دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

خواهر ریما رامین‌فر: ما 4 تا خواهر و برادریم اما همیشه ریما عزیز دردونه هست+ویدیو 

دوشنبه، 26 شهریور 1403
ساعدنیوز: ویدیویی از ریما رامین فر در کنار پدرش را مشاهده بفرمایید. در این ویدیوی کوتاه سخنان خواهر خانم بازیگر درباره توجه بیشتر خانواده به خانم رامین فر را می بینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، ریما رامین‌فر متولد 5 فروردین 1349 است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشتهٔ کارگردانی تئاتر است. او کار در تئاتر را در سال 1376 با نمایش شب بخیر مادر آغاز کرد و در سال 1379 با بازی در نان و عشق و موتور 1000 پا به عرصهٔ سینما نهاد. ریما رامین‌فر در سال 1369 دیپلم گرفت و در رشتهٔ گرافیک توانست به دانشگاه راه بیابد و پس از یک‌سال تصمیم گرفت به آلمان برود و در آن‌جا به تحصیل خود بپردازد و پس از چند سال به ایران بازگشت و توانست در رشتهٔ هنر قبول شود.

ابوالحسن رامین فر کارآفرینی که با گذر از زندگی سخت روستایی به موفقیت‌های فراوان رسیده است. ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون نیز در فیلمی که از زندگی خصوصی آنها تهیه شده، پدر خود را همراهی می‌کند.


12 پسندیدم 8 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 27 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(ویدئو) این پشت صحنه سریال شب‌ های برره عالیه یعنی نبینی باختی؛ فقط قیافه سیامک انصاری دیدنیه😂🤣
نگاهی به حضور چهره های فوتبالی در مراسم افتتاحیه کلینیک دندانپزشکی سیدجلال حسینی؛ از حسین ماهینی تا وحید امیری و مهدی رحمتی +عکس
رسوایی در قلعه حسن خان: دو کارگر در آتش سوختند، آمبولانس فدراسیون فوتبال آنها را به بیمارستان انتقال نداد!/ مهدی تاج استعفا میدهد؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
آلبوم تصاویر علی ضیا به مناسبت سالروز تولدش ؛ از شلوار خال خالی وسط برنامه و چهره بی ریش و با سبیل تا عکس های قدیمی دیده نشده
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟