دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

۱۰ خرداد آخرین مهلت اخذ درس «آشنایی با طب ایرانی و مکمل» 

شنبه، 31 اردیبهشت 1401
کد خبر: 206306
ساعد نیوز:فرصت ثبت نام هشتمین فراخوان درس «آشنایی با طب ایرانی و مکمل» ۱۰ خردادماه ۱۴۰۱ به پایان می رسد.

به گزارش سایت خبربی ساعد نیوز به نقل از مهر، ثبت نام هشتمین فراخوان درس «آشنایی با طب ایرانی و مکمل» از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شده است و ۱۰ خردادماه به پایان می رسد.

متقاضیان باید جهت ثبت نام به وب سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به نشانی http://vums.ac.ir مراجعه کنند.

دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» ویژه دانشجویان سال تحصیلی ۱۴۰۱ دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور است.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ با مشارکت دفتر طب ایرانی و مکمل، هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و دبیرخانه های تخصصی دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» برای دانشجویان علوم پزشکی ارائه می کند.

اخذ این واحد درسی برای دانشجویان دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و کارشناسی پیوسته رشته های پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و تغذیه دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور اجباری است.

اخذ این واحد درسی برای دانشجویان سایر رشته های دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور اختیاری است.

دانشجویان باید نسبت به تکمیل فرم تقاضای درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» در سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی اقدام کنند.

بارگذاری تصویر معرفی نامه از اداره کل آموزش دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، بارگذاری تصویر کپی کارت ملی، بارگذاری تصویر اسکن یک قطعه عکس ۳*۴، پرداخت شهریه واحاد انتخابی جهت دانشجویان دانشگاه آزاد و سایر دانشجویان شهریه پرداز از مدارک ثبت نام است.

انتخاب واحد از ۱۷ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد صورت می گیرد. کلاس مجازی از ۱۱ خرداد آغاز می شود و در ۳۱ مرداد پایان می پذیرد. آزمون الکترونیکی درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» ۷ شهریور برگزار می شود و نمرات در شهریورماه ۱۴۰۱ به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام می شود.

شهریه ۲ واحد درسی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» برای دانشجویان دانشگاه آزاد و سایر دانشجویان شهریه پرداز با احتساب ۴۰ درصد تخفیف مبلغ ۳ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۱۲۰ ریال (۳۲۵ هزار و ۵۱۲ تومان) است. این واحد درسی برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی غیر شهریه ای، رایگان است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه