خواص درمانی گردنبند نقره برای مردان

  شنبه، 14 تیر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
خواص درمانی گردنبند نقره برای مردان
نقره فلزی براق و جذاب است که دارای خواص بسیاری می باشد که با علامت Ag نشان داده می شود. این فلز براق در بین تمام عناصر، بالاترین میزان رسانایی الکتریکی و در بین تمام فلزات بیشترین میزان رسانایی گرمایی را دارد.

نقره فلزی براق و جذاب است که دارای خواص بسیاری می باشد که با علامت Ag نشان داده می شود. این فلز براق در بین تمام عناصر، بالاترین میزان رسانایی الکتریکی و در بین تمام فلزات بیشترین میزان رسانایی گرمایی را دارد. در این مطلب میخواهیم بیشتر با این فلز آشنا شویم و خواص متعدد آن را نیز بررسی کنیم.

نقره چیست؟

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم نقره یکی از فلزهای جذاب و براق است که در طبیعت هم به صورت خالص و هم به صورت آلیاژ طبیعی همراه با طلا و دیگر فلزات و هم در برخی سنگ های معدنی یافت می شود. این فلز، جزو فلزات گرانبها می باشد که در بخش صنعت (به ویژه صنایع الکترونیک) ، ساخت جواهرات و لوازم تزئینی، تولید سکه و مدال، عکاسی و ساخت ظروف و لوازم غذاخوری کاربرد دارد. بیشتر نقره دنیا از معادن سنگ های مس، مس – نیکل، سرب و سرب – روی در کشورهایی چون مکزیک، پرو، چین، استرالیا، شیلی و بولیوی به دست می آید.

خواص درمانی نقره

بسیاری از مردم دوست دارند از زیورالات نقره استفاده نمایند، اما همه نمی دانند که فلز نقره یک دکتر عالی می باشدزیورالات نقره روی گردن، اعصاب را آرام می کندپوشیدن انگشتر بر روی انگشت انگشتری (انگشت چهارم) دست چپ یا راست باعث حذف انرژی اضافی در گردش خون شده و فشار خون شما کاهش می یابدپوشیدن یک حلقه بر روی انگشت اشاره ی هر دو دست راست و چپ باعث عادی شدن عملکرد دستگاه گوارش می شود.برای تقویت قلب، توصیه می گردد که به طور مداوم یک حلقه ی نقره را بر روی انگشت کوچک دست چپ بپوشید.نقره همچنین یک تشخیص دهنده ی مرض عالی می باشد. اگر یک شخص دارای یک مشکل در سیستم غدد درون ریز باشد، زیورالات نقره تیره می شوند.
اگر زیورالات نقره از آنچه که بوده است نیز روشن تر گردد. این امر می تواند حاکی از یک اختلال کلیوی جدی باشد، زیرا عرق باعث انتشار موادی حاوی نیتروژن می گردد، که به جواهرات نقره واکنش نشان می دهد و باعث درخشش آنها می گردد.داروهای پزشکی حاوی نقره ، برخلاف آنتی بیوتیک ها، دارای یک طیف ضدباکتری گسترده تر می باشند. مهمتر از آن اینکه باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن نمی شوند.مدت مدیدی است که مردم از اینکه نقره یک عامل بهبوددهنده ی سلامتی قوی می باشد آگاهی دارند. قاشق و چنگال و ظروف با روکش نقره می توانند غذا را از مواد مضر ضدعفونی نمایند. نیاکان ما این موضوع را می دانستند و از قاشق های نقره برای غذا دادن به کودکان استفاده می کردند. سکه های نقره ، هنگامی که در مخازن آب قرار داده شوند، باکتری ها را می کشند.عزت و احترام مردم نسبت به فلز نقره حتی در آداب معاشرت نیز قابل مشاهده می باشد. غذاهایی که در بشقاب های نقره ارائه می شوند، همواره به عنوان نشانه ای از مهمان نوازی در نظر گرفته شده اند.

توصیه پزشکان برای استفاده از نقره

پزشکان توصیه می کنند که افراد دارای زخم معده و یا بیماریهای دیگر معده، از طلا استفاده کنند و اشخاصی که عصبانیت و تند خویی دارند، نقره بکار ببرند.همانطور که اشاره شد خواص نقره فروان بوده و علاوه بر زیبایی بر روی سلامتی انسان نیز تاثیر دارد.استفاده از انگشتر نقره بر روی انگشت چهارم دست راست یا چپ باعث حذف انرژی زاید بدن شده و در افزایش گردش خون و کاهش فشار خون موثر است.توصیه پزشکان برای تقویت قلب، استفاده از انگشتر نقره در دست چپ است.داروهای پزشکی حاوی نقره، دارای خصوصیات ضد باکتریایی گسترده بوده و برخلاف آنتی بیوتیک ها باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن نمی شوند.ذر فرهنگ چینی نیز، از رنگ نقره به رنگ آرامش بخش و ضد استرس تعبیر می شود.

آیا میدانید نقره ضد میکروب است!

نقره صدها بار بیش از مواد ضد عفونی کننده مؤ ثر است و650 میکروب را از بین می برد. شاید خود شما که همیشه یک انگشتر نقره با نگین عقیق در دست دارید اطلاع نداشته باشید که چه خاصیت بزرگی دراین فلز گرانبها هستوچگونه بدون اینکه خود بدانید مراقب سلامت شماست .

اخیرا دکتر هاری مارکراف استاد پزشکی دانشگاه سانت دوبس پس از آزمایشهای متعدد اعلام کرد که نقره صدها بار بیش از سایر داروهای ضد عفونی وضد میکروب میکروبها را از بین می برد در حالیکه نقره به تنهایی 650 میکروب را نابود کند بدون اینکه مانند دیگر ضد عفونیهاعوارض بعدی بر جای گذارد.هم چنین شرکتهای هواپیمائی انگلستان سوئیس . فرانسه. اسکاندیناوی . ایتالیا. کانادا.ژاپن و….از آن در داخل هواپیما به عنوان یک میکروب کش قوی استفاده می کنند . حتی در سوئیس برای ضد عفونی کردن آب آشامیدنی شهر از نقره استفاده می کنند .فضه (نقره )در تفریح ودلگشائی قلب مانند یاقوت عمل می کند .برای بد بوئی دهان ودفع رطو بتهای لزج و عفونتهای بلغم ومالیخولیا . دیوانگی .وسوا س. سرفه .استسقا .طحال .سنگ مثانه وکلیه ها سودمند است.ضمادش تحلیل برنده ورمها وبا جیوه کشته شده برای رفع بواسیر مفید است .نقره در داروهای چشم جهت روشنائی وتقویت چشم سودمند است . مصلح ضرر نقره کتیرا است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (650 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (113 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (64 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (39 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (37 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (25 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر)
تیتر امروز   
زایمان در آب، آری یا خیر؟ / این نوع زایمان خطری ندارد؟
مدل ماشین هوش پران سیاستمداران ایرانی/ از لندکروز حسن روحانی تا بنز لوکس لاریجانی+عکس
اعطای مدرک دانشگاهی به 25 سگ و گربه و یک همستر در یک کشور اروپایی!
سردار آزمون فاش کرد: علی قلی‌زاده تراکتوری میشود
(فیلم) استقبال باورنکردنی استقلالی ها از رامین رضائیان بعد از تمرین / ازدحام برای سلفی گرفتن
درویش پول قرارداد گولسیانی را تأمین کرد؟ / ستاره تیم ملی گرجستان در یورو 2024 به تهران بازمی گردد
چوپانی که اولین بار در اطراف روستای خور گنج یافت+عکس و فیلم
تیپ ساحلی و میلیاردری ربکا واردی همسر جیمی واردی فوتبالیست انگلیسی با پیراهن ساتن گل گلی / شیک بودن سخت نیست همین قدر ساده ست
دکوراسیون سبک مراکشی حیاط خلوت خانه شکیرا که شبیه یک استراحتگاه است/ قلیون روی میز وسط خونه خواننده معروف! +عکس
سلیقه فاخر سوسانو، همسر فوتبالیست معروف در انتخاب لباس و اکسسوری های عروسی اش/ شیکترین عروسی که دیدم! +عکس
فراخوان دهمین جشنوارۀ «نانو و رسانه» 1403 اعلام شد
(عکس) تغییر 360 درجه ی شهربانو منصوریان با آرایش غلیظ و استایل لئوپارد زنانه و بوت های چرمی بلند در یک مرکز خرید
هفدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ویژۀ انجمن‌های علمی دانشجویان برگزار می‌شود
پری ادواردز خواننده ی بسیار موفق به همراه همسرش الکس اکسلید در مزرعه ی کدو تنبل ها ! لباس کدو تنبلی ایده خوبیه برای عکاسی کوچولو های کیوت 😂
خوشگلاسیون بازیگر و کشتی‌گیر هالیوودی د راک توسط دخترانش / این ووروجک ها راک رو با گلیتر یونی کورنی اکلیلی کردن 😂 فقط خنده های پدرشون
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان