دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

خاطره برفی «شبنم مقدمی» از زنده یاد پرویز پورحسینی 

یکشنبه، 09 آذر 1399
ساعد نیوز : شبنم مقدمی، هنرپیشه سینما و تلویزیون با ابراز دلتنگی برای پرویز پورحسینی که بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت، عکس زیر را در صفحه‎اش منتشر کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از افکار نیوز ، شبنم مقدمی، هنرپیشه سینما و تلویزیون با ابراز دلتنگی برای پرویز پورحسینی که بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت در صفحه اش نوشت:

"چه بختی بود اون مدت کنار ِ شما بودن...چقدر مهربون بودین،چه بی دریغ بودین در آموختن به ما...در همراهی باهامون در شیطنت های پشت صحنه و بازی ها...چقدر حوصله مونو داشتین...چقدر دل به دل مون می دادین...چقدر پدری می کردین برامون چقدر معلمی می کردین...من برای شیرینی ِ خاطراتی که اون قدر شیرین تعریف می کردین می مردم ...پدرم که رفت گفتین مگه من نقش ِ باباتو بازی نکردم این همه وقت؟ خب چه فرقی داره تو از این به بعد دختر خودمی ...من الان چه کنم با غم ِ این پدر از دست دادن ِ دوباره؟

حواس تون بهم باشه توروخدا...تنهام نذارین ها...من بعد از بابام پشتم به شما گرمه...چه اینجا باشین، چه تو آسمونا، چه تو بهشت ...فرقی نداره من پشتم به شما گرمه.دوست تون دارم، لطفا همین قدر دوستم داشته باشین.

عکس، مال ِ پشت ِ صحنه ی سریال «هفت سنگ » هستش و گمونم کارگردان نازنین مون علی رضا بذر افشان گرفتش.۷ سال پیش از این، سال ۹۲، همین وقتای سال بود توی یه پارک فیلمبرداری می کردیم. یه عالمه هم برف بازی کردیم اون روز ...سر دسته مونم آقای پورحسینی بودن که همه مون کلی ازشون گوله برفی خوردیم...خاطره شون گرامی"


4 پسندیدم 6 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
محمد متین
4 سال پیش

روحش شاد و یادش گرامی 🖤😭🖤 تا ابد در قلب ما جای داری و با بازی در سریال های خوبتان همیشه به یاد شما هستیم 🖤😔🖤
پاسخ
P.A
4 سال پیش

خیلی ناراحت شدم روحش شاد 😭💔
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

روحش شاد
پاسخ
ایران
4 سال پیش

😭😭😭
پاسخ
نرگس
4 سال پیش

ای خدا😞 واقعا حیف این مرد که اینجوری از دست رفت روحشون شاد
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

واقعا سریال زیبای بود خصوصا با حضور گرم مرحوم پور حسینی.روحشون شاد
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه تخصصی کتاب
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی