دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

خرید بک لینک دائمی و قوی سئو طلوع 

پنجشنبه، 02 دی 1400
کد خبر: 184563
ساعدنیوز:بدون شک مهمترین عامل موفقیت در سئو سایت، بک لینک ها هستند. بدون بک لینک هر سایتی نمی تواند به جایگاه خوبی در موتورهای جستجو برسد مگر اینکه سایتی باشد که هیچ رقابتی در آن با رقبا نباشد.برای اینکه دقیق بدانید بک لینک چیست و کدام بک لینک ها بهتر روی سایت تاثیر می گذارند در ادامه با ما همراه باشید.

بدون شک مهمترین عامل موفقیت در سئو سایت، بک لینک ها هستند. بدون بک لینک هر سایتی نمی تواند به جایگاه خوبی در موتورهای جستجو برسد مگر اینکه سایتی باشد که هیچ رقابتی در آن با رقبا نباشد. بسیاری از کارشناسان سئو باور دارند که حدود %72 موفقیت در سئو سایت را بک لینک ها تشکیل می دهند. برای اینکه دقیق بدانید بک لینک چیست و کدام بک لینک ها بهتر روی سایت تاثیر می گذارند در ادامه با ما همراه باشید.

بک لینک چیست؟

وقتی کسی از سایت خودش به سایت شما لینک دهد، به این لینک بک لینک گفته می شود. وقتی از یک سایت دیگر به سایت شما لینکی زده می شود، باعث می شود تا کاربران آن سایت از طریق بک لینک وارد سایت شما شوند و از خدمات سایت شما استفاده کنند و شاید برای همیشه به کاربر دائمی سایت شما تبدیل شوند. جدا از اهمیت افزایش بازدید سایت شما توسط کاربران دیگر، اهمیت ویژه بک لینک برای موتورهاس جستجو است. موتورهای جستجو متوجه می شوند که از این سایت به سایت شما لینک ایجاده شده است. خزنده های موتورهای جستجو از طریق لینک ایجاد شده وارد سایت شما می شوند و به صفحه بک لینک زده شده امتیاز مثبتی می دهند.

بک لینک ها باعث می شود سایت شما در کلمات کلیدی رقابتی به جایگاه بسیار خوبی در موتورهای جستجو برسد و همچنین باعث افزایش دامین آتوریتی و پیج آتوریتی سایت شما می شود. البته نه هر لینکی، بسیاری از لینک ها مخرب هستند که همیشه باید حواستان به آن ها باشد. یا شاید رقبای شما می خواهند با ایجاد لینک های مخرب، باعث از دست رفتن رتبه سایت یا حتی باعث پنالتی شدن سایت شما می باشد. شما باید همیشه سایت خود را بررسی کنید که ببینید تا از کدام سایت های و با چه انکرتکست هایی برای سایت شما لینک ایجاد شده است. اگر فهمیدید که لینک های مخربی برای سایت شما ایجاد شده است، باید همه آن ها را لیست کرده و دیساو کنید تا گوگل آن ها را نادیده بگیرد. پس هر لینکی خوب نیست در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که چطور باید از بک لینک ها بهترین استفاده ممکن را بکنیم تا سریعتر و بهتر به نتیجه دلخواه خود برسیم.

بک لینک خوب چه بک لینکی است؟

بک لینک های طبیعی، بهترین نوع لینک ها هستند. یعنی شما در سایت خود محتوای بسیار مفید و ارزشمندی تولید کرده اید و کاربران سایت شما یا هر کسی دیگه ای که از مطالب شما خوشش آمده است، به خاطر این محتوا به سایت شما می دهد. ولی تولید همچین محتوایی اصلا کار آسانی نیست. هر سایتی توانایی این را ندارد که چنین محتوایی تولید کند تا باعث شود دیگران به این سایت بخاطر محتوای خوب یا برند خوب شما لینک دهند. پس باید چیکار کرد؟. خرید بک لینک دائمی، قوی و طبیعی بهترین گزینه است. ولی از کجا بک لینک دائمی و قوی پیدا کنیم؟ از سئو طلوع، معتبرترین سایت فروش بک لینک های دائمی و قوی.

چرا خرید بک لینک دائمی بهتر از بک لینک اعتباری است؟

وقتی شما از سایتی اقدام به خرید بک لینک اعتباری مثلا با مبلغی 100 هزارتومان می کنید، و این سایت به شما میگه که من از تمامی صفحات ایندکس شده سایتم به سایت شما بک لینک میزنم. یا از فوتر میزنم یا سایدبار یا از هرجای دیگه ای. بعد مدتی می بینید که از این سایت شاید چندهزار بک لینک به سایت شما زده شده است. و شما مجبورید که از ماه بعد هم اقدام به پرداخت 100 هزاتومان دیگه ای بکنید وگرنه همه این بک لینک ها حذف خواهند شد.

پاک شدن این تعداد بک لینک باعث نابود شدن سایت شما خواهد شد. و اگر شما نخواهید که این بک لینک های اعتباری حذف شوند، باید هر ماه مبلغی مورد نظر سایت را پرداخت کنید حتی اگر هزینه زیادی از شما بخواهند شما مجبور به پرداخت هستید. پس بک لینکی که با هزینه 100 هزارتومان خریداری کرده بودید، اول اینکه از ماه های بعد این هزینه افزایش پیدا میکنه و دوم اینکه بعد چندین سال هم شما باید اقدام به تمدید این لینک ها بکنید و در آخر می بینید که چندین میلیون هزینه بک لینک اعتباری کرده اید. به همین خاطر، بک لینک دائمی همیشه بهترین گزینه می باشد. سایت سئو طلوع، معتبرترین سایت در زمینه خرید بک لینک دائمی در کشور می باشد که بهترین بک لینک ها را برای مشتریان خود ایجاد می کند. لازم به ذکر است که همه بک لینک ها بصورت دائمی، قوی و طبیعی می باشد.

ولی اگر بک لینک دائمی مثلا با 1 میلیون خریداری کنید، این بک لینک ها همیشه پایدار هستند و هیچوقت قرار نیست حذف شوند. حالا شما چه در ماه های آینده یا سال های آینده بودجه برای خرید بک لینک داشته باشید یا نه همیشه پایدار هستند ولی لینک اعتباری عکس این است.

چرا خرید بک لینک دائمی از سئو طلوع؟

سئو طلوع، بهترین سایت ارائه دهنده خدمات فروش بک لینک در کشور با بیش از 1800 مشتری کاملا رضایتمند می باشد. می توان گفت که این سایت تنها سایتی می باشد که لینک های خود را بصورت دستی یعنی بدون استفاده از هیچ رباتی و با تولید محتوای یونیک و سئو بِیس ایجاد می کند. اگر لینک شما از داخل یک محتوای یونیک ایجاد شود، تاثیر بسیار مثبتی روی سایت شما خواهد داشت.

از دیگر مزیت های خرید بک لینک از این سایت می توان به مواردی چون: قیمت های مقرون به صرفه، لینک سازی در سایت های پربازدید و قوی، کاملا ایمن در برابر پنالتی گوگل، به نتیجه رسیدن بهتر و سریعتر، لینکسازی کلاه سفید، گزارش کار هفتگی، مشاوره رایگان جهت انتخاب پکیج مناسب برای سایت شما و دیگر موارد اشاره کرد.

سخن آخر

اگر شما هم سایت دارید و نمی توانید در کلمات کلیدی خود به جایگاه دلخواه خود (لینک 1 الی 3) برسید، باید به فکر خرید بک لینک خوب باشید. و در بالا اشاره کردیم که کدام سایت برای خرید بک لینک برای شما مناسب است که زودتر و بهتر به نتیجه دلخواه خود برسید.


6 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
یاسمن
2 سال پیش

سئو طلوع عالیه
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود