دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

خانواده البرزی هزینه 2 میلیاردی سالگرد پدرشان را صرف کار خیر کردند 

شنبه، 05 آبان 1403
کد خبر: 414994
ساعدنیوز: شنبه، روزی که حضرت رسول (ص) نیز از خداوند برای امتشان درخواست کرده‌اند که «خدایا! در صبحگاهان امت من در روز شنبه و پنج‌شنبه برکت قرار ده». پس تعلل نکنید و اگر برای امروز برنامه‌ریزی کرده‌اید، با جدیت اهدافتان را دنبال کرده و مطمئن باشید که به لطف رحمت خداوند و حرمت رسوِل اکرم (ص) بهترین‌ها پیش رویتان قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری ساعدنیوز، انصافاً که مردم خوش‌قلب کشورمان همیشه و در هر شرایطی امتحان خود را به بهترین نحو ممکن پس داده و ثابت کرده‌اند که انسانیت همواره برایشان در اولویت است. فرقی نمی‌کند چه کسی نیاز به کمک داشته باشد، گاهی مردم کشور خودمان و گاهی هم مردمی همچون ستم‌دیدگان فلسطین و لبنان؛ مهم کار خیری است که به نیت دستگیری از همنوعان انجام می‌شود و آرامش را به آن‌ها هدیه می‌دهد.

در این بخش می‌خواهیم راوی یک اقدام خداپسندانه توسط خانواده نیکوکار البرزی باشیم. شاید تصور بخشش 2 میلیارد و صد میلیون تومان برای خیلی‌ها غیرممکن باشد اما یک خانواده البرزی در نهایت سخاوت و دست و دلبازی، این مبلغ را به ستاد دیه بخشیده‌اند تا صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شود. مبلغی که قرار بود صرف مراسم سالگرد پدر مرحومشان شود اما با نیت ارزشمند بازماندگان این مرحوم، ختم به خیر شد و به آزادی 19 زندانی انجامید. به‌واقع این اقدام حسنه، مدتی است در بین مردم خوش‌نیت کشورمان جاافتاده و هر روز بیشتر از قبل شاهد اقداماتی ازاین‌دست هستیم که طبعاً ثواب آن نیز نصیب امواتی می‌شود که دستشان از دنیا کوتاه است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
همه‌چیز درباره‌ی سرنوشت شوم شهناز، فرزند محمدرضا و فوزیه، دختری که تولدش با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی همراه شد/+مجموعه تصاویر از تولد تا روی آوردنش به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار