خاتمی فاز دوم فتنه را کلید زده است!

  چهارشنبه، 23 آذر 1401 ID  کد خبر 234218
خاتمی فاز دوم فتنه را کلید زده است!
ساعد نیوز: «فاز دوم فتنه چیست؟! فاز دوم فتنه با پیام خاتمی با ناکامی فراخوان‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر آغاز شد. درحالی‌که شعار «زن، زندگی، آزادی» از رنگ و روی و رمق افتاده، او این شعار که زینت‌بخش گروه‌های تجزیه‌طلب است را سردست گرفت و شعار جریان اصلاح‌طلبان اعلام کرد. »

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری آنلاین، محمد کاظم انبارلویی در روزنامه رسالت نوشت:

تصویر

۱- فاز اول جنگ شناختی، جنگ روانی و جنگ نرم استکبار و استبداد جهانی علیه ملت ایران در اواخر شهریور ماه ۱۴۰۱ با انفجار بمب های خوشه ای دروغ، جعل خبر و تحریف حقایق در بیش از ۱۰۰ شهر ایران کلید خورد. ارتش رسانه ای دشمن در صف این هجوم نابرابر بود.
بمب های شیمیایی هرزه گویی و هرزه گرایی را در جای جای کشور منفجر کردند تا مغز، ذهن و عقل ملت ایران را مسموم کنند و به انحراف ببرند.
دشمن در فاز اول با چنین آتش تهیه ای به قرآن سوزی و مسجدسوزی، قتل و غارت و اخلال در زندگی و سلب آزادی و آسایش ملت روی آورد.
نظام با صبر راهبردی و مردم با بردباری، نزدیک به سه ماه با پایداری، در برابر تبهکاری ها ایستادند.
اکنون لیدرهای آشوب شناسایی، دستگیر و در انتظار مجازات قانونی هستند. کسانی هم که از روی جهل و غفلت در این آشوب گرفتار شده بودند ، آزاد شدند.

۲- آتش آشوب فروکش کرده است. دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی به تعبیر آتش نشانان مشغول لکه گیری هستند، تا دوباره برخی آتش های زیر خاکستر زبانه نکشد. اکنون حباب لشکرسازی های کاذب دشمن ترکیده است.
کسانی که مرتکب قتل شدند در انتظار قصاص هستند آنها که مردم را با پیام های دروغین فریب دادند مشغول جبران هستند. دشمن فاز دوم را کلید زد.

۳- فاز دوم فتنه چیست؟! فاز دوم فتنه با پیام خاتمی با ناکامی فراخوان های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر آغاز شد. درحالی که شعار «زن، زندگی، آزادی» از رنگ و روی و رمق افتاده، او این شعار که زینت بخش گروه های تجزیه طلب است را سردست گرفت و شعار جریان اصلاح طلبان اعلام کرد. همزمان با این پیام، موسوی و کروبی که در فاز اول فتنه سکوت کرده بودند در مقام دفاع از محاربین برخاستند و از کسانی که مرتکب قتل وغارت شدند رسما دفاع کردند!

۴- می گویند فلانی که قمه به دست به خیابان آمده بود برای تهدید و ارعاب ، مگر کسی را کشته بودکه باید اعدام شود.
اگر واقعا به حقانیت این سؤال معتقدند، باید پاسخ بدهند پدر و مادر و برادر آرتین کسی را کشته بودند که باید به همراه ۱۳ نفر دیگر در حرم شاهچراغ قتل عام شوند؟! چرا شما آن وقت بیانیه ندادید از خون شهدای شاهچراغ دفاع نکردید؟!

مگر آرمان علی وردی کسی را کشته بود یا حتی زده بود که به وضع فجیعی او رابه شهادت رساندند؟!
مگر حسین زینال زاده و دانیال رضازاده به کسی آسیب رسانده بودند که هر دو را سلاخی کردند؟!

قاتل این دو تن در دادگاه مشهد در برابر گریه های مادران این دو شهید اقرار می کند: «برادرکشی کردم کار من دور از انسانیت است برای قصاص هم عجله دارم و برای مجازات هم آماده ام.» اما میرحسین موسوی و مهدی کروبی وقیحانه در بیانیه های خود رسما از اغتشاشگران و اوباشان محارب حمایت کردند!!

مردم از خود سؤال می کنند خاتمی، موسوی و کروبی چرا الان وارد ماجرای فتنه جدید شده اند؟ پاسخ روشن این است ، دشمن در جنگ شناختی کم آورده سربازان ذخیره خود را احضار کرده است. آن ها هم به این احضار پاسخ مثبت داده اند که خللی در کاهش تولید محتوا ، روی آنتن آشوب طلبی پدید نیاید!

حالا این افاضات را اضافه کنید به واکنش آقای معین ، وزیر علوم دولت اصلاحات که محسن شکاری محارب و معدوم را ، شجاع و معترض به ظلم و تبعیض معرفی کرده و به خانواده او تسلیت گفته و برای آرامش روح او فاتحه ای هم قرائت فرموده است!! این کنش یا واکنش سیاسی آن هم در وسط معرکه فتنه جدید یعنی ورشکستگی سیاسی و حراج سرمایه اجتماعی یک جماعتی که روزگاری مردم چشم یاری از آن ها داشتند.
این در حالی است که وی در مورد هیچ یک از شهدای مظلوم فتنه جدید و حتی شهدای مظلوم شاهچراغ صدایی، پیامی و ندایی سر نداده است!

۵- فارغ از این که فتنه جدید چیست؟ جنگ ادراکی و جنگ شناختی کدام است؟ یک حادثه مهم و یک رویداد مهم حقوقی در حال اتفاق است! آن هم این که یک قرائت جدید از کاپیتولاسیون توسط ارتش رسانه ای غرب با نمایندگی از سوی اصلاح طلبان درداخل در حال شکل گیری است! این قرائت آن است؛ اگر کسانی مرتکب قتل، محاربه، بغی و تجاوز به حقوق شهروندان ایرانی بشوند آزادیخواه تلقی می شوند و احدی حق اعتراض به آن ها را ندارد. اگر به چنگال قانون و عدالت سپرده شوند مقابله با یک جنبش مردمی تلقی می شوند و این ها از هرگونه مجازات و تعقیب و رسیدگی حقوقی مصون هستند!

قبلا می گفتند؛ خود آمریکایی ها مصونیت دارند، الان می گویند؛ پیاده نظام آمریکا مصونیت دارد و احدی حق تعقیب و مجازات آن ها را ندارد. اصلاح طلبان با راهبرد خاتمی ، موسوی و کروبی مأمور به حمایت از چنین قرائتی از کاپیتولاسیون هستند!!


  دیدگاه ها
gaber
2 سال پیش

فداش
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (194 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (78 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (60 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (35 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (26 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر) صبحانه عاشقانه رامبد جوان برای سلطان قلبش/ چه میزی چیده برای نگار خانوم+ عکس (9 نظر) داریوش ارجمند: خودم را سرباز سردار سلیمانی میدانم+عکس (9 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (8 نظر) مراسم تشییع پدر سحر ولدبیگی، بازیگر فوت شده سریال مختارنامه با حضور بازیگران و چهره های سرشناس/ روحش شاد و مسیرش پرنور+عکس (8 نظر) جشن تولد ساده و خلوت فرزاد فرزین، آرشام سریال قطب شمال با دو کیک زیبا/ مبارکا باشه+عکس (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(تصاویر) 15 گونه از زیباترین حیواناتی که بسیار بدبو هستند/ امیدوار باش که فقط در همین عکسها ببینیشون
قاب زیبایی از تولد 26 سالگی مریم مومن با کیک مینیمال سفیدرنگ و تزئینات نقره‌ایش/ چه پیراهن خوشرنگ و شادی!/ کامنت تبریک تولد دوستان مافیا باز مریم مومن زیر پست تولدش
زیباترین نگاه‌های عاشقانه محبوبترین بازیگران سینمای ایران که نمی‌شه ازشون چشم برداشت/ شهاب حسینی و پریناز ایزدیار هم که استاد سکانس‌های عاشقانه و تاثیر‌گذارن👌
مهم‌ترین چالش‌های به ارث رسیده از دولت قبل برای پزشکیان
حمله گسترده اسرائیل به مناطقی در جنوب لبنان
پزشکیان: باید کابینه‌ای تشکیل دهیم که جلوه وفاق ملی باشد
اردوغان اسرائیل را تهدید به حمله نظامی کرد
احتمال دیدار پوتین و پزشکیان در ماه اکتبر در قازان
لایو خانم بلاگر از لحظه زایمانش در اتاق عمل! / همینو کم داشتیم!
دانش‌آموختگان ملزم به دریافت کد صحت دانشنامه شدند/ جزئیات
فراخوان اولین دورۀ جایزۀ «دکتر اکبرزاده» برای پایان‌نامه‌های برتر هوش مصنوعی
ویدیو/ تدریس حاضر جوابی در صدا و سیما با آموزش ضرب‌المثل‌های فراموش شده...
ویدئو/ شگفتی‌های تکنولوژی؛ ربات‌هایی که به جای مربیان مهدکودک آمدند/ آیا کودکان آماده این آینده هستند؟!
از لج شوهرم با مرد غریبه به خانه مجردی رفتم و ...
ویدیو/ حفاری تونل‌های غول‌پیکر در دل کوه‌های هلند با کمک ماشین‌های صنعتی عظیم
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌