دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

خبر مهم عضو شورای عالی بورس درباره سهام عدالت 

یکشنبه، 02 شهریور 1399
کد خبر: 98587
ساعد نیوز :​عضو شورای عالی بورس گفت: به کارگزاری‌ها این اختیار داده شده که از تسهیلات منابع مالی بتوانند در خصوص سهام عدالت استفاده کنند، یعنی منابع مالی‌شان را به شرکت‌های سرمایه‌گذاری و صندوق‌ها تخصیص دهند که با نگهداری این نوع سهام تا حدود یک سال، این سهام با هر قیمتی در بازار فروش نرود و دارندگان سهام عدالت متضرر نشوند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از اقتصادنیوز، شاهین چراغی گفت:5 شرکت اول 20 درصد بازار سرمایه را شامل می شوند، شاخص ساز هستند، به همین جهت در چند ماه اخیر و بخصوص یک ماه گذشته افزایش قیمت سهام این شرکت ها باعث شد شاخص بالا برود و در چند روز اخیر هم این نمادها هستند که اثرگذار بوده و شاخص را کاهش دادند.

او د ادامه افزود: در واقع نمادهای تاثیرگذار، شرکت های سهامی هستند که در پرتفوی سهام عدالت حضور دارند، به این دلیل که مردم از حق قانونی خود در زمینه عرضه سهام عدالت استفاده می کنند، قرار شد که مدیریت خوبی انجام شود.

عضو شورای عالی بورس تصریح کرد: به کارگزاری ها این اختیار داده شده که از تسهیلات منابع مالی بتوانند در خصوص سهام عدالت استفاده کنند، یعنی منابع مالی شان را به شرکت های سرمایه گذاری و صندوق ها تخصیص دهند که با نگهداری این نوع سهام تا حدود یک سال، این سهام با هر قیمتی در بازار فروش نرود و دارندگان سهام عدالت متضرر نشوند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک