دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

خیزش گرد و خاک در نیمه غربی و نواحی مرکزی کشور 

سه شنبه، 23 فروردین 1401
کد خبر: 200417
ساعد نیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به گذر امواج تراز میانی در برخی نقاط کشور از رگبار باران و وزش باد شدید موقت و گرد و خاک خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: تا روز جمعه (۲۶ فروردین) به سبب گذر امواج تراز میانی در برخی نقاط استان های واقع در زاگرس مرکزی، البرز مرکزی و بخش هایی از مرکز کشور به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شنبه(۲۷ فروردین) رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی افزود: روز شنبه این شرایط در شمال غرب، سواحل شمالی ، مرکز و شرق و دامنه های زاگرس مرکزی پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۲۳ و ۲۴ فروردین) در نیمه غربی کشور، نواحی مرکزی و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز وزش باد شدید و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گفته ضیاییان سه شنبه افزایش محسوس دما در استان های ساحلی خزر و اردبیل همراه با وزش باد شدید جنوبی و چهارشنبه کاهش دما در این نواحی رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۴ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی روز پنج شنبه ( ۲۵ فروردین) نیمه ابری در بعضی ساعت ها ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ فروردین) اهواز با دمای ۳۹ و ۳۶ درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای صفر و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس