خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

  دوشنبه، 04 تیر 1403   زمان مطالعه 8 دقیقه
خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی
خرید بهترین دستگاه تصفیه آب که علاوه بر آنکه قیمت مناسبی دارد از نظر کیفیت نیز ایده آل باشد یکی از دغدغه های خریداران می باشد. شرکت آبرسان تهران استفاده از دستگاه های تصفیه آب تایوانی از جمله، دستگاه تصفیه آب فلاکستک FLUXTEK، دستگاه تصفیه آب آکواجوی، دستگاه تصفیه آب Aqua Spring را به خریداران پیشنهاد می دهد.

همیشه خرید بهترین لوازم برای منزل یک کار سخت و مشکل بوده است. اینکه شما بهترین و با کیفیت ترین محصول را بخرید بزرگ ترین دغدغه هر خریدار می باشد. در بازار ایران به دلیل اینکه جنس های بی کیفیت زیاد است و با نمونه مشابه که از برند اصلی و با کیفیت هستند از نظر ظاهر برابری می کند خرید را دشوار می کند.

اما هنوز هم می توان با کمی جستجو و بررسی بهترین محصول را انتخاب کرد.

خرید یک محصول خوب به شما این اطمینان خاطر را می دهد که می توانید سال های سال از وسیله خریداری شده خود با خیال راحت استفاده کنید.

---------------------------------------------------------------------------

به دلیل افت کیفیت آب شهری و آشامیدنی بازار فروش دستگاه تصفیه آب یک تجارت پر سود شده است که البته برخی از فروشندگان هم از این موضوع سوء استفاده می کنند و دستگاه تصفیه آب تقلبی و بی کیفیت را بجای دستگاه های تصفیه آب برندهای اصلی به فروش می رسانند.

اما همه فروشندگان اینگونه نیستند و بسیاری از شرکت ها هم هستند که برند اصلی را به فروش می رسانند. با کمی جستجو در اینترنت می توانید برندهای اصلی دستگاه تصفیه آب را بشناسید.

ما در ادامه این مطلب می خواهیم به شما چند برند نام آشنا و محبوب تصفیه آب در ایران را به شما معرفی کنیم.

یکی از دلایلی که باید از برندهای اصلی دستگاه تصفیه آب خریداری نمایید به این دلیل است که برندهای معروف تولید کننده دستگاه تصفیه آب در دنیا برای رقابت با دیگر برندها همیشه به دنبال ارائه بهترین کیفیت دستگاه تصفیه آب و خدمات پس از فروش هستند تا به بالاترین فروش دست پیدا کنند.

اما به دلیل انحصاری بودن تولید دستگاه تصفیه آب در ایران و نداشتن دانش فنی جدید و به روز در داخل کشور، کیفیت دستگاه تصفیه آب و فیلترهای تولید ایران به شدت پایین است و خرید برندهای ایرانی علاوه بر اینکه برای شما ضرر است ممکن است آب تولیدی در این دستگاه ها به سلامت شما لطمه وارد کند.

توصیه آبرسان تهران به مشتریان همیشه این بوده است که برای حمایت از تولید ایرانی از خرید دستگاه تصفیه آب ایرانی خودداری نمایند تا تولید کنندگان ایرانی مجبور شوند کیفیت محصولات تولیدی خود را افزایش دهند.

اما در ادامه با آبرسان تهران جهت توضیح و معرفی چند برند اصلی و با کیفیت دستگاه تصفیه آب همراه باشید.

پبشنهاد آبرسان تهران به شما این است که یکبار برای خرید دستگاه تصفیه آب با کیفیت هزینه کنید بجای اینکه هزینه کمتری برای خرید دستگاه بی کیفیت بپردازید و در طول مدت استفاده از دستگاه تصفیه آب بی کیفیت مجبور باشید چند برابر برای سرویس دستگاه تصفیه آب خود هزینه کنید.

بهترین برندها بر اساس کیفیت به شما معرفی می شوند.

دستگاه تصفیه آب فلاکستک FLUXTEK

دستگاه تصفیه آب فلاکستک FLUXTEK

یک برند خاص و با کیفیت تصفیه آب وجود دارد که فقط افراد خاص و افرادی که کیفیت بالای محصولات تصفیه آب را می شناسند از این برند استفاده می کنند.

بله برند گفته شده دستگاه تصفیه آب فلاکستک تایوان است که در نوع خود بهترین دستگاه تصفیه آب خارجی در ایران و با کیفیت ترین تصفیه آب اصل تایوان در ایران می باشد که به جرات می توان گفت که بهتر از دستگاه تصفیه آب فلاکستک در ایران که یک تصفیه آب آمریکایی اصیل است موجود نمی باشد و کمتر فروشنده ای است که بر این نکته را تائید نکند که با کیفیت ترین آب تصفیه خانگی برند آب شیرین کن فلاکستک می باشد.

دستگاه تصفیه آب فلاکستک یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب در ایران و یک برند تصفیه آب آمریکایی می باشد که تحت لیسانس شرکت آمریکایی در کشور تایوان تولید می شود. دستگاه تصفیه آب فلوکستک از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و همین کیفیت بالا باعث شده دستگاه تصفیه آب فلاکستک در ایران محبوبیت زیادی پیدا کند.

دستگاه آب تصفیه فلاکستک دارای مدل های متنوعی است که اکثر آنها کِیسی یا کاوردار هستند اما دو مدل از تصفیه آب فلاکستک در ایران محبوبیت بیشتری دارد که این دو مدل، مدل هوشمند و مدل قلیایی HD50 هستند.

تصفیه آب یا دستگاه آب شیرین کن فلاکستک یک دستگاه تصفیه آب زیر سینکی است که به دلیل اینکه فیلترها و قطعات دستگاه تصفیه آب فلاکستک دیده می شوند و قاب و محافظی دور آن ندارد به مدل زیر سینکی آب تصفیه فلاکستک معروف شده است البته به این معنا نیست که فقط برای نصب در زیر سینک ظرفشویی مناسب است بلکه می توان تصفیه آب فلاکستک را بر روی دیوار و یا هر مکان دیگری قرار داد.

دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل زیر سینکی به دلیل اینکه مشکلی از نظر فضای قرار گیری قطعات ندارند دارای فیلترهای کارترجی می باشد که در پایین دستگاه تصفیه آب فلاکستک بصورت ایستاده قرار دارند.

فیلترهای کارتریجی استفاده شده در دستگاه تصفیه آب فلاکستک از بهترین نوع فیلتر در دستگاه تصفیه آب فلاکستک می باشند که ساخت شرکت فلاکستک می باشد و هیچ نوع مواد صنعتی یا آنتراسیت که نوعی ذغال سنگ است در تولید آنها به کار نرفته است.

دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل قلیایی HD50 و دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل هوشمند اصل تایوان هستند و خوشبختانه دستگاه فلاکستک نمونه چینی و تقلبی ندارد و تمام مدل های تصفیه آب fluxtek از تایوان وارد می شوند پس با خیال راحت می توانید خرید نمایید.

قیمت تصفیه آب فلاکستک مدل هوشمند با قیمت آب تصفیه کن فلاکستک مدل HD تفاوت زیادی ندارد و دلیل تفاوت قیمت تصفیه آب فلاکستک فقط به دلیل تفاوت دو فیلتر بالای دستگاه تصفیه آب فلاکستک یعنی فیلتر مینرال و قلیایی می باشد.

فیلترهای کارترجی تصفیه آب تایوانی فلاکستک می توانند تا حدود 90 درصد مواد سمی و خطرناک و کلر آب را به خود جذب کنند که این قدرت جذب بالا باعث می شود تا عملکرد فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب فلاکستک بهتر شود و عمر مفید دستگاه تصفیه آب فلاکستک بالا برود که این امر نیز به حفظ کیفیت و ثابت ماندن مقدار سختی آب کمک می کند.

دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل زیر سینکی یک دستگاه تصفیه آب 6 مرحله یا 6 فیلتر است که در دو نوع به بازار عرضه می شود که این دو مدل تفاوت قیمت و فرق زیادی با هم ندارند و تنها فیلتر مرحله ششم مدل هوشمند فیلتر قلیایی است و فیلتر مرحله ششم مدل HD50 فیلتر قلیایی می باشد.

دستگاه تصفیه آب فلاکستک دارای استاندارد بین المللی NSF آمریکا می باشد که دارا بودن این استاندارد نشان دهنده کیفیت و سلامت قطعات دستگاه تصفیه آب می باشد.

در یک جمع بندی کلی دستگاه تصفیه آب فلاکستک بهترین دستگاه تصفیه آب در ایران می باشد که از نظر کیفیت رتبه اول در ایران را دارد و هیچ دستگاه تصفیه آب دیگری توان رقابت با این برند را ندارد.

دستگاه تصفیه آب آکواجوی

دستگاه تصفیه آب آکواجوی

دومین برند معروف و مطرح دستگاه تصفیه آب در ایران برند آکواجوی می باشد. دستگاه تصفیه آب آکواجوی یک برند کانادایی ساخت تایوان می باشد که طراحی شرکت CANJOY کانادا می باشد و کارخانه تولیدی آکواجوی در کشور تایوان قرار دارد که هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و هم از نظر خدمات پس از فروش و تعداد نمایندگی های فروش و خدمات دهنده در رتبه بالایی قرار دارد.

شرکت آکواجوی در ایران دارای نماینده رسمی می باشد که از سال 1382 وارد ایران شد و به طور یقین می توان گفت که اولین برند خارجی دستگاه تصفیه آب در ایران می باشد.

برند اکواجوی دارای 9 مدل دستگاه تصفیه آب می باشد که سه مدل دستگاه تصفیه آب در ایران مونتاژ می شود که از کیفیت خوبی نسبت به دیگر مدل های دستگاه تصفیه آب برخوردار می باشد.

برند تصفیه آب آکواجوی نیز مانند برندهای دیگر مطرح در ایران و جهان دارای استاندارد NSF می باشد که داشتن این استاندارد تضمین کننده کیفیت و بهداشتی بودن قطعات و فیلترهای دستگاه تصفیه آب می باشد که خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی می تواند بهترین خرید شما در زندگی باشد.

دستگاه تصفیه آب آکواجوی دارای یک شبکه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در تمام ایران است که شما می توانید با خیال راحت فیلتر تصفیه آب آکواجوی و قطعات دستگاه تصفیه آب را مستقیماً از نمایندگی مجاز دستگاه تصفیه آب با قیمت های یکسان در کل ایران خریداری نمایید.

دستگاه تصفیه آب آکواجوی نیز یک برند محبوب است که اکثر منازل و سازمانها خریدار این برند محبوب هستند.

دستگاه تصفیه آب Aqua Spring

 دستگاه تصفیه آب Aqua Spring

دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ نیز مانند برند فلاکستک یک برند آمریکایی است که کارخانه آن در تایوان قرار دارد و در سال های گذشته توسط نمایندگی آکواجوی وارد ایران می شد. این برند نیز از کیفیت و مجبوبیت بالایی برخوردار است.

دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ در کشور تایوان تولید می شود که این برند نیز مانند برندهای گفته شده در بالا دارای استاندارد NSF آمریکا می باشد پس این برند نیز دارای نشان سلامت و کیفیت می باشد.

دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ فقط در یک مدل زیر سینکی به ایران وارد شد و دیگر مدل های این برند در کشور موجود نمی باشد. اکثر دستگاه های تصفیه آب آکوا اسپرینگ موجود در ایران مونتاژ داخل کشور می باشند و از کیفیت خوبی برخوردار است.

تصفیه آب آکوا اسپرینگ یک دستگاه تصفیه آب کامل با شش فیلتر کارتریجی می باشد که آخرین فیلتر این دستگاه تصفیه آب تامین کننده مواد معدنی حذف شده از آب می باشد که آب تصفیه شده را از نظر کیفی بالا می برد.

دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ نیز دارای چند نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش می باشد که خیال شما را از بابت تامین قطعات و ارائه خدمات آسوده می کند.

در آخر به شما خریداران محترم این اطمینان خاطر را می دهیم که هر سه برند یاد شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که خرید هر سه مدل دستگاه تصفیه آب یاد شده می تواند خیال شما را برای خرید دستگاه تصفیه آب خوب راحت کند.

عزیزانی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارند می توانند با شرکت آبرسان تهران با شماره های 779994237799940709120296614 در تهران تماس حاصل نمایند و بدون هیچ گونه دردسری دستگاه تصفیه آب خود را خرید نمایند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (386 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (166 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (61 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (47 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (14 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس