دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

خودکشی ویدا زن پیمان آدیداس بعد ازدواج دومش ! / بخاطر خیانت شوهرش قرص برنج خورد ! + عکس شوهر دومش 

سه شنبه، 12 تیر 1403
کد خبر: 395231
ساعد نیوز: ویدا همسر بلاگر معروف مرحوم پیمان آدیداس دوباره ازدواج کرد و حالا خبر می رسد با خوردن قرص برنج خودکشی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، طبق گزارشی که به بازپرس موسی رضازاده از شعبه 11 دادسرای ناحیه 27 تهران رسیده است وید ا با شوهر دومش در سفر شمال بودند که اختلاف پیدا می کنند و در همانجا آبراهام از ویدا عذرخواهی می کند و قول می دهد در تهران جبران کند دیشب وقتی سمت تهران حرکت می کنند در مسیر هم بین آنها اختلاف شدید در می گیرد تا جاییکه در همان جاده از هم جدا می شوند و ویدا با تصمیم خطرناکی بعد از رسیدن به خانه اش در شمال تهران سوار بر خودروی تویوتایش به ناصرخسرو می رود و از یک گاریچی می خواهد کمکش کند قرص برنج بخرد تا شوهرش را بترساند وقتی گاریچی با او برای خرید قرص برنج می رود در بازگشت می بیند گاری اش به سرقت رفته است و خواستار خسارت می شود ویدا از او می خواهد همراهش نزد شوهر او در تجریش برود تا به دروغ قرص برنج بخورد و آبراهام را بترساند و بعد پولش را تمام و کمال می گیرد آن دو به در خانه آبراهام می روند که در آنجا ویدا قرص برنج را واقعی می خورد و با حالت تهوع و درد شدید او رابه بیمارستان می رسانند که کار از کار گذشته بود.

هنوز مشخص نیست ویدا چند قرص خورده است اما در ماشین تویوتایش باز هم قرص برنج پیدا شده است و تحقیقات در این زمینه و علت اختلاف ویدا با شوهرش که فرضیه خیانت در آن قوی است ادامه دارد.

ویدیو و تصاویری از همسر مرحوم پیمان آدیداس بلاگر معروف اینستاگرام و خالق کلیپ های سوسماس در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد او با شخص دیگری به نام آبراهام ازدواج کرده است.

ازدواج دوم ویدا همسر پیمان آدیداس

پیمان کوچکی ملقب به پیمان آدیداس متولد سال 1375 بزرگ شده ی جاده ساوه متاسفانه در سن 27 سالگی بر اثر سکته ی قلبی دار فانی را وداع گفت. پیمان آدیداس بلاگر بود و چند سالی بود در زمینه ساخت کلیپ های طنز در شبکه های اجتماعی فعالیت داشت و فالورهای زیادی را جذب کرده بود.

کلیپ هایی که در اینستاگرام به کلیپ های سوسماس معروف شده بودند. او با دختر رپری به نام ویدا آشنا شد و با او ازدواج کرده اما مدتی بعد براثر ایست قلبی فوت کرد حالا ویدا پس از مدت ها با شخص دیگری ازدواج کرده است.

خیلی از کاربران از اینکه ویدا زیر یکسال عزاداری ازدواج کرده است ناراحت شدند و پیام های تندی گذاشتند !

  برچسب ها: خودکشی بلاگر

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 12 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(ویدیو) اولین پیوند آپانسیسی تاریخ در سریال در حاشیه 🤣/ جواد رضویان عالیه 😂 مهران مدیری و غفوریان ترکیدن از خنده/ آدم دوس داشت اونجا باشه و فقط بخنده
نگاهی به خونه زندگی قدیمی اما دلنشین هوتن شکیبا، صداپیشه بچه سریال مهمونی+عکس/ از مبلمانی با کنده هایِ قدیمی تا حیات خلوطی به سبک خانه های مادربزرگا😍
(ویدئو) انیمیشن زیبای "شجاع" به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی/ یادگیری آسان اصطلاحات خاص
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
(ویدیو) همسر بهاره رهنما، امیرخسرو عباسی در برنامه شب آهنگی/ بهش گفتم بیشتر خونه باش