دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

خانمی که با رفتنش رضا بابک را عزادار کرد + عکس 

سه شنبه، 23 مرداد 1403
ساعد نیوز: رضا بابک هنرپیشه یشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی عزادار شد و این خبر تلخ را با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نلقل از نمناک، رضا فشنگچی با نام هنری رضا بابک بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون اینستاگرام خود را با خبری تلخ به روز کرد. بازیگر سریال آرایشگاه زیبا با انتشار عکسی از خواهرش خبر فوت او را داد و متن احساسی و تامل برانگیزی را منتشر نمود که بازتاب فراوانی در رسانه ها داشت. در ادامه عکس خواهر رضا بابک را مشاهده می کنید.

رضا بابک با انتشار عکسی از خواهرش توران در غم فراق او نوشت:

وقتی عزیزی از پاره وجودت جدا میشود و میرود اگر مدتی طولانی در بستر بیماری و کما باشد، خویشان و دوستان به اتفاق برای تسلای تو جمله ای را تکرار میکنند خدا بیامرزدش روحش شاد. راحت شد!

آری او راحت شد، اما تازه داغ خاطراتش در من و ما بازماندگان شعله میگیرد. در من برادر که فاصله چندانی با او نداشتم، خاطرات دور و نزدیک تازه بیدار می شوند، گاه میخنداند، گاه میگریاند و گاه میسوزاند!

می خنداند چون شوخ طبعی را میشناخت و خوش آوا بود و همیشه یک پای شادی و شادمانی در مجالس بود، توران اگر شرایط زندگی و اجتماعی فرصت می داد، با صدای نرم و مخملی که داشت برای خودش یک پوران زمانه بود.

گاه یاد و خاطراتش می گریاند چون در بازیهای کودکانه به رسم کودکی بازی اش میدادم، از آن فریبکاریهای شیطنت آمیز پسرانه گاه یادها میسوزاند چون دیگر در کنارم نیست تا در آغوشش گیرم و درنگی آرامش و سکوت جهان هستی را در هم نفسی با او تجربه کنم.

همیشه غمخوار همسرم بود و همسرم که در جوانی ترکم کرد و به جهان دیگر کوچ کرد، برای دخترم بهارک مادری کرد، یادش را گرامی میداریم و سپاس بسیاراز فرزندانش حمید، سعید و امیر و همسرانشان که لحظه لحظه در کنارش ماندند و یاری ها رساندند و جان فشانی ها کردند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 23 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "حلزون" را که در میان "لاک‌پشت‌ها" پنهان شده است، در عرض 3 ثانیه پیدا کنند
خلاقیت هوشمندانه قصاب اهوازی برای جذب مشتری مرزهای خلاقیت را جابه جا کرد/ مغزشو باید طلا گرفت +عکس
مروری بر حضور غم‌انگیز بازیگران بر سر خانه ابدی پدرشان؛ از نیوشا ضیغمی و بهرام رادان تا مهران غفوریان و فریبا کوثری+عکس/ روح همگی قرین رحمت الهی باد
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پوریا پورسرخ پنجه در‌ پنجه‌‌‌‌‌‌ی رضا رشیدپور ؛ کُشتی به سبک سوپر استارهای سینمای ایران +عکس
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله