نظر) داریوش ارجمند: هیچ کس منو بعد از بازی در نقش مالک اشتر با زن و بچه‌م توی کافه ندید؛ من عاشق بیلیارد بودم اما بعد از بازی در سریال امام علی پامو توی باشگاه بیلیارد نذاشتم+ویدیو (222 نظر) رهبر معظم انقلاب: وقتی هر 6 محافظم رو مرخص کردم که بروند طفلک‎‌ها شروع به گریه کردند+ویدیو (202 نظر) منزل 70 متری پسرِ رهبر معظم انقلاب از زبانِ پدر خانمشان: داماد بنده وقتی که می‌خواهد ما را دعوت کند، باید حواسمان باشد که بیشتر از ده دوازده‌ نفر نشویم، چون برای پذیرایی مشکل جا پیدا می‌کنند (175 نظر) رهبر معظم انقلاب: درسته که نمی‌گذارند من چای بریزم؛ اما اگر بگویند درست کردن چای به عهده‌ی شماست، می‌رفتم عبایم را کنار می‌گذاشتم و آستینهایم را بالا می‌زدم و چای درست می‌کردم (173 نظر) مهرانه مهین ترابی: دلم می خواست همسرم بهترین باشد ریسک مادر نشدن را پذیرفتم و سرنوشت تنها بودن را برای خودم انتخاب کردم (168 نظر) نگاهی به حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای سید احمد خمینی و همسرش/ خونه نگو باغ بگو!+عکس (167 نظر) خاطره خنده دار اکبر عبدی: رفته بودیم مکه یکی از طلا فروشای عرب بعد از اینکه فهمید من کمدین معروفیم از دخترم خواستگاری کرد گفت دخترتو اینجا بذاری وزن دخترت طلا میدم منم گفتم ... +ویدئو (117 نظر) همزاد هادی چوپان، با شباهت صد در صدی پیدا شد+عکس/ یکی جذاب تر و خوشتیپ تر و معروفتر (101 نظر) خلاقیت خنده دار دستفروش آبادانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید +عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (100 نظر) رونمایی از یاسین قادری رقیب افغانی هادی چوپان با فیزیکی تحسین برانگیز +عکس/ یک آواره جنگی در رؤیای قهرمانی در مستر المپیا (87 نظر) جشن تولد 28 سالگی ارشیا پسر بزرگ نسرین مقانلو بر سر مزارش بدون حضور پدر و برادرش+ ویدیو/ تولدت توی آسمونها مبارک (79 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
از آشنایی در سایت همسریابی تا جنایت مرموز | پایان تلخ ازدواج زن و مرد جوان در سایت همسریابی
یک ایرانی پا جای پای «بروسلی» گذاشت+فیلم
داریوش ارجمند: بد نامی نشستن کنار احمدی نژاد را به جان خریدم که موسسه پا بگیرد
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 21 شهریور ماه 1403
فال ابجد روزانه چهارشنبه 21 شهریور 1403
بیوگرافی و زندگی خصوصی آیتک سلامت رقیب سرسخت زهرا گونش+ عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
فال حافظ با تفسیر روز چهارشنبه 21 شهریور 1403 + فیلم
یک خبر غافلگیرکننده درباره سحر دولتشاهی: برخورد قضایی به دلیل انجام اعمال خلاف موازین اسلامی
فال انبیاء روزانه چهارشنبه 21 شهریور 1403
شیک ترین و خاص ترین مدل های کت و شلوار مجلسی با طراحی ساده ترند 2024
خانه‌داری یک کدبانو؛ 9 ترفند طلایی برای جلوگیری از کپک زدن گوجه‌فرنگی+ 3 دلیل اصلی کپک
همسر رهبر معظم انقلاب: سالهاست که ما اشیای تجملاتی را به خانه مان راه نداده‌ایم؛ فرش، پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم
خانه‌داری یک کدبانو؛ بهترین روش برای از بین بردن لکه زنگ زدگی روی لباس، فرش و وسایل دیگر+جزئیات
(عکس) خلاقیت دیدنی مینا مختاری، همسر بهرام رادان، در رونمایی از اسم پسر 6 ماهه‌شون
(عکس) معمای عجیب و مخوف گورستان 5 هزارسالۀ «مردان» در یک غار
منتخب روز   
کیک تولد خاص و شکلاتی شهاب حسینی برای تولد 13 سالگی پسرش با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : یه آقایی با کیف سامسونِت و کت و شلوار آبی استخری اومد صداشو کلفت کرد مغرورانه گفت آقای مدیری من برای اینکه وارد سینما شم باید چیکار کنم گفتم باید بلیط بخری+ویدئو کیک تولد خاص و شکلاتی همسر هاشمی رفسنجانی برای تولد 82 سالگی یارش با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس تصویر رهبر معظم انقلاب در دستان وزیر کودک‌کش+عکس انتشار غزل جدیدی از رهبر معظم انقلاب + فیلم/ دیدن این ویدیو با صدای دلنشین رهبری رو از دست ندید نگاهی به کیک تولد 44سالگی شهاب حسینی با دیزاین خاص در خانه اش/مبارکا باشه +عکس پخش کردن ساندویچ نذری بین مردم با لباس خادمی؛ اقدام پسندیده سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در روز شهادت امام رضا(ع)+ویدیو سعادت بر تن کردن لباس خادمی امام رضا(ع) نصیب این چهره‌های مشهور شد؛ از ظریف و عراقچی تا فرهاد قائمیان و علیرضا دبیر+عکس سفر به ایران قدیم؛ ژست متفاوت و خلاقانه 5 زن و یک کودک قاجاری مقابل دوربین+عکس خدمت با دل و جان و چای دادن دست مردم توسط فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع)+ویدیو در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع)؛ مروری بر حال خوش رهبر معظم انقلاب با لباس یکدست سفید در غبارروبی ضریح امام هشتم+عکس (عکس) رونمایی از عروس ترکیه‌ای خاندان احمدی‌نژاد + تصاویری از لباس عروسی ساده او