دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

خاطره مدرسه رفتن حسین مهری: صادقانه فقط به خاطر پدر و مادرم میرفتم مدرسه!+فیلم 

شنبه، 14 مهر 1403
ساعد نیوز: سکانسی دیدنی از برنامۀ ناتو با اجرای محمدرضا علیمردانی را مشاهده می‌کنید. مهمانان این قسمت از برنامه حسین مهری، ایمان صفا و مهسا طهماسبی هستند که از دوران مدرسه و خصوصیات اخلاقی خود می‌گویند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از طوطیانیوز، ناتو یک مجموعۀ نمایش خانگی در سبک رئالیتی شو به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی صفی‌یاری است. در این برنامه چند بازیکن حضور دارند که در طول مسابقه ای 10 پرسش خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان با هم به پاسخ درست برسند. از میان این بازیکنان، یک نفر نقش «ناتو» را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر هدایتگر مخفی بازی و بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند هیچ‌کس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکن اطلاعی ندارد.

در هر قسمت این بازی 5 یا 6 کننده حضور دارند که بین آنها یک نفر ناتو است. در طول بازی و در 10مرحله، یک خصیصه یا حقیقت از زندگی ناتو توسط گرداننده اعلام می شود. بعد از اعلام هر خصیصه، سوالی با 5گزینه برای بازیکنان مطرح می‌شود؛ ناتوی بازی از قبل جواب تمامی سوالات را گرفته است و پاسخ صحیح تمامی 10 سوال را می‌داند! بازیکنان باید با همفکری یکدیگر گزینه صحیح را بیابند تا با پاسخ‌های صحیح، مبلغ جایزه را بالاتر ببرند. ناتو نیز باید در رسیدن به جواب صحیح کمک کند، چون در نهایت بازی برنده ناتو باشد، تمامی مبلغ جایزه جمع شده به او می‌رسد اما اگر ناتو شکست بخورد، جایزه بین بقیۀ بازیکنان تقسیم می‌شود. همچنین در طول بازی، برخی از بازیکنان توسط ناتو حذف می‌شوند، خود ناتو حذف نمی‌شود و تا در پایان بازی بهمراه 2 نفر دیگر در بازی باقی می‌ماند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 14 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) نجات میمون از چنبره ماری که قصد داشت او را به داخل لانه‌اش ببرد!
چالش شخصیت شناسی/ اولین چیزی که در تصویر می‌بینید مشخص می‌کنه اولویتت تو زندگی شغله یا عشق
روایت ناب آیت الله خامنه ای از محبت و ایثار همسرش منصوره خجسته +فیلم/ از همان ابتدا می دانست که زندگی با یک طلبه ی مبارز سخت است
سیامک انصاری: باید تاجر فرش می شدم! بچه‌دار شدن به صلاح من و طناز نیست/ طناز هادیان: همیشه نگران بودم سیامک...
ترجمه تخصصی کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
دانلود آهنگ جدید «خراب کردی» رضا گلزار+فیلم/ تو بودی عوض شدی تا دیدی دوست دارم
یکه خوردن شهاب حسینی از صحبت های پریچهر قنبری: من و بچه هام به وجود شهاب افتخار می کنیم، خدا حفظش کنه+فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تصویر دیده نشده از رانندگی شهید سید حسن نصرالله در قم‌