دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

خلاقیت هوش پران شهرداری خرم آباد در کری خواندن برای استقلالی ها با شعار "بده شیششششش" بعد از برد شیرین خیبر حماسه آفرید +فیلم/ مغز این رو باید تو موزه گذاشت 

دوشنبه، 07 آبان 1403
ساعدنیوز: چهار دهه پس از بزرگترین پیروزی خیبر در تاریخ تشکیلش آنها موفق به کسب یک برد بزرگتر شدند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، خیبر خرم آباد در هفته نهم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر موفق شد با شکست دادن استقلال بردی خاطره انگیز در تاریخ خودش ثبت کند. خرم آبادی‌ها استقلال را در حالی برند که این تیم از ابتدای فصل دچار حواشی و اتفاقات گوناگون است. اما با نگاهی به تاریخ فوتبال ایران متوجه می شویم که این اولین باری نیست که به قولی خیبری ها غول کشی می کنند.

علاقه مندان قدیمی فوتبال ایران در سال‌های دور همیشه نام خیبر را به خاطر بردی که مقابل پرسپولیس به دست آورده بود به یاد می‌آورند، آن هم پرسپولیسی که حسابی روی فرم بود. باشگاه خیبر خرم آباد که در سال 1363 تأسیس شد و در فصل 1368 در نخستین لیگ کشوری فوتبال ایران با نام جام قدس شرکت کرد و در گروه دوم مسابقات و جایی که تیم‌هایی مانند استقلال، دارایی و ماشین سازی حضور داشتند در بین یازده تیم حاضر در گروه با کسب 14 امتیاز جایگاه نهم را به دست آورد.

خیبری ها در تنها مسابقه سراسری باشگاهی فوتبال ایران در آن زمان، پرسپولیس را که به تازگی قهرمان باشگاه های تهران شده و استقلال را با سه گل شکست داده بود، با نتیجه یک بر صفر در همین ورزشگاه بردند؛ ورزشگاه مملو از تماشاگر که هواداران خرم آبادی تا لب چمن را پر کرده بودند. در آن مسابقه که در تاریخ 21 تیر 1365 برگزار شد بازیکنی به نام رضا محمدی اصل از فاصله 35 متری با یک شلیک تماشایی دروازه پرسپولیس و گلر مشهورش، بهروز سلطانی، را باز کرد و پس از آن سرخ ها هر کاری کردند موفق به گشودن دروازه موسی کرکی، دروازه‌بان آن روزهای خیبر، نشدند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش
تبدیل پایان نامه به مقاله
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد
نگاهی به میز صبحانه شیک و مدرن خانه شاهرخ استخری و صبحانه ساده و مقوی پناه و نبات کوچولو به سبک اروپایی/ چه مامان خوش سلیقه‌ای😍+عکس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پاسخ رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: دف زدن توسط زنان در عروسی ها چه حکمی دارد؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت