ساعدنیوز
ساعدنیوز

خلاقیت یک مغازه دار باهوش برای گرفتار کردن دزدان حماسه آفرید/ باریکلا به انیشتن زمانه ما+ویدیو

  جمعه، 20 مهر 1403
خلاقیت یک مغازه دار باهوش برای گرفتار کردن دزدان حماسه آفرید/ باریکلا به انیشتن زمانه ما+ویدیو
ساعدنیوز: دو سارق برای سرقت به یک فروشگاه لباس وارد می شوند، اما صاحب مغازه با آنها هوشمندانه رفتار میکند که باعث گرفتاری سارقین شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز،طبیعتا یکی از مهم ترین اقداماتی که می توانید برای پیشگیری از دزدی در فروشگاه یا مغازه ی خود انجام دهید این است که محل مورد نظر را به دوربین و سایر سیستم های حفاظتی مجهز کنید.

به این صورت، علاوه بر این که بسیاری از سارقین از ارتکاب جرم صرف نظر می کنند، بلکه در صورت بروز هر گونه اتفاقی می توانید به سرعت موضوع را از طریق پلیس و مراجع قانونی پیگیری کنید.

برچسب ها: خلاقیت دزد

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حمله محمدرضا شهبازی مجری صداوسیما به علی دایی پس از اظهاراتش راجع به غزه و لبنان: برای امنیت پول باید خرج بشه که وقتی گردنبند شما رو دزدیدند سه سوته دزد رو بگیرند+ویدیو (811 نظر) خلاقیت خنده دار ایرانیِ نمونه در استفاده از کاسه توالت به عنوان منقل هنگام پختن جوجه کباب حماسه تاریخی آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (351 نظر) گشتی در خانه دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی؛ از دکوری‌ها و عتیقه جات گرانقیمت تا چیدمان منزل به سبک ترکیب مدرن و سنتی+ویدیو/ مشهود بودن سلیقه شرقی در انتخاب لوازم منزل (319 نظر) مهران غفوریان: کارگردان از من خواست برقصم و خیلی خوب رقصیدم شب که اومدم خونه گریه کردم احساس کارگری میکردم!+فیلم (268 نظر) خانه مسعود پزشکیان زیر ذره‌بین؛ از مبلمان قدیمی و صنایع دستی اصفهان روی میز تا فرش تبریز اتاق نشیمن و دیوارهای گچیِ کنده شده، بدون کاغذ دیواری+عکس/ باصفا به سبک خانه‌‌های قدیمی (248 نظر) لحن شیرین رهبر معظم انقلاب به هنگام سفارش چای برای پذیرایی از میهمان ویژه اش: آقا حالا وقت چائیِ +فیلم (171 نظر) (عکس) خنده معنادار آقا در کنار موشک‌های بالستیک سپاه / پیرِ ما اشرف مخلوقات است ... (87 نظر) علی دایی: احمدی نژاد را به رختکن راه ندادم، در نامه‌ای محرمانه از تیم ملی اخراجم کرد! (73 نظر) خلاقیت یک طلبه برای در امان نگه داشتن مردم از گرمای آفتاب به کمک عمامه‌اش (66 نظر) علیرضا بیرانوند: توی شهر خرم آباد برای چند تا خانواده خونه گرفتم با رهن کامل و سندشون پیش خودمه؛ هر سری که میرم اضافه تر میشن+ویدیو (61 نظر) شادی مختاری: من مخالف حضور ایران در سوریه بودم و عصبانی بودم (55 نظر) خانه سید محمد خاتمی زیر ذره‌بین؛ از مبلمان شیک و تابلوی تذهیب روی دیوار تا کاغذ دیواری ساده و میز چوبی گرد/ اصیل مثل خانه های ایرانی (49 نظر) نگاهی به سیگار کشیدن خلاف عرف بازیگران زن در فیلم‌های سینمایی؛ از ستاره پسیانی و سحر دولتشاهی تا نگار جواهریان و طناز طباطبایی + ویدیو (49 نظر) محمود فکری: فرهاد مجیدی نه تعصب دارد نه دانش فقط یک ارتش فحاش سایبری دارد! (47 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی بیرانوند برای تولد اکرم بانو با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (46 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
سودابه بیضایی بازیگر نقش آنیه در طوبی: همه تلاشم را کردم تا مخاطب آنیه را در ذهنش بپذیرد
خراب کردی محمدرضا گلزار / چرا کامنت‌ها رو بستی؟ + فیلم
ادعای خنده‌دار اینترنشنال: سردار قاآنی بازداشت شده! / بعد از شکست در وعده صادق 1 و 2 عقلشان را هم باخته‌اند!
پاسخ ایران به اسرائیل کاملا مشابه خواهد بود / پالایشگاه در برابر پالایشگاه، تاسیسات هسته‌ای در برابر تاسیسات هسته‌ای
واکنش عجیب یک دختر بعد از دیدن نوید محمدزاده در حواشی داغ امروز جمعه 20 مهر 1403
اعلام نتایج مرحلۀ نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
21 رشته و گرایش جدید در دانشگاه کردستان راه‌اندازی می‌شود
اختلاف تصاویر/ فقط افرادی با هوش و استدلال منطقی بالا، که ضریب هوش اینشتین دارند می‌توانند اختلاف تصاویر "مسافر تاکسی" را در 5 ثانیه پیدا کنند
خطای دید/ حتی افرادی با هوش بصری بالا نمی‌توانند در 7 ثانیه کلمۀ «tweet» را در جدول حروف کشف کنند
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی «انیشتین» نمی‌توانند "گنجشکک اشی‌مشی "متفاوت را در 3 ثانیه طلایی پیدا کنند
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی «انیشتین» نمی‌توانند " زنبورعسل موذی" را در «گلزاز» در "3 ثانیه" طلایی پیدا کنند
ویدیو/ اندر احوالات طنز خوابگاه پسرانه در یک قاب/ رونمایی از بچۀ درسخون کلاس تا سرآشپز و آقای همیشه خواب
(ویدیو) چگونه استاد شهریار به انتخاب تخلص خود رسید؟ / روایتی جذاب از زندگی یک شاعر بی‌همتا به روایت خودش
(عکس) نوستالژی شیرین دو کمدین طلایی؛ رضا عطاران و سعید آقاخانی با بازسازی عکس تاریخی خود در خوابگاه، خاطرات دانشجویی را زنده کردند
(ویدئو) پارادوکس‌گرایی و ناتوانی شدید علم ژنتیک در مواجه با رضا ناجی، هنرمند اسکاری آوازِ گنجشک‌ها/ حامدآهنگی: چطور خودت مجردی میری مسافرت به ما میگی با خانواده بریم؟😂
منتخب روز   
پاسداشت مقام والای حاج قاسم سلیمانی به سبک مسعود پزشکیان با سبد گل مملو از گل‌های داوودیِ زرد و سفید+عکس/عطر گل‌ها ادای دِینی به سردار دلها مهران مدیری به رامبد جوان : عاشق شدی ؟ آره خیلی زیاد؛ نگار خیلی آروم و درونی و ساکته چطور با تو سر میکنه؟ هشدار: فوراً بلاگرها را آنفالو کنید/ ساعت 12 شب صفحه‌ام را خصوصی می‌کنم و عکس‌های خیانتش را می‌گذارم! خانه سید محمد خاتمی زیر ذره‌بین؛ از مبلمان شیک و تابلوی تذهیب روی دیوار تا کاغذ دیواری ساده و میز چوبی گرد/ اصیل مثل خانه های ایرانی خانه مسعود پزشکیان زیر ذره‌بین؛ از مبلمان قدیمی و صنایع دستی اصفهان روی میز تا فرش تبریز اتاق نشیمن و دیوارهای گچیِ کنده شده، بدون کاغذ دیواری+عکس/ باصفا به سبک خانه‌‌های قدیمی (فیلم) فرار آمریکایی‌ها از خلیج فارس قبل از پاسخ کوبنده سپاه! / که میگفتین اسرائیل پشتش به آمریکا گرمه؟ این هم از آمریکا! تصویری جالب و پُربازدید از رهبر معظم انقلاب فنجان به دست در راهپیمایی لندن روش های نگهداری و تازه ماندن لیمو ترش دقایقی پیش؛ لبخند رضایت و حال خوش رهبر معظم انقلاب هنگام اعطا نشان فتح به سردار حاجی زاده پس از درخشش در موشک باران اسرائیل+عکس گفتگوی جذاب مسعود پزشکیان با خلبانان جت اسکورت در آسمان: انتظار نداشتیم شما ها به زحمت بیافتید؛ باعث زینت و افتخارید +ویدیو این فیلم از رهبر معظم انقلاب حسابی صهیونیست‌ها را عصبانی کرد؛ آرامش رهبری پس از پایان نماز و تبرک ایشان به تربت امام حسین(ع)+ویدیو سید حسن نصرالله: در ایران بازداشت شدم، آن هم بعد از پیروزی انقلاب و در جمهوری اسلامی!