دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

خلاقیت سمی علی انصاریان در مخ زدن در فیلم هیولا حماسه ساز شد +فیلم/ امیرها از این آقا تقلید می کنن فقط این 206 نداره ماشینش کروکه😂😁 

چهارشنبه، 24 مرداد 1403
ساعدنیوز: علی انصاریان بی شک یکی از ستاره های تکرار نشدنی در عرصه ورزش و هنر ایران بود. او هم در فوتبال و هم در سینما به قله های بزرگی دست یافت. مرگ نابهنگام اش همه را داغدار کرد. در اینجا اپیزودی جذاب از فیلم هیولا با بازی متفاوت او را تماشا می کنید.

علی انصاریان در 14 تیرماه سال 1356 در تهران متولد شد. علی انصاریان فعالیت فوتبال خود را از سال 1369 آغاز کرد اما از سال 1375 با رفتن به تیم فجر سپاسی شیراز فوتبال حرفه ای را شروع کرد. او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در سال 1390 به بازیگری و اجرا روی آورد و در مدت بازیگری خود در بیش از ده فیلم و سریال نقش آفرینی کرد.

علی انصاریان در 15 بهمن 1399 و دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان، بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 درگذشت.

علی انصاریان یکی از پرسپولیسی های متعصب بود که طرفداران بسیاری داشت. او در سال 75 از باشگاه فجر سپاسی جدا شده و تا سال 82 در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گرفت.انصاریان در سال 82 پرسپولیس را ترک کرده و به تیم سایپا ملحق شد اما بعد از یک سال دوباره بازیکن پرسپولیس شد.او در نخستین دوره حضور خود در پرسپولیس در 88 بازی ، 10 گل برای این تیم به ثمر رساند که آماری بسیار خوب برای یک مدافع میانی به حساب می آمد.

علی انصاریان در بازگشت دوباره خود به تیم پرسپولیس در 48 بازی 11 گل به ثمر رساند و در کمال تعجب هواداران خویش به تیم استقلال پیوست.

علی انصاریان بزرگترین اشتباه خود در زندگی را پیوستن به تیم استقلال می دانست اما شرایط ایجاد شده در زندگی فوتبالی، او را مجبور به انتخاب تیم استقلال کرد.علی انصاریان پس از یکسال به تیم استیل آذین رفته و قرارداد یکساله با مدیران این باشگاه بست. او سپس در هر کدام از باشگاههای استقلال اهواز، گسترش فولاد، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر به مدت یک سال به میدان رفته و فوتبال بازی کرد.

علی انصاریان در تیم ملی نیز از سالهای 1377 تا 1386 حضور داشت.

علی انصاریان هیچ گاه ازدواج نکرد و با مادر خود زندگی می کرد. او ومادرش وابستگی زیادی به یکدیگر داشتند و پس از ازدواج برادر و خواهرش، زندگی با مادر را به ازدواج و تشکیل خانواده ترجیح داد.

علی انصاریان بعد از مرگ پدرش هیچ کاه مادر خود را تنها نگذاشته و در تمام پروژه های سینمایی خود که خارج از تهران بودند مادر خود را به همراه می برد.

او تک ستاره زندگی خود را مادرش می دانست و علاقه و احترام بسیار او به مادرش زبانزد خاص و عام بود.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 24 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
نگاهی به عکس کودکی بازیگران و سلبریتی های مشهور سینمای ایران +عکس/ از یکتا ناصر و رضا گلزار تا ساره بیات و سامان صفاری
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(ویدئو) تشکر ویژه هادی ساعی وقتی هر 4 تا ورزشکار منتخب او با مدال به ایران بازخواهند گشت / هادی ساعی پرافتخارترین المپین ایران، هنوز هم برای ایران مدال می‌آورد
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
صحبت های شنیدنی حاج آقا قرائتی در شبکه 3 سیما +فیلم/ من نمیتونم روی زلیخا را زمین بندازم