دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

خونه ی آرنولد چه خبره ؟ شطرنج بازی آرنولد با خرش + عکس / چقدر حیوان خونگی داری مرد ! 

چهارشنبه، 24 مرداد 1403
ساعد نیوز : تصاویری شوکه کننده از خانه ی آرنولد با حیوانات خانگی اش ، از شطرنج بازی با خر تا همنشینی با خرها و سگ کیوتش را با هم ببینیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، آرنولد آلویس شوارتزنگر (انگلیسی: Arnold Alois Schwarzenegger) متولد 30 ژوئیهٔ 1947است. وی بازیگر اتریشی-آمریکایی و بدن‌ساز و سیاستمدار سابق که مابین سال‌های 2003 تا 2011 به‌عنوان سی و هشتمین فرماندار ایالت کالیفرنیا مشغول به فعالیت بوده‌ است. او در سال‌های 2004 و 2007 از سوی مجلهٔ تایم به‌عنوان یکی از 100 نفر از تاثیرگذارترین اشخاص در جهان نام گرفت. در سال 2024 مجله فوربز گزارش داد که ثروت آرنولد شوارتزنگر به 1 میلیارد دلار آمریکا رسیده و او را در رتبه 2697 امین میلیاردر فهرست خود قرار داد.

شوارتزنگر وزنه زدن را در 15 سالگی آغاز کرد و در 20 سالگی عنوان مستر یونیورس را به دست آورد و پس از آن هفت بار در مسابقه مستر المپیا برنده شد. جالب است بدانید که در دو دوره از سالهای مسابقه خود او تنها شرکت کننده بود. زیرا تمام رقبای او در مسابقات غیر مجاز شرکت کرده بودند. او چهره‌ای برجسته در بدن‌سازی است و کتاب‌ها و مقالات زیادی در این باره نوشته‌است. فستیوال ورزشی آرنولد که دومین رویداد مهم بدن‌سازی پس از مستر المپیا محسوب می‌شود، به نام او نام‌گذاری شده‌است. او در مستند بدن‌ساز تپش آهن (1977) ظاهر شده و برای بازی در گرسنه بمان (1976) برندهٔ جایزهٔ گلدن گلوب شد. شوارتزنگر از بدن‌سازی بازنشسته شد و به عنوان ستارهٔ اکشن هالیوود به شهرت جهانی دست یافت؛ نقش برجستهٔ او در سال 1982 و در فیلم حماسه‌ای کونان بربر و دنبالهٔ آن کونان ویرانگر (1984) بود. او نقش نابودگر را در چند فیلم علمی تخیلی مجموعهٔ نابودگر از جمله نابودگر (1984) و نابودگر 2: روز داوری (1991) ایفا کرده‌است. دیگر فیلم‌های اکشن موفق او عبارتند از کماندو (1985)، مرد فراری (1987)، غارتگر (1987)، داغ سرخ (1988)، یادآوری کامل (1990) و دروغ‌های حقیقی (1994)؛ و همچنین فیلم‌های کمدی دوقلوها (1988)، پلیس کودکستان (1990)، جونیور (1994) و جیرینگ ادامه‌دار (1996). او بنیانگذار شرکت تولید فیلم اوک پروداکشنز است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 24 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
صحبت های شنیدنی حاج آقا قرائتی در شبکه 3 سیما +فیلم/ من نمیتونم روی زلیخا را زمین بندازم
تبدیل پایان نامه به مقاله
(ویدئو) تشکر ویژه هادی ساعی وقتی هر 4 تا ورزشکار منتخب او با مدال به ایران بازخواهند گشت / هادی ساعی پرافتخارترین المپین ایران، هنوز هم برای ایران مدال می‌آورد
نگاهی به عکس کودکی بازیگران و سلبریتی های مشهور سینمای ایران +عکس/ از یکتا ناصر و رضا گلزار تا ساره بیات و سامان صفاری
خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تبدیل گالن آب به قفس پرنده حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
خلاقیت زهرا گونش در سفارش کیک برای المپیک 2024 پاریس +عکس/ رقیب آیتک سلامت برای المپیک غوغا کرد