دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

خلاقیت واندرفول یک فیتنس کار وطنی در پرش شنا 4 دست و پا روی 4 ردیف آجر 13 تایی +فیلم/ خوندنش سخته چه به انجام دادنش 

سه شنبه، 20 شهریور 1403
ساعدنیوز: فرهاد امینی یکی از فیتنس کارهای خوش هیکل و خوش چهره ایرانی است. او با کارهای حیرت انگیزش همه را انگشت به دهان میگذارد. در اینجا یکی از ویدئوهای جذاب این ورزشکار را تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، فیتنس به شاخه ورزشی گفته می شود که همراه با حرکات ریتمیک و آکروبایتک است. فیتنس در کنار رژیم غذایی مناسب چربی بدن را به کمترین حد خود می رساند. همچنین فرم بدن را به صورت ایده آل تغییر می دهد. به طور کلی هدف اصلی فیتنس کاهش چربی های بدن و متعادل کردن وزن است. دراین رشته ورزشی جذاب چیزی به نام عضلات حجیم و بدن های رگدار وجود ندارد.

در حقیقت اگر می خواهید یک اندام زیبا و جمع و جور داشته باشید. بهتر است سراغ تمرینات فیتنس بروید. در این نوع ورزش افزایش توده عضلانی ملاک نیست و می توان چربی ها را تا حد بسیار زیادی از بین برد.

فیتنس شامل سه رشته تمرین هستند، شامل: ایروبیک، اماده سازی عضلات و کاهش توده چربی. شما باید تمام این تمرین‌ها را بسته به بدنی که می‌خواهید بسازید، انجام دهید. همچنین در این رشته ورزشی ورزیدگی عضلات و انعطاف پذیری مفاصل اهمیت دارد و نیاز به حجیم کردن و پرسایز کردن آن ها نیست. جلسات تمرینی این ورزشکاران معمولا 3 تا 5 روز در هفته است.

تمرینات فیتنس پرفشارو با شدت بالا نیستند و نیاز به تغذیه ی با کربوهیدارت بالا همچون دوران حجم‌ ندارد. چون هدف پرورش اندام و هایپرتروفی عضلات نیست. تغذیه در این ورزش بسیار اهمیت دارد و به تقویت قوای از دست رفته کمک می کند. استفاده از شیک پروتئین پس از انجام تمرینات برای تمامی افراد مبتدی و حرفه ای توصیه می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 21 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
همسر رهبر معظم انقلاب: سالهاست که ما اشیای تجملاتی را به خانه مان راه نداده‌ایم؛ فرش، پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
نسرین مقانلو: من ماما بودم موقع زایمان یه خانوم، من از حال رفتم! همه دایی های من پزشک بودن/ ولی من نه میتونم خون ببینم نه آمپول بزنم!+فیلم
سرنوشت مشابهی که هر سه رتبه برتر کنکور 1380 به آن مبتلا شدند/ کار رتبه‌های 1، 2 و 3 کنکور ریاضی سال 80 به کجا رسید؟+ عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(عکس) رونمایی ستاره سادات قطبی از اتاق لاکچری پسر کوچولوش/ فقط تخت خوشگل و کلبه ای شکلش/ چه ترکیب رنگ جذابی هم داره اتاقش
خلاقیت همسر خوش ذوق آقای مکانیک برای سفارش کیک به اُوستا قناد برای همسرش +عکس/ دست اوستا قناد رو باید طلا گرفت
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی