دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

خوشحالی و شیرینی پخش کردن مجری تلویزیون با شنیدن خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی/ واکنش کارشناس برنامه 

سه شنبه، 01 خرداد 1403
کد خبر: 389590
ساعدنیوز: مجری شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی در برنامه خود ضمن ابراز خوشحالی از سانحه‌ای که برای رئیس‌جمهور ایران رخ داده است اقدام به پخش شیرینی در برنامه خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، روزنامه کیهان نوشت: مسلما این به عنوان یکی از افتخارات آیت‌الله رئیسی ثبت خواهد شد که صهیونیست‌های آدمکشی که تاکنون خون بیش از 35 هزار زن و کودک و پیر و جوان اهالی غزه را به زمین ریخته‌اند با شنیدن خبر شهادتش شادی می‌کنند. مجری شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی در برنامه خود ضمن ابراز خوشحالی از سانحه‌ای که برای رئیس‌جمهور ایران رخ داده است اقدام به پخش شیرینی در برنامه خود کرد.

اما همین مجری وقتی با خوشحالی نظر کارشناسان برنامه خود را درباره این اتفاق پرسید، با پاسخ ناامیدکننده‌ای مواجه شد: «شخص دیگری را می‌آورند تا جایگزین او شود و باز مثل قبل می‌شود.» این کارشناس صهیونیستی با اعتراف به اینکه تغییراتی اینچنین تأثیری بر عملکرد جمهوری اسلامی ایران ندارد، بهترین راه مقابله با ایران را سرمایه‌گذاری بر روی جریان‌های مخالف داخل ایران عنوان کرد و گفت: «باید یک جوری آنجا سر و صدایی برپا کرد و شروع به براندازی حکومت کرد... [باید] نظام عوض بشود تا خطری برای اسرائیل وجود نداشته باشد.»

کارشناسان تلویزیون رژیم صهیونیستی در حالی از رؤیای خود برای ایجاد آشوب، هرج و مرج و در نهایت براندازی جمهوری اسلامی ایران حرف می‌زنند که این روزها شدیدترین اختلافات و اعتراضات داخل اراضی اشغالی و میان اعضای دولت جعلی اسرائیل جریان دارد. روز یکشنبه آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» طی مصاحبه‌ای تلویزیونی از جنگ شدید و رو به افزایش در داخل کابینه اسرائیل گفت: «در جبهه جنوب شاهد رکود و هرج و مرج هستیم و در جبهه شمال شاهد تسلیم و تحقیر هستیم. تنها جنگی که رو به پیشرفت است داخل کابینه دولت است.» همان روز بنی‌گانتز یک عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با به چالش کشیدن عملکرد نتانیاهو برای او ضرب‌الاجل تعیین کرده بود و گالانت هم‌حزبی نتانیاهو نیز شروع به انتقاد از او کرده بود.

با این حال به نظر می‌رسد صهیونیست‌ها براندازی رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر از رؤیای خیالی آنها درباره تغییر حکومت ایران به واقعیت نزدیک باشد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 01 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ برنامۀ جنجالی از شب شعر فوق خنده‌دار مهران مدیری متخلص به "صاف"/ شَلتوک شَستم پاره شد... پَر پَر زند کُنجاله‌ام!
(عکس) شوخ طبعی خلاقانه یک جوان ایرانی برای بدست آوردن دل مادرش، نظر احسان علیخانی را به خود جلب کرد/ باریکلا پسر بروتا 100%🤣
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
عاشقانه های محمد صلاح و همسرش؛ ابرستاره فوتبال با سر کچل جذاب تر شد
اولین واکنش حسن روحانی به ادعاهای زاکانی در مناظره دوم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
عشق و حال مجردی محمدرضا گلزار با رفقای خوش تیپ تر از خودش در دل جنگل+ عکس/ تفریح آقای سوپراستار به یاد ایام قبل از ازدواج با آیسان خانوم
(ویدئو) تصاویر دلخراش از رها شدن حجاج در خیابان به علت گرمازدگی/ دما 48درجه زائران را به کام مرگ کشاند
ویراستاری تخصصی مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی